Sinds kort kan je met JaxtrSMS gratis smsen.
Ik gebruik deze dienst reeds enkele tijd.
Nu kan ik nog enkel smsen versturen als ik op wifi zit.
Op mobile internet krijg ik steeds de volgende mededeling "no netwerk available. Please check data connection"
terwijl ik zeker met mobile internet verbonden ben.
Zou mijn provider Proximus er iets op gevonden hebben om JaxtrSMS te blokkeren, of ben ik de enige met dit probleem?
JaxtrSMS
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier geen probleem met JaxtrSMS, werkt perfect zowel op wifi als op mobiel netwerk (mv)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Is intussen opgelost. Ik kan opnieuw smsen sturen via jaxtrsms.
Ongewenste smsen, nog geen last van gehad.
Met een dergelijk progamma ga je ook geen vertrouwelijke informatie versturen. Ik ga bv geen wespen bestellen bij mijn veearts via JaxtrSMS.
Maar de berichtjes als daar zijn : zal wat later thuis zijn, ben thuis om xx uur, kun je mij eens bellen enz enz. denk toch dat dit moet kunnen.
Ongewenste smsen, nog geen last van gehad.
Met een dergelijk progamma ga je ook geen vertrouwelijke informatie versturen. Ik ga bv geen wespen bestellen bij mijn veearts via JaxtrSMS.
Maar de berichtjes als daar zijn : zal wat later thuis zijn, ben thuis om xx uur, kun je mij eens bellen enz enz. denk toch dat dit moet kunnen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
blidi schreef: Met een dergelijk progamma ga je ook geen vertrouwelijke informatie versturen. Ik ga bv geen wespen bestellen bij mijn veearts via JaxtrSMS.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Johan kom uit je wespennest
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bij mij kwamen die berichten gewoon nooit aan?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Ik had de update nog niet gedownload maar ik kreeg ook een bericht terug van Jaxtr dat het bericht niet kon afgeleverd worden omdat ik geen free credits meer had.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Kun je die versie hier even posten (of een latere versie die nog werkt)?
Was te verwachten natuurlijk (had dit reeds gezegd in de nieuwsberichten).
Was te verwachten natuurlijk (had dit reeds gezegd in de nieuwsberichten).
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb versie 2.00.13 build date 23 DEC 2011 (op iPhone 4)
ik kon tot gisteren ook nog gratis sturen maar ik gebruik het alleen om naar roemenië te sturen want anders kost dit 0,20€ bij MV.
vandaag om 16u44 heb ik een bericht gestuurd maar kort erna kreeg ik ook de melding dat ik credits moest kopen. ik heb dit dan gedaan voor 5 dollar (3,99€).
een bericht naar roemenië kost me nu 0,1 dollar oftewel 0,08€ tegenover 0,20€ bij MV![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ik kon tot gisteren ook nog gratis sturen maar ik gebruik het alleen om naar roemenië te sturen want anders kost dit 0,20€ bij MV.
vandaag om 16u44 heb ik een bericht gestuurd maar kort erna kreeg ik ook de melding dat ik credits moest kopen. ik heb dit dan gedaan voor 5 dollar (3,99€).
een bericht naar roemenië kost me nu 0,1 dollar oftewel 0,08€ tegenover 0,20€ bij MV
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- darkzero
- Elite Poster
heb heel slechte ervaringen smartvoip: duurt soms lang eer geld wordt toegevoegd bij beschikbaar krediet en berichten komen aan met veel vertraging. dan liever 4ct meer betalen en zeker zijn dat het werkt...
- darkzero
- Elite Poster
dat bedoel ik net, krediet dat er na enkele uurtjes pas op staat is voor mij onaanvaardbaar. bij jaxtr is dit in luttele seconden...
mja ik gebruik die smssen net om dringende zaken te regelen wanneer email of wat dan ook niet mogelijk is en dan moet het echt wel snel en betrouwbaar gaan
dus al bij al betaal ik dan liever iets meer. en zeg nu zelf, wat is nu 8ct... ook in vergelijking met MV
mja ik gebruik die smssen net om dringende zaken te regelen wanneer email of wat dan ook niet mogelijk is en dan moet het echt wel snel en betrouwbaar gaan
dus al bij al betaal ik dan liever iets meer. en zeg nu zelf, wat is nu 8ct... ook in vergelijking met MV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
titanium backup gebruiken, maakt zelf een folder /sdcard/titanium/satsurfer schreef:hoe kan ik dat doen? is gewoon rechtstreeks uit de android market....
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
ter info,
er is al een exploït voor JaxtrSMS, je kan met een simpel javascriptje een sms DoS attack launchen op een gsm.
http://qwaxys.wordpress.com/2012/01/21/ ... os-attack/
grts
solid
er is al een exploït voor JaxtrSMS, je kan met een simpel javascriptje een sms DoS attack launchen op een gsm.
http://qwaxys.wordpress.com/2012/01/21/ ... os-attack/
grts
solid
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Zelf met oudere versies nu hetzelfde....
Soit, maakt mij nt veel uit met 2000 sms'en bij GC.
Dear ********,
Sorry, we were unable to send your Text/SMS as you may have utilized all your FREE
credits. You can purchase Text/SMS credits at a deep DISCOUNT at
https://pay.jaxtrsms.com. Your Login ID is 324******** and your temporary Password is ***********. SMS to India and USA are FREE. Remember Jaxtr to Jaxtr is always FREE.
Happy Texting
Team Jaxtr
[
Post made via mobile device ]
Soit, maakt mij nt veel uit met 2000 sms'en bij GC.
Dear ********,
Sorry, we were unable to send your Text/SMS as you may have utilized all your FREE
credits. You can purchase Text/SMS credits at a deep DISCOUNT at
https://pay.jaxtrsms.com. Your Login ID is 324******** and your temporary Password is ***********. SMS to India and USA are FREE. Remember Jaxtr to Jaxtr is always FREE.
Happy Texting
Team Jaxtr
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)