Hallo, in dit draadje las ik een verwijzing naar Jumblo als goedkope voip aanbieder. Op de Jumblo site kan ik software voor mijn gsm (Nokia C5-00) downloaden, downloadfile "mobilevoip_installer.sis". De installatie loopt in het begin goed (via de usb kabel tussen pc en gsm) maar breekt dan plots af met de foutcode 2153775105. Tegelijk zie ik op mijn gsm scherm dat " het certificaat nog niet is goedgekeurd of de datum is verkeerd ingesteld". De datum staat volgens mij juist maar de andere meldingen zijn onbegrijpelijk computerjargon voor mij. Is er onder de geleerde forumleden iemand die kan helpen misschien? Wees a.u.b. zo omstandig mogelijk, ik ben een absolute beginner op dit vlak.
Bedankt voor een mogelijk antwoord.
Jumblo VoIP-software voor Nokia
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Software voor Nokia toestellen moet een handtekening bevatten (certificaat) welke de developer enkel kan zetten als hij toestemming heeft om software te ontwikkelen voor de telefoon. Ik heb dus zo'n vermoeden dat de software die je wil installeren een slecht certificaat heeft (je kan dit oplossen door hem zelf eerst te tekenen, maar da's een hele procedure die niet echt voor leken geschikt is).