krisken schreef:Overigens...als je afkomt met deze eis, dan lachen ze gewoon eens bij belgacom. Op één klantje meer of minder zal het niet komen hoor. Brengt hooguit een paar honderd euro per maand op, wat peanuts is. Geloof dus niet te veel van die "ik heb dat en dat en dat geëist en gekregen", meestal is het enkel grootspraak en bluf.
Ik denk niet dat Belgacom op die manier reageert. Voor iedere onderneming die producten aanbiedt, is normaal
iedere klant belangrijk. En soms moet je als klant eens iets eisen.
Vorig jaar heb ik Internet Comfort aangevraagd voor mijn dochter in Gent. Toen bleek dat we geen VDSL2 zouden krijgen, heb ik de aanvraag onmiddelijk geannuleerd, met de eis dat de bestelling alleen doorging als we VDSL2 kregen.
Dat heeft toen toch gewerkt hoor !
proximusboyke schreef:nee dat bedoel ik ook nie !
Ik wil alleen reageren wat eva zegt dat ze er manueel niet kunnen in tussen komen.
Nogmaals ik wilde even een punt maken op wat eva zegt dat ze niet manueel kunnen ingrijpen.
Je moet eens goed her-lezen wat Eva_van_Belgacom gezegd heeft:
Eva_van_Belgacom schreef:Een 50Mbps profiel kunnen we handmatig niet configureren, er is een systeem dat enkele 30Mbps lijnen uitkiest en van snelheid verhoogt
- ze heeft niet gezegd ze niet manueel kunnen ingrijpen !
- ze heeft wel gezegd dat ze niet manueel op 50/6 kunnen zetten, maar dat "een systeem" 30Mbps lijnen kiest en de snelheid verhoogt (na de nodige checks).
- ze heeft ook niet gezegd dat dit "systeem" de lijn altijd op 50/6 zet, alleen "van snelheid verhoogt" (zou dus ook 40/6 kunnen zijn ).
- het zou dus wel kunnen zijn dat ze dit "systeem" manueel kunnen activeren op een lijn (dat is niet hetzelfde als de lijn op 50/6 zetten)
De vorige welles-nietes discussie was dus een beetje zinloos, want ik denk dat
jullie beiden gelijk hebben:
Krisken heeft dus in die zin gelijk, dat ze de klant waarover proximusboyke het heeft,
nooit kunnen
beloven om hem op 50/6 te zetten.
Maar proximusboyke kan ook gelijk hebben, dat ze wellicht "het systeem" manueel toegepast hebben op de lijn van die klant. Zonder een 50/6 te "beloven", komt het eigenlijk op hetzelfde neer: het "systeem" heeft die klant op 50/6 gezet.
Mijn vroegere baas zei altijd "
we are in violent agreement" als we weer eens aan het discuteren waren, en eigenlijk alle twee hetzelfde wilden zeggen
.