Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Nog iets , kan je net zoals MV een factuur krijgen op btw nummer van herlaad beurten ?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Volk dat ik overtuigd had om MV te worden maar ontevreden zijn over het netwerk waren zeer blij met dit nieuws en hebben reeds hun aanvraag ingediend voor Generation connect.

Spijtig dat ik bij Proximus nog geen bonus krijg voor het aanbrengen :-)
Everything that has a beginning has an end.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Kitt schreef:iemand al de stap van MV gewaagd ?

Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..

En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..

Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
Gisteren ook aangevraagd - was infeite verbaasd dat het nog mogelijk was, want had eerste uren nie direct mogelijkheid om het te doen. Volgens de servicedienst van de E-shop zouden de kaarten vandaag verstuurd worden. Dus behoudens post-problemen (haha...) zouden die morgen wel moeten beginnen toekomen bij sommigen.

Kom van MV vandaan, en ga weg omwv de aanhoudende netwerkproblemen , zijnde crappy 3G dekking (en waar er dekking zou moeten zijn, is die er in gebouwen vaak nog altijd niet.), en onstabiele edge connecties. Over klantenservice en support van MV kan ik niet veel slechts zegge, en men 2e sim zal ook nog wel tijdje bij hun blijven wellicht.

Dan is die 5e per maand voor een deftig netwerk zijn geld plots wel waard.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Raf1: is idd nie nietjes volledig mee eens, ik moet daarom nu een nieuw nr geven en mijn andere binnekort gaan opzegge, nie dat zoveel werk of erg is, ik heb dit nog liever dan dat ik 150 euro moet gaan dokken voor contractbreuk want zelfs al zou je mogen overschakelen, wie nog volledig vast zit met een abo moet sowieso de 150 euro dokken.
Het is daarom ook dat het de allerlaatste keer is dat ik nog een abo neem op een gsm provider, het heeft een voordeel maar uiteindelijk toch meer nadelen, dat vast zitten is vervelend zeker als je zo'n praktijken krijgt als nu.

philippe; maar gaat den kris het zien zitten om 150 euro te dokken? Deze zal dus wel z'n nr kunnen behouden enzo maar je moet het wel zien zitte om 150 euro te betalen voro contratcbreuk.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 17:19, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

krismeeus schreef:
philippe_d schreef:Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.
ik heb dat inderdaad gelezen en daarna gebeld maar ik kreeg wel degelijk een "njet"!!
Zoals beloofd heb ik nog eens contact opgenomen met Belgacom.
Hieronder het antwoord:
Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.

We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.
Proximus klanten die dus problemen ondervinden trachten best op een later moment nog eens de klantendienst te bellen. Ik begrijp dat dit zeer hinderlijk is, maar we werken hard om dit probleem op te lossen.
@krismeeuws
Gelieve dus bij weigering opnieuw te bellen, en de call center medewerker te wijzen op bovenstaand antwoord (vanwege Eva_van_Belgacom)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

ik ben razend op proximus momenteel :evil:
Ik wou vandaag overschakelen, maar een probleem, generation connect is een herlaadkaart en bestaat nog NIET in automatische herlading.
Gevolg, ik zit vast aan een abonnement bij proximus ook pay en go maar met automatische herladingen en kan iet overschakelen, en ze kunnen / willen er niks aan doen :-( .
Ik wil geen contractbreuk plegen en een kost van 150 euro betalen, maar wil gerust overschakelen naar generation connect met automatische herlading :(
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Juist nogmaals gebeld, ze zijn er al beter van op de hoogte momenteel. Indien je een bestaande Proximus klant met met abbonement dan moet je naar een verkooppunt gaan. Daar moet je je abbo laten omzetten naar pay&go en daarna kan je de pay&go kaart omzetten naar het nieuwe Generation-Connect tarief.

Dus dan zal ik morgen maar eens naar een verkooppunt gaan en dit proberen, hopelijk zijn die 5000 inschrijvingen dan nog niet op en kan ik mijn huidige bestelling met nieuw nummer annuleren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Heb mij zonet ook ingeschreven .. MV -> Proximus ..
20 euro betaald met Mastercard .. maar vind nergens terug of je daar factuur kan van krijgen ..

Bij MV was dat geen probleem .. anders ga ik eens bellen naar de klanten dienst ..
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

heb drie maal moeten bellen om nederlandstalig persoon aan de lijn te krijgen, druk nochtans op de 2 van nederlands.... :nono:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Ik ben nu ook MV-klant, ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb zowel op mijn werk als thuis (beiden in het Antwerpse) bijna altijd 3G. Regelmatig gebruik ik ook via tethering internet op mijn laptop, dit werkt goed, niet supersnel maar zeker werkbaar.

Als ik hier de ervaringen lees met de Proximus helpdesk is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de geweldige social media ondersteuning van MV in te ruilen voor de incompetente service van Proximus. Besef goed dat als ze u niet helpen om aan een abonnement simkaart te geraken ze zéker ook niet zullen kunnen helpen om een probleem op te lossen.
Laatst gewijzigd door jantje81 08 dec 2011, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kitt; das in orde hoor :-), ik heb dat ook nie gekregen, heb toch eens naar de klantendienst van e-shop gebelt en ook al heb ik geene mail ofzo van ontvangen, geen probleem, het was allemaal in orde.

Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

jantje81 schreef:Ik ben nu ook MV-klant, ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb zowel op mijn werk als thuis (beiden in het Antwerpse) bijna altijd 3G. Regelmatig gebruik ik ook via tethering internet op mijn laptop, dit werkt goed, niet supersnel maar zeker werkbaar.

Als ik hier de ervaringen lees met de Proximus helpdesk is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de geweldige social media ondersteuning van MV in te ruilen voor de incompetente service van Proximus. Besef goed dat als ze u niet helpen om aan een abonnement te geraken ze zéker ook niet zullen kunnen helpen om een probleem op te lossen.
Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

Marlboro schreef:Kitt; das in orde hoor :-), ik heb dat ook nie gekregen, heb toch eens naar de klantendienst van e-shop gebelt en ook al heb ik geene mail ofzo van ontvangen, geen probleem, het was allemaal in orde.

Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.

@marlboro

welke is de tel. nummer van e-shop want heb juist nog is naar 6000 gebeld en daar verwijzen ze me naar de gc-site maar daar kan ik natuurlijk niet ingeven dat ik reeds postpaid abbo ben!!

thanks
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 maa 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

toch maar een kleine vergelijking om een goed beeld te krijgen van wat op dit moment interessant is als je data op gsm wilt gebruiken...

Proximus Generation Connect
  • -Herlaadbeurt: 20€ of meer
    -Herlaadbonus: geldig max 31 dagen, niet cumuleerbaar
    • Internet On GSM : 2 GB =
      Smsen : 2000 alle netwerken
      Internet On GSM Europa : 10 MB, Cumuleerbaar tot 100 MB
      (Landen waar de bonus geldig is: Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duistland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland en Groot Brittannië.)
    -Tarieven buiten herlaadbonus
    • Nationaal bellen : 0,25€/min
      Sms’en : 0,12€/sms
      Internet On GSM : 0,50€/MB
    -Netwerk: Proximus
Mobile Vikings - Full Option
  • -Herlaadbeurt: 15€, 25€ of 40€
    -Herlaadbonus: geldig max 31 dagen, geen overdracht
    • Internet On GSM : 2 GB
      Smsen : 1000 alle netwerken
      Smsen : 1000 Mobile Vikings
    -Tarieven buiten herlaadbonus
    • Nationaal bellen: 0,24€/min (bij 15€ opladen) / 0,20€/min (bij 25€ opladen) / 0,14€/min (bij 40€ opladen)
      Sms’en: 0,10€/sms
      Internet On GSM: 0,50€/MB (voorlopig niet toegepast, trafiek in mindering gebracht van volgende herlaadbonus)
    -Netwerk: Base
Colruyt Mobile
  • -Herlaadbeurt: 10€ / 15€ / 25€ / 40
    -Tarieven:
    • Nationaal bellen: 0,13€/min 0,05/min naar Colruyt Mobile
      Sms’en: 0,045€/sms
      Internet On GSM: 0,25€/MB
    -Internet On GSM Volumeprijzen - 3 maanden geldig:
    • 6,75€/150 MB of 0,045€/MB
      8,75€/250 MB of 0,035€/MB
      9,99€/500 MB of 0,01998€/MB
    -Netwerk: Mobistar
(update) simulatie weggehaald, bevatte fouten
Laatst gewijzigd door VOODOOS!L 08 dec 2011, 17:48, in totaal 1 gewijzigd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

0800 99 974

Houd die tekst van philippe maar klaar, dat ze moeten overzetten naar pay en go en jij moet dan wel nog eens overzetten dan naar generation connect , maar onthoud je wel 150 euro zal moeten dokken.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 17:42, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

krisken schreef: Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
Pardon?? En wat zijn uw argumenten om dit bullshit antwoord te verkopen??
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

krisken schreef
Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
hoezo bullshit!?
Laatst gewijzigd door wied 08 dec 2011, 17:50, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

is die 150 euro altijd?
ik heb vorig jaar in nov een contract gesloten voor 1 jaar en dat is dus afgelopen nu in november?
wordt dit dan stilzwijgend verlengd of hoe zit dat?

ik dacht dat mijn abbo na dat jaar altijd opzegbaar was?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

krisken schreef:Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
't is wel een feit dat de support van mobile vikings heel goed is... ik heb persoonlijk nog geen ervaring met proximus, dus daar mag/kan ik me niet over uitspreken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Marlboro schreef: Jantjesmit81; je hebt deels gelijk maar wat je zegt over een abo aansmeren klopt langs geen kanten he, tis ee prepaid formule.
Ik heb niets over aansmeren gezegd?
Maar je hebt gelijk... waar 'abonnement' stond moet 'simkaart' staan.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Als de meeste mensen die alleen voor data gaan nemen lijkt het mij nog het beste dat je de optie neemt van 12€ bij MV.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Support MV is fantastisch, zelfs om middernacht zitten ze nog te twitteren.
Ik had het dan ook eerder op de laatste paragraaf dat proximus eerst je probeert wat aan te smeren voor ze je hulp bieden. Compleet uit de lucht gehaalde zever. Ieder logisch denkend persoon weet dat mocht een bedrijf dat proberen ze binnen het jaar failliet zijn.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Als je die data echter ook overal aan een goede snelheid wil hebben is Proximus toch het overwegen waard vind ik :).
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

krismeeus schreef:is die 150 euro altijd?
ik heb vorig jaar in nov een contract gesloten voor 1 jaar en dat is dus afgelopen nu in november?
wordt dit dan stilzwijgend verlengd of hoe zit dat?

ik dacht dat mijn abbo na dat jaar altijd opzegbaar was?
Ik heb altijd al geweten dat als je een abo van 24maand hebt je na meende ik 18maand kan afzeggen (gratis) of dus gratis overschakelen naar een ander.
Ik weet niet hoe dat bij u zit? Als je hetzelfde hebt als mij eentje van 24maand dan moet je normaal gezien in je 18de maand zitten om gratis te kunnen veranderen of afzeggen (tenzij iemand beter weet en ik mis ben)?
Dat is ook iets dat je eerst nog aan de klantendienst kan vragen, maar laat je nie in de zak zette, normaal gezien kan je alvast vroeger overschakelen (gratis dus) als je in 18de maand volledig om is.

Zoniet betaal je 150 euro contractbreuk.

Bij aboke van 18maand of 12maand weet ik nie hoe dat zit.

Als uw abo al volledig om is dat word dat per maand verlengt, dan kan je sowieso meteen gratis omschakelen.
Ge kunt ze kussen
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

krisken schreef:Ik had het dan ook eerder op de laatste paragraaf dat proximus eerst je probeert wat aan te smeren voor ze je hulp bieden. Compleet uit de lucht gehaalde zever. Ieder logisch denkend persoon weet dat mocht een bedrijf dat proberen ze binnen het jaar failliet zijn.
Nogmaals, ik heb niets over 'aansmeren' gezegd. Ik heb zelf op de commerciële dienst van een telecombedrijf gewerkt. Ik kan u verzekeren dat de commerciële dienst een veel hogere prioriteit heeft dan de klantendienst binnen zo'n bedrijf.

Dus als je - zoals blijkt uit wat ik hier lees - zelfs niet aan een simkaart geraakt, zegt dat genoeg over hoe je gaat behandeld worden als je eens een technisch probleem hebt later.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

betreffende MV
niet enkel hun support is lovenswaardig, hun prijzen zijn eveneens correct vanaf dag 1! Iets wat van proximus e.a. niet kan gezegd worden...
Laatst gewijzigd door wied 08 dec 2011, 18:06, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bij proximus gewerkt? Neen? Dan kan je niet vergelijken :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Zo'n bedrijven verschillen minder van elkaar dan je graag zou willen hoor... als ik die droom even mag kapotslaan.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

De klantendienst bij proximus is belange zo goed niet ales bij mobile vikings maar anderzijds; het hangt er dus echt wel vanaf van wie je aan de lijn krijgt bij proximus, vandaag bv gebelt en ik had een zeer vriendelijke en behulpzame persoon aan de lijn. Oke, die zat wel fout ivm dat nummerbehoud en ik nie van abo naar pay & go enzo zou kunnen overschakelen maar dat ligt volgens mij niet aan deze maar aan proximus hoge piefen zelf die hun personeel blijkbaar niet duidelijk genoeg heeft ingelicht.

Maar de klantendienst moet idd beter worden bij proximus maar herhaal nogmaals het ook afhangt van wie je aan de lijn hebt, de één is ook slimmer dan de ander en de ander oliedom ;).

MV heerst op gebied van klantendienst maar vergeet ook niet dat mv slechts 70000tal klanten maar heeft terwijl proximus er meende ik meer dan 1miljoen heeft, wees maar zeker van moest mv er zoveel hebben ze ook in hun broek zouden schijten :-).

MV is de voorloper in al dit en je wist toch op voorhand al dat er ooit ne dag zou komen de andere providers ook met zoiets zouden afkomen? Ik zat daar allang op te hopen en nu ist zover se. Concurrentie beste vriend is het beste wat er is voor de klanten :). Ieder klant moet voor zich uitmaken wat deze wil en hoeveel deze wil betalen.

Proximus is nu éénmaal beter dan base want ik moet in feite base zeggen nu; ze hebben stabieler netwerk, weinig data panne en noem maar op, ze hebben meer 3G en hogere 3G snelheden en heel hun netwerk is al klaar voor 4G.

proximus zou naar het schijnt zelfs 4.700.000 klanten hebben.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 18:22, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

jantje81 schreef:
krisken schreef: Je ingeschreven op UB om bullshit te verkopen?
Pardon?? En wat zijn uw argumenten om dit bullshit antwoord te verkopen??
Welkom op Userbase :beerchug:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik werk zelf voor een groot telecombedrijf en heb ervaring bij een ander groot telecombedrijf. Ook ken ik mensen bij zowel mobile vikings als weepee en kan je zeggen dat deze 4 bedrijven totaal verschillend zijn van elkaar. Kunnen we nu wel ontopic blijven? Eventueel mag je gerust een nieuw topic openen om je woede en frustraties te uiten...

Een gefundamenteerde uitleg (én volkomen mee eens) zoals hierboven heb ik heel wat meer respect voor dan jouw nonsens post van daarnet.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

wat met deze actie? http://customer.proximus.be/nl/Automati ... Rates.html
herladen met 25eur (30eur eerste 10m) tegen 12.50eur voor 12 maanden (met contract 24m weliswaar) ... zou dat werken in combinatie met Generation Connect?
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Ik heb iets meer dan een jaar bij Proximus een abonnement Generation MTV 20 + 35 euro /mnd voor 2GB data betaald. Ik gebruik die data vooral 's nachts omwille van mijn werktijden. Je wil niet weten hoevaak die data 's nachts niet werkt. Bij MV wordt er meteen heen en weer getwitterd en gefacebookd zodat iedereen het weet. Bij Proximus verdwijnt dat in een donker gat van de nacht, want wie gebruikt dat nu 's nachts?

Dat twitteren en facebooken is trouwens ook de reden waarom de helpdesk van MV beter werkt. Klanten zijn veel meer in staat zichzelf te helpen ipv in grote getalen zoals bij Proximus naar een te grote helpdesk te bellen waar je foute info krijgt. Als Proximus wat beter gebruik zou maken van sociale media zouden ze zo'n grote callcenters niet nodig hebben.

Ik heb overigens in het dikke jaar dat ik klant ben bij MV nog nooit naar de helpdesk gebeld. Steeds vlot, snel en correct geholpen via e-mail, twitter of facebook.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

krisken schreef: Een gefundamenteerde uitleg (én volkomen mee eens) zoals hierboven heb ik heel wat meer respect voor dan jouw nonsens post van daarnet.
Je bedoelt gefundeerde uitleg. En ik ben blij dat jouw reactie op mijn nonsens post zo gefundeerd was. Dank u, Krisken.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Weet er iemand of het mogelijk is de kaart aan te vragen en maar binnen enkele maanden te activeren + nummeroverdracht? Dit omdat ik bij MV nog 50€ heb staan en deze niet op 1-2-3 op zijn en ik het ook zonde vind op ze verloren te laten gaan. Tx!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ook bij een panne bij proximus of mobistar gaat men onmiddellijk twitteren hoor (laat mij duidelijk zijn : van klanten uit, niet van proximus of mobistar zelf!). Tenminste bij de mensen die ik volg toch. Echter zal men bij MV ook meteen actie ondernemen of dat toch althans proberen. Probleem is dat MV altijd afhankelijk is van Base ivm netwerkproblemen. Bvb bij roaming is MV één grote grap. Telkens een paar kb versturen en hup je ligt van het netwerk. Getest met meerdere gebruikers, meerdere types/merken van gsm, meerdere landen. Bij proximus daarintegen heb ik perfect stubru kunnen streamen in de wagen richting amsterdam daar FM was weggevallen.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Yargo schreef:Weet er iemand of het mogelijk is de kaart aan te vragen en maar binnen enkele maanden te activeren + nummeroverdracht? Dit omdat ik bij MV nog 50€ heb staan en deze niet op 1-2-3 op zijn en ik het ook zonde vind op ze verloren te laten gaan. Tx!
voor de derde keer, dat is niet mogelijk... automatische activatie binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering
Laatst gewijzigd door xenne 08 dec 2011, 18:18, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Het feit dat mensen worden geholpen via sociale sites kan ik alleen maar toejuichen. Tegenwoordig bereik je net hier een pak meer mee dan dat je belt :) Is mij tegenwoordig ook wel opgevallen. Alleen zou ik als argument hebben: als MV dit van dag 1 al doet en proximus beperkt dit maar tot 5000 klanten... is dat in mijn ogen gelijk aan een stunt zonder te veel verlies met als doel even opvallen... De reclame hieromtrent is mooi meegepakt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Yargo; dat word binnen de meende ik 2-3dagen automatisch geactiveerd, hetgeen je wil doen zal dus niet lukken.

Titanium; het maakt me eerlijk gezegd ook niks uit of dit ne marketingstunt is of niet, ik zal het hebben en dat is wat telt en ik zal 20 euro goedkoper uitkomen ook per maand en ik krijg er meer voor, al dat andere kan me gestolen worden :-).
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 18:19, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Yargo schreef:Weet er iemand of het mogelijk is de kaart aan te vragen en maar binnen enkele maanden te activeren + nummeroverdracht? Dit omdat ik bij MV nog 50€ heb staan en deze niet op 1-2-3 op zijn en ik het ook zonde vind op ze verloren te laten gaan. Tx!
Dit gaat helaas niet.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”