Nieuwste Nokia Lumia 800 telefoon met Windows Phone Mango (nog niet verkrijgbaar in Belgie).
http://www.nokia.nl/nl-nl/producten/telefoon/lumia800/
Vraagprijs 429 euro.
Nokia Lumia 800
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Deel van't meubilair
Hardwarematig is het een pracht van een toestel, de 1.4 GHz single core is bliksemsnel met Windows Phone (heeft dus duidelijk minder eisen dan Android), m'n twee Exchange accounts (werk en privé, wat zelfs op een niet standaard poort staat dankzij TN) en hun agenda (netjes via kleuren zie je wat van waar komt) werken prima.
Maaaaar los daarvan mis ik gewoon Symbian (ook al vinden velen dit een ouderwets OS). Het rare is dat als ik de forums tot op heden bekijk ik blijkbaar alléén ben met die opvatting... iedereen is vol lof over het toestel (je leest dit zelfs van veel iPhone gebruikers welke nochtans hevige fans van Apple zijn).
Maaaaar los daarvan mis ik gewoon Symbian (ook al vinden velen dit een ouderwets OS). Het rare is dat als ik de forums tot op heden bekijk ik blijkbaar alléén ben met die opvatting... iedereen is vol lof over het toestel (je leest dit zelfs van veel iPhone gebruikers welke nochtans hevige fans van Apple zijn).
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nop, niet alleen . Nu vraag ik me wel af hoe je 2 exchange-accounts geconfigureerd hebt gekregen onder Symbianr2504 schreef:Maaaaar los daarvan mis ik gewoon Symbian (ook al vinden velen dit een ouderwets OS). Het rare is dat als ik de forums tot op heden bekijk ik blijkbaar alléén ben met die opvatting...
-
- Deel van't meubilair
Niet... dat was één van de weinige redenen om een nieuw toestel aan te schaffen.meon schreef:Nu vraag ik me wel af hoe je 2 exchange-accounts geconfigureerd hebt gekregen onder Symbian
-
- Deel van't meubilair
Zwart (is trouwens de enige verkrijgbare kleur op dit moment).
Gekocht bij The Phonehouse in Eindhoven... garantiebewijs voor 2 jaar (toestel is 1 week oud).
Gekocht bij The Phonehouse in Eindhoven... garantiebewijs voor 2 jaar (toestel is 1 week oud).
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
That makes 3 of us. Ik heb een E63 Symbian S60 en ben daar ontzettend tevreden van. Al mijn collega's mekkeren over dat toestel, hier werkt het als een trein.meon schreef:Nop, niet alleen .r2504 schreef:Maaaaar los daarvan mis ik gewoon Symbian (ook al vinden velen dit een ouderwets OS). Het rare is dat als ik de forums tot op heden bekijk ik blijkbaar alléén ben met die opvatting...