1TB Seagate 7200 Sata
Hoi, ik verkoop deze schijf omdat ik eigenlijk al genoeg heb met 3TB.
Als je wilt doe ik een volledige test met Seatools zodat je ervan zeker bent dat hij niet defect is!
Nieuwprijs: € 139
Direct meenemen voor 95€ @ Brugge
Prijs is onderhandelbaar, maar 95 vind ik een mooie prijs
Groetjes
Info en specs:
http://www.beslist.be/computers/d000067 ... ddisk.html
Als je wilt doe ik een volledige test met Seatools zodat je ervan zeker bent dat hij niet defect is!
Nieuwprijs: € 139
Direct meenemen voor 95€ @ Brugge
Prijs is onderhandelbaar, maar 95 vind ik een mooie prijs
Groetjes
Info en specs:
http://www.beslist.be/computers/d000067 ... ddisk.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
komt enkel maar proberen tegen woekerprijzen verkopen , hij kan altijd proberen , ignore
komt enkel maar proberen tegen woekerprijzen verkopen , hij kan altijd proberen , ignore
The eternal and true pessimist
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Sommige mensen volgen natuurlijk al langer UB zonder te posten. Misschien gaat TS zelf wel zijn prijs laten zakken als er geen interesse is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
2TB, ja voor 65€... kan zijn 2dehands, maar dat zijn zowiezo trage 5400RPM schijven, deze schijf draait aan 7200RPM....
En inderdaad, ik heb me nog niet voorgesteld maar ik was min of meer actief als gewone bezoeker. Onlangs wou ik wat hardware verkopen en dit forum leek me wel geschikt
Je moet ook begrijpen dat de prijzen van harde schijven enorm gestegen zijn door de overstroming in Thailand (alle fabrieken zijn daar).......
Wat dacht je van 85? De hd is gefabrikeerd in 2011... dus de waarde is normaal
En inderdaad, ik heb me nog niet voorgesteld maar ik was min of meer actief als gewone bezoeker. Onlangs wou ik wat hardware verkopen en dit forum leek me wel geschikt
Je moet ook begrijpen dat de prijzen van harde schijven enorm gestegen zijn door de overstroming in Thailand (alle fabrieken zijn daar).......
Wat dacht je van 85? De hd is gefabrikeerd in 2011... dus de waarde is normaal
Laatst gewijzigd door Wietkop 06 dec 2011, 20:50, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Heb je het aankoopbewijs nog mbt garantie etc?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Neen, dat heb ik niet... ik werk namelijk in een computerwinkel en ik heb deze daar gewoon gekocht. Als je het serienummer intypt op de website van seagate.com dan zul je zien dat de schijf nog een paar jaar in garantie is
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Waarschijnlijk goedkoop gekocht en wil het nu voor volle winst verkopen... Daarmee er wrs geen factuur is...
en voor 139.90 heb ik een nieuw van seagate... 2GB wel te verstaan Link
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Nogmaals dat is een trage 5400 TOEREN PER MINUUT schijf, die zijn zowiezo goedkoper, dit is een 7200RPM schijf... deze zijn zowiezo altijd duurder!
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb die schijf echt bij mijn baas gekocht, ffs!
80€ dan? Is dat goed? Lager ga ik niet meer.... als je kijkt in mijn eerste post dan zie je duidelijk een prijs staan van 140€ Ik heb nu 60€ verlies, maar degene die dit koopt maakt 60€ winst, de schijf werkt perfect, ik kan screenshots tonen met serienummer erbij zodat je zeker bent dat alles werkt, ik ga heus geen kapotte dingen verkopen
Dus... 80€ excl verzendingskosten, of gewoon komen ophalen in Torhout, naast Brugge
Doei
Hier foto, specs en info: http://tweakers.net/aanbod/379371/1tb-s ... -sata.html (en dat zijn NL prijs 19% btw... logisch dat die iets goedkoper zijn)
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb die schijf echt bij mijn baas gekocht, ffs!
80€ dan? Is dat goed? Lager ga ik niet meer.... als je kijkt in mijn eerste post dan zie je duidelijk een prijs staan van 140€ Ik heb nu 60€ verlies, maar degene die dit koopt maakt 60€ winst, de schijf werkt perfect, ik kan screenshots tonen met serienummer erbij zodat je zeker bent dat alles werkt, ik ga heus geen kapotte dingen verkopen
Dus... 80€ excl verzendingskosten, of gewoon komen ophalen in Torhout, naast Brugge
Doei
Hier foto, specs en info: http://tweakers.net/aanbod/379371/1tb-s ... -sata.html (en dat zijn NL prijs 19% btw... logisch dat die iets goedkoper zijn)
-
- Moderator
- Contacteer:
Hoelang heb jij die schijf reeds in gebruik? En hoeveel jaar garantie kan er op gegeven worden door de fabrikant uit?
Screenshots van SMART zouden leuk zijn. Misschien wel interesse.
Screenshots van SMART zouden leuk zijn. Misschien wel interesse.
Telefonie = EDPnet + OVH
3 jaar dacht ik... de schijf heb ik ongeveer 4 maand in bezit, maar is eigenlijk overkill gezien ik al 3TB aan opslag heb en binnenkort een ssd wil kopen
Ik zal eens een test/smart laten draaien en screenshots posten, dit kan wel eventjes duren
Ik zal eens een test/smart laten draaien en screenshots posten, dit kan wel eventjes duren
-
- Moderator
- Contacteer:
Geen probleem, ik kijk de screenshots tegemoet!
Telefonie = EDPnet + OVH
De test is zoals verwacht gepassed, je ziet op de screenshot het model en serienummer, ook de garantietermijn, dus tot 19 maart 2013
Als je nog vragen hebt, stel maar
Als je nog vragen hebt, stel maar
- Bijlagen
-
- HD.jpg
- (634.52 KiB) Nog niet gedownload
- TiTanium
- Moderator
Volgens mij 9 maand maart 2013 dus er is al 9 maand weg
edit:
edit:
(iets duidelijker)de schijf heb ik ongeveer 4 maand in bezit,
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
Ik heb de indruk dat jullie allemaal denken dat ik een zakzetter ben... die schijf kan toch evengoed een paar maand in een magazijn ofzo liggen??
En ik weet niet wat die handjes op en neer zijn, maar ik heb zo te zien dus al -2.... waarom? omdat ik mijn hd probeer te verkopen
Aan de mensen die mij negatief "liken", lees dit eens, en je zal verstaan waarom ik met zo'n "hoge" prijs kom
http://tweakers.net/nieuws/77835/prijze ... -punt.html
En ik weet niet wat die handjes op en neer zijn, maar ik heb zo te zien dus al -2.... waarom? omdat ik mijn hd probeer te verkopen
Aan de mensen die mij negatief "liken", lees dit eens, en je zal verstaan waarom ik met zo'n "hoge" prijs kom
http://tweakers.net/nieuws/77835/prijze ... -punt.html
Laatst gewijzigd door Wietkop 06 dec 2011, 21:37, in totaal 1 gewijzigd.
- TiTanium
- Moderator
Enigste onbetwistbaar bewijs is een OFFICIEEL factuur
-
- Moderator
- Contacteer:
Wietkop schreef:nog een paar jaar in garantie is
Euhm ik zie duidelijk op je screenshot dat er garantie is tot 19 maart 2013, iets meer dan een jaar nog dus. Ofwel heb jij de schijf al langer dan 4 maand...ofwel is er slechts 2 jaar garantie op.Wietkop schreef:3 jaar dacht ik... de schijf heb ik ongeveer 4 maand in bezit
In elk geval...no-go voor mij. Duidelijk dat je winst wilt maken : 4 maand geleden (toen jij hem zogezegd kocht) betaalde je amper 50 euro voor zo een schijf excl btw. Inclusief BTW is dat iets meer dan 60 euro. Dus dat jij "verlies" doet zoals je zegt is pure zever. En ik zou verwonderd zijn dat jij geen werknemerskorting krijgt.
Nu, iedereen is vrij om te vragen wat hij wilt voor zijn producten...
[quote="Wietkop]Aan de mensen die mij negatief "liken", lees dit eens, en je zal verstaan waarom ik met zo'n "hoge" prijs kom
http://tweakers.net/nieuws/77835/prijze ... -punt.html[/quote]
Dus je wilt snel winst pakken. Overigens : prijzen HDD's zijn terug langzaam aan het zakken. WD heeft reeds één fabriek terug opgestart : http://tweakers.net/nieuws/78513/wester ... iland.html
Telefonie = EDPnet + OVH
Ik heb dat echt niet.... je ziet toch duidelijk op de screen dat hij nog in garantie is.. je hoeft daar niet eens een kasticket voor hebben stel dat hij defect zou zijn... gewoon invoeren bij de rma afdeling en voila.......
Ik heb het OFFICIEEL anti statisch zakje nog?
Ik heb het OFFICIEEL anti statisch zakje nog?
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Zomaar... ik heb al 2x een rma verzoek ingediend en ben al evenveel keer achter bewijs van aankoop (factuur) gevraagd. (Was het maar zo makkelijk als jij het voorstelt, ik zou niks liever hebben.)
Wat die zakjes betreft.. hoeveel moet je er hebben? Ik heb er nog een stapeltje liggen, alsook van moederborden. Plasticjes voor ram of cpu nodig, heb ik anders ook nog voldoende van?
Zou niet weten welk voordeel 7200 heeft over 5200 als het op pure storage aankomt.
Wat die zakjes betreft.. hoeveel moet je er hebben? Ik heb er nog een stapeltje liggen, alsook van moederborden. Plasticjes voor ram of cpu nodig, heb ik anders ook nog voldoende van?
Zou niet weten welk voordeel 7200 heeft over 5200 als het op pure storage aankomt.
Laatst gewijzigd door Heronic 06 dec 2011, 22:09, in totaal 3 gewijzigd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Zucht... ik heb nog 2 andere 1TB hdd's van het zelfste type... de gene waar Windows op staat is relatief nieuw, ik kan die verkopen aan u? Komaan mensen ik wil gewoon die hdd verkopen.. doe niet zo moeilijk........
In bijage screenshot van mijn boot hd, die dus ook 1000GB is, en ook aan 7200RPM draait..
Ik heb mijn huidige pc-bak nog maar een dik halfjaar, en die hd is echt nieuw... Ge ziet in de screenshot dat het modelnummer het zelfde is, gewoon het serienummer is anders, en de garantie is nog geldig tot 08-Jun-2014
Nog iets?
In bijage screenshot van mijn boot hd, die dus ook 1000GB is, en ook aan 7200RPM draait..
Ik heb mijn huidige pc-bak nog maar een dik halfjaar, en die hd is echt nieuw... Ge ziet in de screenshot dat het modelnummer het zelfde is, gewoon het serienummer is anders, en de garantie is nog geldig tot 08-Jun-2014
Nog iets?
- Bijlagen
-
- Naamloos.jpg
- (568.65 KiB) Nog niet gedownload
- TiTanium
- Moderator
Aha das die van 4 maand
- TiTanium
- Moderator
ja de prijs, ik geef er u 50 voor dan doe je toch geen verlies wel voor de 4 maand "nieuwe" hé!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
95 ... 85 ... 80 ... 65
Op drie uur tijd.
Toch maar opletten dat ze morgen niet bijvragen om die disk over te nemen.
Op drie uur tijd.
Toch maar opletten dat ze morgen niet bijvragen om die disk over te nemen.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
En dan nu graag de winnende nummers van vanavond ?Goztow schreef:Sommige mensen volgen natuurlijk al langer UB zonder te posten. Misschien gaat TS zelf wel zijn prijs laten zakken als er geen interesse is.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Je (slechte) "grap" gaat een beetje op in het niets.
Hij heeft zijn prijs al 4x laten zakken ...
Hij heeft zijn prijs al 4x laten zakken ...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 6 keer
jawatte 139 € voor 2 GB???????TiTanium schreef:Waarschijnlijk goedkoop gekocht en wil het nu voor volle winst verkopen... Daarmee er wrs geen factuur is...
Zal wel 2TB zijn neen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Het overgrote deel van de mensen op dit forum weten wat een harde schijf waard is. Tot voor een paar weken/maanden kocht je voor €65 een nieuwe 2TB harde schijf. Door productieproblemen zijn de prijzen (tijdelijk) fors gestegen. Persoonlijk zal ik nooit van mijn leven €65 betalen voor een 2de hands 1TB harde schijf. Iedereen is echter vrij om te doen of te laten wat hij wil ....
Ik vermoed dat velen een hekel hebben aan mensen die zich enkel registereren op dit forum om iets te verkopen met woekerwinst en dan bovendien nog met een vaag verhaal afkomen.
Ik vermoed dat velen een hekel hebben aan mensen die zich enkel registereren op dit forum om iets te verkopen met woekerwinst en dan bovendien nog met een vaag verhaal afkomen.
Ik dacht dat de waarde van 2dehands schijven verminderd met de leeftijd, de schijf dat ik heb is ongeveer 4 maand oud maarja...
50€ dan.... misschien kom ik opdringerig over maar ik moet dringend een flitsboete betalen en ik heb mijn loon nog altijd niet :/
50€ dan.... misschien kom ik opdringerig over maar ik moet dringend een flitsboete betalen en ik heb mijn loon nog altijd niet :/
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Als het dan toch allemaal zo officieel is, mogen we dan de naam van de computerwinkel weten waar je werkt en ze hebt gekocht?
Want stel dat die schijf gepikt is (ik zeg niet dat het zo is, maar stel...), dan gaat jouw winkel dat binnenkort wel merken op de stocktelling, geeft deze serienummers door en plots heeft die schijf GEEN garantie meer.
Trouwens, heel deze uitleg zit vol gaten: als je een schijf koopt in je eigen winkel, bestaat daar ook een bewijs van in de vorm van een factuur.
En het zou mij ook sterk verbazen dat je geen korting kreeg op die disken, ik heb zelf in een computerwinkel gewerkt, en ik kreeg aankoopprijs.
Dus stel dat die disken een waarde hadden van 50 tot 60 euro op dat moment, min jouw personeelskorting = nu ff dikke winst maken en profiteren van de situatie in Thailand.
Shoot me if I'm wrong!
Want stel dat die schijf gepikt is (ik zeg niet dat het zo is, maar stel...), dan gaat jouw winkel dat binnenkort wel merken op de stocktelling, geeft deze serienummers door en plots heeft die schijf GEEN garantie meer.
Trouwens, heel deze uitleg zit vol gaten: als je een schijf koopt in je eigen winkel, bestaat daar ook een bewijs van in de vorm van een factuur.
En het zou mij ook sterk verbazen dat je geen korting kreeg op die disken, ik heb zelf in een computerwinkel gewerkt, en ik kreeg aankoopprijs.
Dus stel dat die disken een waarde hadden van 50 tot 60 euro op dat moment, min jouw personeelskorting = nu ff dikke winst maken en profiteren van de situatie in Thailand.
Shoot me if I'm wrong!
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik vermoed dat die winkel shop4ict is. En inderdaad op nog geen 24u een prijs met 45 euro laten zakken, of bijna de helft van wat je eerst vroeg (95 euro vs 45 euro) = vrij verdacht...
Telefonie = EDPnet + OVH
Ik werk in een computerzaak in West Vlaanderen, en nee, waar ik werk.. dat is prive.. doet er ook niet toe. Ik probeer al 2 weken die schijf te verkopen en niks lukt, daarom dat ik zo snel zak in prijs. De schijf is onderling aangekocht, heb ik echt niks van op papiersvenska schreef:Als het dan toch allemaal zo officieel is, mogen we dan de naam van de computerwinkel weten waar je werkt en ze hebt gekocht?
Shoot me if I'm wrong!
En ik kon het maar proberen , iedereen maakt graag winst, zeker in dit economisch klimaat
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Het doet er inderdaad niet toe waar jij werkt, maar als je hier iets verkoopt, mag er toch geweten zijn vanwaar het komt, zeker als er nog garantie op zit.Wietkop schreef:Ik werk in een computerzaak in West Vlaanderen, en nee, waar ik werk.. dat is prive.. doet er ook niet toe.
En als dat nu toevallig gekocht is bij jouw werkgever... tja, dan mogen we dit toch weten?
Omdat ik zelf in een computerwinkel heb gewerkt, weet ik des te meer dat het belangrijk is om facturen te hebben.
Je komt best over de brug met een betalings/garantiebewijs als je online zulke dingen verkoopt.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Kan je die komen brengen omgeving Ninove, dan is er interesse...