Generation Connect
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
De 'trouwe ' klanten blijven hier weer totaal in de kou staan . Ikzelf ben al meer dan 10 jaar proximus klant , aangezien ik nog tot 2013 vast zit aan een mtv generation abonnement kan ik niet overschakelen naar de generation connect formule zonder het betalen van een grote opzegvergoeding . terwijl ik wel van plan ben om gewoon bij proximus te blijven . Dit is nu echt niet een goede commerciële zet van hun . Ik vind dit zeer spijtig .
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is toch ergens normaal? Had je Mobistar of BASE gehad met abonnement, dan zat je ook vast. Proximus kan dat niet weten dat je nog klant gaat blijven in de toekomst. Alweer een reden waarom ik geen fan ben van abo's.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Lotd uptopia: inderdaan man, het is voor mij ook de laatste keer datk een abo heb/neem, altijd stront dat vast zitten.
Gelukkig kan ik binnen een dikke maand gratis opzeggen. Weliswaar nieuw nummer ook alweer maar da kan me niet schelen.
[ Post made via mobile device ]
Gelukkig kan ik binnen een dikke maand gratis opzeggen. Weliswaar nieuw nummer ook alweer maar da kan me niet schelen.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik ga er mee akkoord dat je aan je conrtact vastzit bij base en mobistar en dat je je contract moet uitdoen . Maar voor mensen die gewoon bij dezelfde operator willen blijven moet het wisselen naar een andere formule toch gaan vind ik . Ben totaal niet van plan om over te stappen naar een andere operator aangezien ik tevreden ben bij proximus .
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Eigenlijk wel benieuwd wat MV gaat doen met hun MV 2.0.
Dit kunnen zij nooit weten. Stel, jij verandert nu van een abo naar een prepaid kaart, gratis. Dit kan ook gewoon een slimme zet zijn van jouw om gratis opzegging te hebben en erna meteen over te stappen naar een andere provider.. Vind het maar logisch.fieldoxide schreef:Ik ga er mee akkoord dat je aan je conrtact vastzit bij base en mobistar en dat je je contract moet uitdoen . Maar voor mensen die gewoon bij dezelfde operator willen blijven moet het wisselen naar een andere formule toch gaan vind ik . Ben totaal niet van plan om over te stappen naar een andere operator aangezien ik tevreden ben bij proximus .
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Het is idd absurd om je voor 24 maanden (2 jaar!) te binden terwijl je weet dat de kans echt héél groot is dat je een beter aanbod gaat tegenkomen binnen die twee jaar waarvoor het enorm moeilijk zal zijn om onder je contract uit te geraken... Het is wel idd spijtig dat ze niet aan hun bestaande klanten denken, maar commercieel gezien willen ze uiteraard Mobistar, BASE (vooral MV) nu pijn doen.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Maar als je abo aangaat heb je ook een promo gekregen.
ensen die nu online ene my 15 nemen hebben in princiepe 24 maand 50% korting.
maw 12 van de 24 maanden moet je niet betalen.
Je kan het niet al willen hé.
Het zijn geen ocmws hé
ensen die nu online ene my 15 nemen hebben in princiepe 24 maand 50% korting.
maw 12 van de 24 maanden moet je niet betalen.
Je kan het niet al willen hé.
Het zijn geen ocmws hé
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hopelijk komt deze formule dan binnenkort in 1 of andere abonnement vorm . of worden de formules voor internet via smartphone of gsm goedkoper .
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
shame on you... en daarmee bedoel ik al die brave knaapjes die snel opdraven als de meester roept! Mijn MV data sim blijft onaangeroerd bestaan.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En waarom moeten wij ons schamen?????
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Waarom moet iemand zich schamen als die persoon voor een ander product kiest op basis van eigen argumenten? Daar kan jij toch niks op tegen hebben, toch niet iedereen zijn situatie is hetzelfde als die van jou? Het is niet omdat jij voor jezelf de afweging hebt gemaakt en eruit besloten hebt om te blijven bij MV dat andere mensen in een andere situatie met andere argumenten een andere beslissing nemen en zich daarvoor zouden moeten schamen?
Je kan dat spijtig vinden als MV-communityaanhanger, maar... schamen: dat gaat iets te ver imo.
Je kan dat spijtig vinden als MV-communityaanhanger, maar... schamen: dat gaat iets te ver imo.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik heb nog wat info gekregen van Belgacom, die interessant kan zijn:
[kleurtje geveven om beter op te vallen tussen alle posts hier]
- Er is wat verwarring omtrent iets wat op de website stond. Blijkbaar dachten sommige mensen dat het aanbod slechts geldig was voor de eerste 3 herlaadbeurten. Dit is dus duidelijk niet het geval. Per herlaadbeurt krijgt de klant 3 ‘buitengewone’ bonussen:
- 2 GB om te surfen in België
- 2000 SMS’en om te sturen naar eender welk netwerk in België (vanuit België)
- 10MB roaming data, opspaarbaar tot max 100MB (in 28 Europese landen)
- Bestaande Proximus klanten kunnen weldegelijk overstappen naar Generation Connect
- Onze call center operatoren zijn hierover normaalgesproken geïnformeerd
- Klanten die een abonnement hebben en dit willen stopzetten moeten dit doen volgens de voorwaarden in het contract. Als de einddatum van het contract nog niet bereikt is, hoort hier normaal een verbrekingsvergoeding bij. Deze klanten kunnen voor de exacte voorwaarden het best contact opnemen met de klantendienst (6000 bellen)
- Prepaid klanten kunnen ook overschakelen door de klantendienst te contacteren
[kleurtje geveven om beter op te vallen tussen alle posts hier]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
LPS; was mijn post nu duidelijk voor u? Over die 0.50cent per 1MB? In den buitenland ook en belgie?
wied; waarom zou ik mij moeten schamen? Ik ben naar mv gegaan als een van de eersten ongeveer; leuk aanbod toen, helaas had ik teveel data panne, smsen die af en toe 30min later toekwamen enz...dat liep de spuigaten uit en toen al ben ik naar proximus gegaan wat ik toen jammer vond wel maar ik had geen andere keuze.
Nu proximus met dit afkomt heb ik geen seconde getwijfelt om over te schakelen.
Waarom proximus; meer 3G, hogere 3G snelheden, heel het netwerk staat klaar voor 4G, leuk ze een goed prepaid systeem aanbieden nu met generation connect. Ze hebben een stabieler netwerk dan base.Ze liggen zelden plat met hun data of andere.....
Ik heb nu zoals ik hier al heb gepost 40 euro per maand voor 1.5GB en 60belmin (onbeperkt sms). Nu voor de helft van de prijs 2GB en 80belminuten, je zou voor minder overschakelen naar generation connect. Dat het een markerting stunt is raakt mijn kouwe kleren niet.
Krismeeuw; LPS heeft hier gepost deze een prepaid kaartje meteen kunnen overzetten heeft naar een generation connect .
timofp; schaft u gewoon een nieuwe nr aan dan? Zoals mij? Ik persoonlijk vind da nie erg, vanaf ik mij nieuw nr heb dan stuur ik dat naar al mijn maten en klaar is kees . En dan nadien vanaf je kan zeg je gratis je abo op.
wied; waarom zou ik mij moeten schamen? Ik ben naar mv gegaan als een van de eersten ongeveer; leuk aanbod toen, helaas had ik teveel data panne, smsen die af en toe 30min later toekwamen enz...dat liep de spuigaten uit en toen al ben ik naar proximus gegaan wat ik toen jammer vond wel maar ik had geen andere keuze.
Nu proximus met dit afkomt heb ik geen seconde getwijfelt om over te schakelen.
Waarom proximus; meer 3G, hogere 3G snelheden, heel het netwerk staat klaar voor 4G, leuk ze een goed prepaid systeem aanbieden nu met generation connect. Ze hebben een stabieler netwerk dan base.Ze liggen zelden plat met hun data of andere.....
Ik heb nu zoals ik hier al heb gepost 40 euro per maand voor 1.5GB en 60belmin (onbeperkt sms). Nu voor de helft van de prijs 2GB en 80belminuten, je zou voor minder overschakelen naar generation connect. Dat het een markerting stunt is raakt mijn kouwe kleren niet.
Krismeeuw; LPS heeft hier gepost deze een prepaid kaartje meteen kunnen overzetten heeft naar een generation connect .
timofp; schaft u gewoon een nieuwe nr aan dan? Zoals mij? Ik persoonlijk vind da nie erg, vanaf ik mij nieuw nr heb dan stuur ik dat naar al mijn maten en klaar is kees . En dan nadien vanaf je kan zeg je gratis je abo op.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 14:22, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Philippe , bedankt voor de zeer duidelijke uitleg . Ik ga straks eens naar de klantendienst bellen om te vragen wat de verbrekingsvergoeding is . Maar ik blijf het wel zeer spijtig vinden dat bestaande klanten toch deze vergoeding gaan moeten betalen om naar deze formule over te schakelen .
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Juist gebeld, maar mag nog steeds niet overschakelen vanaf een proximus abbophilippe_d schreef:Ik heb nog wat info gekregen van Belgacom, die interessant kan zijn:
[*]Klanten die een abonnement hebben en dit willen stopzetten moeten dit doen volgens de voorwaarden in het contract. Als de einddatum van het contract nog niet bereikt is, hoort hier normaal een verbrekingsvergoeding bij. Deze klanten kunnen voor de exacte voorwaarden het best contact opnemen met de klantendienst (6000 bellen)
[*]Prepaid klanten kunnen ook overschakelen door de klantendienst te contacteren[/list][/list]
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er staan reeds ervaringen van dergelijke overstappen, eens in dit topic bladeren... gaat blijkbaar probleemlooskrismeeus schreef:al iemand geprobeerd om prepaid over te schakelen zoals Philippe zegt??
laat maar weten aub
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Jep, Krismeeus (en Marlboro): ik kan bevestigen dat het gelukt is: 6000 bellen en laten activeren (was zelfs op een PostMobile).
@marlboro: ik had het in die post over de overige roamingtarieven, nl bellen - sms - data buiten de 28 EUlanden, daar kan ik niets over vinden (waar devestator iets over vraagt) http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 40#p408329
@timofp: ik heb ook een keer moeten terugbellen tot ik een fatsoenlijk-ingelichte medewerker aan de lijn kreeg die me deftig kon helpen. Mss nog eens proberen?
@marlboro: ik had het in die post over de overige roamingtarieven, nl bellen - sms - data buiten de 28 EUlanden, daar kan ik niets over vinden (waar devestator iets over vraagt) http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 40#p408329
@timofp: ik heb ook een keer moeten terugbellen tot ik een fatsoenlijk-ingelichte medewerker aan de lijn kreeg die me deftig kon helpen. Mss nog eens proberen?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Zou je zo een generation connect kaartje ook pas kunnen activeren na een half jaar of moet dat onmiddelijk?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
LPS; ach, sorry, mijn excues, ben nogal mee 100zaken terzelfdertijd weer bezig , zoals ik al eens heb gepost zal dat volgens mij minstens 13euro of mss zelfs 20euro per 1MB zijn.
(uiteraard kan ik fout zijn maar het tarief zal alvast onbetaalbaar zijn).
avenger 2.0; ik heb gelezen je niet kan wachten of uitstellen, na enkele dagen sowieso geactiveerd (automatisch).
(uiteraard kan ik fout zijn maar het tarief zal alvast onbetaalbaar zijn).
avenger 2.0; ik heb gelezen je niet kan wachten of uitstellen, na enkele dagen sowieso geactiveerd (automatisch).
Ge kunt ze kussen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
automatisch activatie binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij leveringAvenger 2.0 schreef:Zou je zo een generation connect kaartje ook pas kunnen activeren na een half jaar of moet dat onmiddelijk?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Kris; ik begrijp zeer goed u frustratie hoor, ik heb gewoon veel geluk ik binnenkort al kan opzeggen maar anderzijds haal je het er wel uit natuurlijk als je 150 euro betaald contractbreuk.
Zoals bij mij; 20 euro aan 7maand goedkoper = 140 euro dusja, na goeie 7maand begin ik het er stilaan uit te halen. (en nu ik gratis kan opzegge doe ik nog meer profijt).
idd mod; je kan je abo altijd opzeggen maarja, dat duurd dan een maand, wat gaat proximus doen dan? Gaan ze zich toch aan die 5000 dan houden of gaan ze er toch meer aanvaarden dan? Als je een maand ofzo moet wachten eer dat abo opgezegd is enzo en dan is er geen plaats meer voor generation connect dan sta je er mooi te blinken.
Zoals bij mij; 20 euro aan 7maand goedkoper = 140 euro dusja, na goeie 7maand begin ik het er stilaan uit te halen. (en nu ik gratis kan opzegge doe ik nog meer profijt).
idd mod; je kan je abo altijd opzeggen maarja, dat duurd dan een maand, wat gaat proximus doen dan? Gaan ze zich toch aan die 5000 dan houden of gaan ze er toch meer aanvaarden dan? Als je een maand ofzo moet wachten eer dat abo opgezegd is enzo en dan is er geen plaats meer voor generation connect dan sta je er mooi te blinken.
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 15:24, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381krismeeus schreef:Ik heb een abbo bij proximus en net nog is geprobeerd om over te schakenlen.
Kan enkel bij overstap van concurrentie of aanvraag nieuw nummer...
een jarenlange, trouwe klant...
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Belgacom heeft duidelijk aan mij gezegd dat bestaande klanten kunnen overstappen
Overstappen betekent voor mij: nummerbehoud.
Ik zal het nog eens navragen.
Overstappen betekent voor mij: nummerbehoud.
Ik zal het nog eens navragen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Als je je abo + nummer opzegt ben je het kwijt idd. Maar als je je abo opzegt en aankruist dat je Pay&Go wil worden, dan hou je je nummer. En vanuit Pay&Go kan je dan naar de Connect.
Andere optie voor de P^-abos hier: je kan altijd een snelle portering doen naar Mobistar (kan heel snel gaan tegenwoordig, er zijn winkels die werken met gratis sims), en dan opnieuw porteren naar Connect. Omslachtig, maar het werkt. En met wat geluk gaat het ook snel, al is het een beetje gokken of ze het 5000-quotum gaan hanteren en zo ja, of je nog optijd zal zijn. Maar het is iig een optie.
Andere optie voor de P^-abos hier: je kan altijd een snelle portering doen naar Mobistar (kan heel snel gaan tegenwoordig, er zijn winkels die werken met gratis sims), en dan opnieuw porteren naar Connect. Omslachtig, maar het werkt. En met wat geluk gaat het ook snel, al is het een beetje gokken of ze het 5000-quotum gaan hanteren en zo ja, of je nog optijd zal zijn. Maar het is iig een optie.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
philippe_d schreef:Dat is pertinent onjuist, zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 60#p408381krismeeus schreef:Ik heb een abbo bij proximus en net nog is geprobeerd om over te schakenlen.
Kan enkel bij overstap van concurrentie of aanvraag nieuw nummer...
een jarenlange, trouwe klant...
Je kan altijd je huidig abonnement opzeggen, NIEMAND kan je dat verbieden.
Je zal alleen de eventuele contractuele opzegvergoeding moeten betalen, maar opzeggen zelf kan ALTIJD.
ik heb dat inderdaad gelezen en daarna gebeld maar ik kreeg wel degelijk een "njet"!!
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
iemand al de stap van MV gewaagd ?
Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..
En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..
Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..
En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..
Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Er is blijkbaar op zdnet nu een artikel over verschenen .
http://www.zdnet.be/news/134113/geen%2d ... lanten%2d/
http://www.zdnet.be/news/134113/geen%2d ... lanten%2d/
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Kitt; schrijft u online in, neem base, geef u simkaartnr goed door en bevestig.
Vanaf het geld van je rekening is gegaan dan bel dan gewoon eens naar de e-shop om zeker te zijn het gelukt is en zij kunnen dat zien, je zal ook een ordernr al zien op pagina 3, schrijf dat ordernr dan wel meteen op.
Ik heb online bestelt, de link staat op pagina 1 post 1.
fieldoxide: het gaat natuurlijk om dit he; Ofwel schort er dus iets aan de communicatie tussen Proximus en zijn klantendienst, ofwel willen ze liever niet dat bestaande klanten minder gaan betalen voor het goedkopere product Generation Connect.
Neemt nie weg het bij mij nie uitmaakt (ga me nie nog eens herhale hier, zou tege steken).
Vanaf het geld van je rekening is gegaan dan bel dan gewoon eens naar de e-shop om zeker te zijn het gelukt is en zij kunnen dat zien, je zal ook een ordernr al zien op pagina 3, schrijf dat ordernr dan wel meteen op.
Ik heb online bestelt, de link staat op pagina 1 post 1.
fieldoxide: het gaat natuurlijk om dit he; Ofwel schort er dus iets aan de communicatie tussen Proximus en zijn klantendienst, ofwel willen ze liever niet dat bestaande klanten minder gaan betalen voor het goedkopere product Generation Connect.
Neemt nie weg het bij mij nie uitmaakt (ga me nie nog eens herhale hier, zou tege steken).
Laatst gewijzigd door Marlboro 08 dec 2011, 16:57, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jawel. Mijn vriend heeft gisteren de overstap gemaakt naar Generation Connect. In het buitenland kan je altijd switchen van netwerk.Kitt schreef:iemand al de stap van MV gewaagd ?
Ik overweeg het sterk .. want heb de laatste tijd toch vaak last van bereik en ook roaming gaat niet altijd goed .
Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..
En ja die 5 euro heb ik er wel voor over .. voor 20 min meer belwaarde en meer 3G netwerk ..
Beetje met spijt in het hart , maar geen contract dus ..kan nog altijd terug naar MV ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Hangt er vanaf naar waar maar ik heb eigenlijk nog bijna nooit zonder gezeten (de kpn variant in de dan) de baan van gent naar oa frankfurt, keulen, dortmund zo goed als altijd bereik en meestal dan nog eens 3G ook al rijd je 50km zonder een huis te zien.Vorige zaterdag naar Duitsland geweest en had meer geen bereik dan wel ..
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Ja ik bedoelde met MV dat hij vaak niet goed overschakelde naar een netwerk in DE ..
Moet ik zelf gaan scannen en zoeken en dan ging het soms wel ..
Eens kijken om de aanvraag te doen .. heb maar 4-5 euro meer op m'n MV ... dus het is de moment ... ga niet meer herladen dan .
@Qtec het was naar Dortmund .. en ik kreeg mijn sms van roaming pas als ik al een uur in DL zat ...
Moet ik zelf gaan scannen en zoeken en dan ging het soms wel ..
Eens kijken om de aanvraag te doen .. heb maar 4-5 euro meer op m'n MV ... dus het is de moment ... ga niet meer herladen dan .
@Qtec het was naar Dortmund .. en ik kreeg mijn sms van roaming pas als ik al een uur in DL zat ...
Laatst gewijzigd door Kitt 08 dec 2011, 17:05, in totaal 1 gewijzigd.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Iedereen moet kunnen intekenen met nummerbehoud. Is wettelijk verplicht. Zolang je maar bij de eerste 5000 bent.
Blijkbaar verspreidt de Proximus-klantendienst vandaag leugens om de huidige postpaid klanten niet te verliezen.
Het was op voorhand te voorspellen dat men alleen het MV-tarief heeft gekopieerd en dat men de oude klantonvriendelijke praktijken en tegenstrijdige communicatie heeft behouden. Typisch.
Blijkbaar verspreidt de Proximus-klantendienst vandaag leugens om de huidige postpaid klanten niet te verliezen.
Het was op voorhand te voorspellen dat men alleen het MV-tarief heeft gekopieerd en dat men de oude klantonvriendelijke praktijken en tegenstrijdige communicatie heeft behouden. Typisch.