Heeft er iemand een overzicht van welke decoders er van Belgacom zijn en welke dat de recentste is. Ik moet vandaag achter een nieuwe decoder doordat mijn huidige defect is en ik zou graag toch de recentste meekrijgen.
Alvast bedankt
Belgacom decoders
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Je kan altijd proberen...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Contacteer:
Wat is er daar erg aan? Elk bedrijf wilt toch eerst zn oude stock kwijt?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Sorry, indien je iets huurt dan verwacht men dat dit de laatste versie is.
Vb.
Belgacom verhoogt voor nieuwe klanten internet met 10Mb. Zijt gij dan akkoord dat gij voor hetzelfde geld minder krijgt?
Vb.
Belgacom verhoogt voor nieuwe klanten internet met 10Mb. Zijt gij dan akkoord dat gij voor hetzelfde geld minder krijgt?
-
- Moderator
- Contacteer:
Jij verwisselt tastbare zaken met non-tastbare zaken. Een decoder is een tastbaar iets. Een snelheidsverhoging niet. En mocht dit technisch haalbaar zijn voor mij, dan zou ik dit uiteraard vragen. Echter mocht blijken dat dit niet zo is, dan zou ik dat zo laten. Het feit dat die nieuwe decoder een grotere HDD heeft is overigens een non-argument : je kan nog altijd via het netwerk van Belgacom opnemen (npvr).
Als je uitgaat van jouw redenering wil jij dus ook dat als je een auto huurt, je het laatst nieuwe model krijgt met alle opties en franjes eraan en waar de teller nog op 0km staat?
Als je uitgaat van jouw redenering wil jij dus ook dat als je een auto huurt, je het laatst nieuwe model krijgt met alle opties en franjes eraan en waar de teller nog op 0km staat?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Als ik een auto huur ga ik er inderdaad van uit dat als de persoon voor mij een huurt voor 100 € / dag dat ik dezelfde prijs krijg voor dezelfde auto en niet dat ik bv een skoda van 15 jaar oude krijg voor 100€ / dag.
Ook ik zeg niet dat indien je een box hebt staan die werkt dat ze die moeten komen vervangen. Maar als je om een nieuwe gaat dan wel.
Ook ik zeg niet dat indien je een box hebt staan die werkt dat ze die moeten komen vervangen. Maar als je om een nieuwe gaat dan wel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Natuurlijk wil je de laatste versie, als je tenminste weet dat er verschillende versies zijn.
Maar de meeste klanten weten waarschijnlijk niet dat er verschillende versies zijn, en als er niet specifiek achter gevraagd wordt, zullen ze inderdaad eerst de oude modellen meegeven.
Ik denk dat ieder bedrijf dat doet, en dat we zo allemaal al wel eens 'gefopt' zijn bij zaken waar we weinig van afweten.
Maar de meeste klanten weten waarschijnlijk niet dat er verschillende versies zijn, en als er niet specifiek achter gevraagd wordt, zullen ze inderdaad eerst de oude modellen meegeven.
Ik denk dat ieder bedrijf dat doet, en dat we zo allemaal al wel eens 'gefopt' zijn bij zaken waar we weinig van afweten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Soms heb je van die "oudere" perfect werkende toestellen die het blijven doen....
Heeft BGC een beleid rond hoelang men huur blijft vragen?
Tot het einde van de levensduur van het toestel? Of eerder?
![Afbeelding](http://i1092.photobucket.com/albums/i418/photobucket_eternum/Plaatjes/telefoon.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Heeft BGC een beleid rond hoelang men huur blijft vragen?
Tot het einde van de levensduur van het toestel? Of eerder?
![Afbeelding](http://i1092.photobucket.com/albums/i418/photobucket_eternum/Plaatjes/telefoon.gif)
-
- Moderator
- Contacteer:
Ach ik kom zeker nog maandelijks mensen tegen die "problemen met de lijn hebben" en die stoppen altijd meteeen hun factuur onder je neus. En dan zie je gegarandeerd dat er maandelijks een klein bedrag weg gaat aan "huur". Terwijl toestel waarschijnlijk al 30 keer is afbetaald ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Telefonie = EDPnet + OVH