dvd schrijver werkt niet meer op pc

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
juke !

hallo,

ik heb een dell comp. met dvd writer. op de comp stond standaart een light versie van easy cd creator. maar ik had die verwijderdt om de volledige versie te installeren. maar dat had ik allemaal gedaan en mijn dvd writer schreef geen cds meer.

daarna heb ik nero geinstalleerd en dat was net het zelfde probleem? hoe kan ik dat oplossen???

ik denk dat ik hier een jaarabonnement neem want ik kom hier zo veeeeeeeeeeel langs met probs ;-)

ale bedankt he



bye


Eddited by SeNsEi Ze0n:
ik heb het in de juiste categorie geplaatst, non-windows dient eigenlijk voor problemen met linux/mac/... en ik neem aan dat je mat windows werkt
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

een abbo hebben we niet, maar je kan je wel registreren natuurlijk

kan je met je dvd writer nog wel dvd writen?
probeer anders eens EZ cd-creator lite terug te instaleren die erbij zat
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
noppes
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 17 sep 2002, 13:09
Locatie: Torhout
Contacteer:

Geeft hij een bepaalde foutmelding ??
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Nero kent niet alle spelers. Als je niet ervaren genoeg bent behoud je best de versie die bij je toestel zat. Denk dat dit het probleem is, dat die nero jouw toestel nog niet herkend.

btw dacht dat juke al geregistreerd was, maar blijkbaar heeft hij nu vergeten inloggen en heeft dus een foutmelding gehad toen hij wou posten met 'juke', daarom nu 'juke !" ;-)

Best inloggen en auto-login aanvinken dan vergeet je het niet, is heel handig.

en idd een abo hebben we niet, tis hier gratis eh ;-)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

juke ! schreef:hallo,

ik heb een dell comp. met dvd writer. op de comp stond standaart een light versie van easy cd creator. maar ik had die verwijderdt om de volledige versie te installeren. maar dat had ik allemaal gedaan en mijn dvd writer schreef geen cds meer.

daarna heb ik nero geinstalleerd en dat was net het zelfde probleem? hoe kan ik dat oplossen???

ik denk dat ik hier een jaarabonnement neem want ik kom hier zo veeeeeeeeeeel langs met probs ;-)

ale bedankt he


Meestal zijn die meegeleverde versies ook speciale versies met speciaal ingebouwde ondersteuning voor het model omdat de standaard versie het nog niet ondersteund. Misschien moet je dus nog even wachten op een nieuwere versie en blijven proberen, of je kan eens op zoek gaan naar het onderliggende merk van die dvd speler om zo het zoeken te vergemakkelijken (dell zal die wel van iemand gekocht hebben en zijn naam erop gezet hebben... misschien dat je in het dell support forum iets vindt)
NuKeM
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Ik zit hier ook achter een Dell PC. Dell heeft niet echt de gewoonte z'n eigen naam op onderdelen te plaatsen (nu, de mijne is wel 2 jaar oud). Als je in apparaatbeheer kijkt kan je zien wat in je PC'ke zit.

Mijn DVD lezerke is bv. een NEC DV-5800A.

Laat misschien eens weten wat er in jou Dell zit, dan kunnen we verder zoeken.

Het supportgedeelte van Dell is redelijk uitgebreid. Met het service tag nummer kan je redelijk to the point zoeken. (Dat nr. staat ergens op de kast van je PC).
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Juke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2003, 20:23
Locatie: Eeklo
Contacteer:

hye

bedankt allemaal om mij te helpen het is me al gelukt de versie van ECC terug te plaatsen.

messchien is het wel het beste om te wachten tot er een nieuwere versie uit is als ik het volledige programma wil hebben

(oops ja foutje ik had me dus niet ingelogt, maar nu log ik me altijd automatisch in thanks 4 the hint ;-) )

IEDEREEN NOG EENS BEDANKT HE

bye
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”