Iet anders:
Ik zou over zo'n dingen niet beweren dat je ze 'altijd geweten hebt' als je er daarna zelf aan twijfelt 'meende ik', 'tenzij iemand beter weet en ik mis ben'. Ik vermoed dat het eerder van horen zeggen is, of ergens ne keer ooit gelezen. Mss beter eerst zeker weten als je zo'n dingen zegt, want met zo'n info is niemand iets.Marlboro schreef:Ik heb altijd al geweten dat als je een abo van 24maand hebt je na meende ik 18maand kan afzeggen (gratis) of dus gratis overschakelen naar een ander.
Ik weet niet hoe dat bij u zit? Als je hetzelfde hebt als mij eentje van 24maand dan moet je normaal gezien in je 18de maand zitten om gratis te kunnen veranderen of afzeggen (tenzij iemand beter weet en ik mis ben)?
Dat is ook iets dat je eerst nog aan de klantendienst kan vragen, maar laat je nie in de zak zette, normaal gezien kan je alvast vroeger overschakelen (gratis dus) als je in 18de maand volledig om is.
Soit, er is in ieder geval niets van aan bij Proximus. Bij BASE is het wel zo dat je bij een 24-maandencontract na 15 maanden gratis kan opzeggen (staat in het Algemene Voorwaarden).
@Yargo, lees dit eens: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 80#p408390