Beste,
ben een beetje in de war. Er zal wel iemand hier slim genoeg zijn om mij hopelijks te helpen.
In mijn gsm (Sony Ericsson Xperia Neo) heb ik een sim kaart MV met nog een héél klein beetje krediet.
Mijn tegoed sms en data zijn op (zie ik via de app).
Eergisteren heb ik mijn Viking Talk geactiveerd/opgeladen.
Hoe switch ik van het éne naar het andere???
vriendelijke groeten
Eve
mobile vikings + Viking talk
Je moet dit niet activeren, je moet de Vikingtalk app downloaden, deze kan je terugvinden via android market of de app-store. Je moet bellen via deze app.
Zorg wel dat je via wifi of 3g verbonden bent.
Verstuurd van mijn Nexus One met Tapatalk
Zorg wel dat je via wifi of 3g verbonden bent.
Verstuurd van mijn Nexus One met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Ziet er eigenlijk niet slecht uit maar ik ga toch eens kijken of die weepee niet interessanter is ...
Ondertussen eens bekeken en dit lijkt me toch wel heel interessant, bellen via voip met weepee kost blijkbaar een pak meer dan ik dacht, je kan al bijna even goed gewoon bellen. Of zie ik hier iets over het hoofd
Ondertussen eens bekeken en dit lijkt me toch wel heel interessant, bellen via voip met weepee kost blijkbaar een pak meer dan ik dacht, je kan al bijna even goed gewoon bellen. Of zie ik hier iets over het hoofd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Weepee of 3starsnet is om je vast nummer naar over te dragen, uitbellen doe je dan via de Betamax clonen. er is hier een draadje met alle info omtrent voip beschikbaar. voip is toch wel stukken goedkoper dan met een traditionele vaste lijn bellen van Belgacom, Telenet, EDPnet, BASE, ....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Nuja, tegenwoordig is in de namiddag (vanaf 16u) gratis bij Telenet en Belgacom (zelfs naar gsm's), maar overdag loont het interdaad wel om een alternatieve voip provider te zoeken