Bij verwijder van server heb ik volgende aangevinkt,na verwijderen uit inkomend. Maar toch blijven men mails op de server staan,wat kan ik hieraan doen?
[

ik kan ze enkel definitief verwijderen via de telenet webmail.r2504 schreef:Wat hij met z'n PC al dan niet doet staat hier los van... als je via POP3 zegt verwijderen zullen de berichten gedelete worden ongeacht wat de instelling van andere clients is.
welk deel begrijp je niet?honda4life schreef:Het woordje EN lijkt me genoeg te zeggen.
Wanneer je met meerdere toestellen van eenzelfde adres mails ophaalt, lijkt het me toch nog de verstandigste keuze om de mails op de server te laten staan en op beide toestellen te laten ontvangen.
Anders kan je enkel je mail beantwoorden via dat ene toestel.
Ook is het de moeite misschien waard om je mails te synchroniseren via exchange (gmail of hotmail bijvoorbeeld). In ieder geval heb je een vreemde hersenkronkel die ik niet helemaal begrijp
Zeker als je ze dan nog gaat mixen kan het verwarrend worden.honda4life schreef:Zo zijn er ook tal van mensen die het verschil niet weten tussen POP, IMAP, SMTP en Exchange
welke gebruikt telenet dan? ik zie nergens pop3 nog imap staan hoor. in.telenet.be en uit.telenet.be zijn de instellingen van telenet.TomG schreef:Pop3 is zo iets van de 90's. Zoals hier al geopperd: gebruik imap en je hebt de minste problemen bij gebruik van meerdere devices. Indien beperkt tot 1 device kan je pop3 eventueel nog overwegen.
[Post made via mobile device ]
wat wil je wetenr2504?r2504 schreef:Zeker als je ze dan nog gaat mixen kan het verwarrend worden.honda4life schreef:Zo zijn er ook tal van mensen die het verschil niet weten tussen POP, IMAP, SMTP en Exchange
In ieder geval om een deftig antwoord op de vraag te geven moet je het van iedere client weten.
mailbox werkt niet via imap op ipad enkel via pop3murdock schreef:heb de instellingen geprobeerd maar de ipad kan de instellingen niet ophalen via imap. server of paswoord niet juist zegt hij.
maar volgens ik lees,werkt imap niet met internet3G?
IMAP moet normaal prima werken met 3G, wat niet zal werken is mails versturen via uit.telenet.be (omdat die mailserver enkel kan gebruikt worden wanneer je op het Telenet netwerk zit).murdock schreef:maar volgens ik lees,werkt imap niet met internet3G?