Nog vertrouwen in A2F?
De maand die ze vroegen is voorbij. Problemen allemaal opgelost? NEEN
Ergens verwijzing dat ze iets doen aan de huidige problemen? NEEN
Heb ik nu nog vertrouwen in A2F na de zoveelste belofte en wachtperiode? NEEN
Ben ik van plan om mijn abbonement te vernieuwen? NEEN
Ergens verwijzing dat ze iets doen aan de huidige problemen? NEEN
Heb ik nu nog vertrouwen in A2F na de zoveelste belofte en wachtperiode? NEEN
Ben ik van plan om mijn abbonement te vernieuwen? NEEN
De lijn is bij mij op random notice beter. s'Avonds val ik terug naar 300kbit/s en overdag zit ik op 1600kbit/s. Het is een verbetering, maar ja, ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ze hebben gezegd dat de upgrades van het onderliggende netwerk 1 maand gingen duren. Niets of niemand heeft ooit beweerd dat daarmee de problemen van de baan gingen zijn hé. Ik denk ook dat het om die reden is dat ze de extra bandbreedte hebben genomen.
Ze zijn momenteel druk bezig aan de nieuwe site, ik ga ze zo weinig mogelijk 'ambeteren' met klachten. De kans dat er iets veranderd tijdens dat de 'grote' werken nog bezig zijn is klein.
Eenmaal de site online is, betekent het dat hun systemen werken volgens de nieuwe methode (limiet etc). Als ik dan nog problemen heb, zal ik klagen, maar nu niet, ik laat ze op hun gemak werken.
In't kort: geef A2F nog even de tijd om zich aan de veranderingen die scarlet heeft gedaan, aan te passen.
Ze zijn momenteel druk bezig aan de nieuwe site, ik ga ze zo weinig mogelijk 'ambeteren' met klachten. De kans dat er iets veranderd tijdens dat de 'grote' werken nog bezig zijn is klein.
Eenmaal de site online is, betekent het dat hun systemen werken volgens de nieuwe methode (limiet etc). Als ik dan nog problemen heb, zal ik klagen, maar nu niet, ik laat ze op hun gemak werken.
In't kort: geef A2F nog even de tijd om zich aan de veranderingen die scarlet heeft gedaan, aan te passen.
- Styno
- Elite Poster
Prince schreef:In't kort: geef A2F nog even de tijd om zich aan de veranderingen die scarlet heeft gedaan, aan te passen.
Oh oowW.. t wordt al warmer met al die flames die er aan komen...
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Mijn opzegbrief is deze morgen de deur uitgegaan.
Na een jaar A2F heb ik ongeveer 3 maanden gekregen waar ik voor betaalde. De andere maanden waren er problemen.
Dat geef ik dus op.
Ik ga versatel maar eens proberen.
De snelheid daarvan ligt laag maar nog 3X hoger dan wat ik nu heb.
En geen limieten natuurlijk.
Groeten,
Alfadude
Na een jaar A2F heb ik ongeveer 3 maanden gekregen waar ik voor betaalde. De andere maanden waren er problemen.
Dat geef ik dus op.
Groeten,
Alfadude
@Prince
Lees de eerste paragraaf van hun statement maar eens. Hierdoor kwamen de problemen en zouden ze nu ook moeten opgelost zijn. Een maand hebben ze gevraagd en gekregen.
Hun nieuwe site interresseert me geen bal en de 'grote' werken zouden voorbij moeten zijn.
Laat ze maar op hun gemak werken want iets anders hebben we nog niet gezien.
Hoe moet A2F zich aanpassen aan de veranderingen van scarlet? Nog wat tijd geven????????????????????????????????????????????????????
Lees de eerste paragraaf van hun statement maar eens. Hierdoor kwamen de problemen en zouden ze nu ook moeten opgelost zijn. Een maand hebben ze gevraagd en gekregen.
Hun nieuwe site interresseert me geen bal en de 'grote' werken zouden voorbij moeten zijn.
Hoe moet A2F zich aanpassen aan de veranderingen van scarlet? Nog wat tijd geven????????????????????????????????????????????????????
alfadude schreef:Mijn opzegbrief is deze morgen de deur uitgegaan.
Dat geef ik dus op.
Groeten,
Alfadude
Mag je bij versatel eigenlijk servers opzetten?
Mag je bij versatel je connectie legaal delen over meerdere gebruikers zonder te hoeven bijbetalen?
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Prince schreef:Waarom heb ik het gevoel dat iedereen zich terugtrekt?
Alsof dat er ontploffingsgevaar is...
Geen ontploffingsgevaar, maar als ik in deze thread begin te antwoorden kan ik weer gaan copy/pasten van alle threads waarin ik reeds geantwoord heb omdat er steeds hetzelfde gevraagd/gezegd word.
Grtz,
Sasuke
Anonymous schreef:@Prince
A2F gaat heus niet zijn huidige instellingen repareren om daarna ze terug te wijzigen. Er zijn veranderingen nodig bij A2F om bijvoorbeeld die limieten in te voeren. De site is daar 1 van de vele veranderingen van. A2F heeft nog niet veel werk gehad, scarlet wel. De 'grote' veranderingen van A2F zijn dus niet de werken van Scarlet, maar de werken van A2F.
Sasuke schreef:Prince schreef:Waarom heb ik het gevoel dat iedereen zich terugtrekt?
Alsof dat er ontploffingsgevaar is...
Geen ontploffingsgevaar, maar als ik in deze thread begin te antwoorden kan ik weer gaan copy/pasten van alle threads waarin ik reeds geantwoord heb omdat er steeds hetzelfde gevraagd/gezegd word.
Grtz,
Sasuke
Good point
Net zoals hun nieuwe site met vertraging komt (datum is al eens verplaatst en 14 uur na het begin van de dag staat ze er nog niet) zal waarschijnlijk de oplossing voor de andere problemen met vertraging komen (nu, dan, nooit?).
Sasuke schreef:Spock,
Me dunkt dat ik mij reeds terdege bewust ben van enige "opoffering" voor het welzijn van de gemeenschap (zijnde userbase) ... maar genoeg is genoeg, voor mij hoeft het niet meer.
Grtz,
Sasuke
kzou zeggen trek het u ni aan ik volg het forum al een heel tijdje
(eerst unregistered) en kmoet zeggen dat ge goe uw best hebt gedaan.
Bij deze een pluim (da mag ook wel is hé, in plaats van die afbrekende
posts van bepaalde members)
greetz
Voorwaarden van AlwaysAdsl van Versatel:
gratis anti-virus en anti-spam
Max. 512 Kbps downstream, Max. 256 Kbps upstream
drie mailboxen van 20 MB met elk vijf aliassen
webmail (lees en schrijf uw mails overal waar u bent)
automatisch antwoorden en doorsturen van uw e-mails
30 MB webruimte voor uw persoonlijke pagina op het internet
aansluiting op 1 PC via een analoge telefoonlijn
Dynamisch IP adres.
Als jullie kunnen surfen naar userbase.be neem ik toch aan dat jullie even goed ff de voorwaarden kunnen opzoeken op versatel.be ??!!
gratis anti-virus en anti-spam
Max. 512 Kbps downstream, Max. 256 Kbps upstream
drie mailboxen van 20 MB met elk vijf aliassen
webmail (lees en schrijf uw mails overal waar u bent)
automatisch antwoorden en doorsturen van uw e-mails
30 MB webruimte voor uw persoonlijke pagina op het internet
aansluiting op 1 PC via een analoge telefoonlijn
Dynamisch IP adres.
Als jullie kunnen surfen naar userbase.be neem ik toch aan dat jullie even goed ff de voorwaarden kunnen opzoeken op versatel.be ??!!
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
alfadude schreef:@Prince
Volgens mij mag je bij versatel geen servers zetten en geen connectie delen.
Wat dat betreft is A2F nog altijd bijna de enige.(of je moet duur gaan)
Allé, weeral enkele pluspunten dat die talloze mensen die weggaan, verliezen.
Mijn keuze is gemaakt: ik blijf.
Volgens mij gaat die 40Gb ook nog veranderen hoor.
(Eenmaal ze terug enkele klanten hebben... )
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Prince schreef:Mijn keuze is gemaakt: ik blijf.
Prince,
Dat denk ik niet, want die 40Gb hebben ze moeten afdwingen ter compensatie van de geleden schade. En dat de huidige abbo's unlimited blijven tot einde van het abbojaar is ook een "toegeving" van Scarlet.
Grtz,
Sauske
We zijn al Juni ... zijn jullie nu écht zo naief dat er nog iets gaat veranderen?!
Deze provider gaat failliet ...
Deze provider gaat failliet ...
Sasuke schreef:Prince schreef:Mijn keuze is gemaakt: ik blijf.
Prince,
Dat denk ik niet, want die 40Gb hebben ze moeten afdwingen ter compensatie van de geleden schade. En dat de huidige abbo's unlimited blijven tot einde van het abbojaar is ook een "toegeving" van Scarlet.
Grtz,
Sauske
Juist daarom, het is als compensatie.
Maar die compensatie zal toch niet voor de hele levensduur van A2F duren hé.
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Prince schreef:
Errrm,
Als compensatie van scarlet naar webvisie toe hé. En als die compensatie niet de hele levensduur van adsl2fit zal duren, dan wil dat bedoelen dat we op 15Gb gaan terechtkomen hé ... ik weet niet hoe jij m'n zin had geïnterpreteerd, maar ik dacht wel dat dat duidelijk was
Grtz,
Sasuke
Sasuke schreef:En dat de huidige abbo's unlimited blijven tot einde van het abbojaar is ook een "toegeving" van Scarlet.
Jah, wat gaat er daarmee gebeuren. Diegene die no ulimited willen blijven, krijgen die dan ook betere snelheden of blijven die zitten met al de "crap". En gaan ze hier niet mee foefelen? Dus de "unlimited" abbo's kloten door bijvoorbeeld hun lijn te cappen of het één of ander.
greetz
shag
Sasuke schreef:Prince schreef:
Errrm,
Als compensatie van scarlet naar webvisie toe hé. En als die compensatie niet de hele levensduur van adsl2fit zal duren, dan wil dat bedoelen dat we op 15Gb gaan terechtkomen hé ... ik weet niet hoe jij m'n zin had geïnterpreteerd, maar ik dacht wel dat dat duidelijk was
Grtz,
Sasuke
Ik had het eerder begrepen dat A2F een soort van 'fair-use' contract had met scarlet, en dat die uitbundige downloaders het dus niet meer 'fair' maakten. En dat daarom, als 'straf' ze gelimiteerd werden. En dat A2F als compenstatie dus maar 40GB per klant meer mocht.
Hmm... was ik zo te zien fout hé, welja, uit mijn fouten leer ik hé
Man man man, ik ga slim worden...
die gaan een helse beperking moeten krijgen van 40gb
djeezes ik denk dat mijn leven over gaat zijn na dit abbonementsjaar
wat moet ik nu nog gaan doen op het internet
a2f gaat duidelijk falliet gaan, maar 40gb, wie kan daar nu iets fatsoenlijk mee doen !
niet meer menselijk !
a2f gaat duidelijk falliet gaan, maar 40gb, wie kan daar nu iets fatsoenlijk mee doen !
niet meer menselijk !
sander schreef:die gaan een helse beperking moeten krijgen van 40gb
niet meer menselijk !
Eenmaal de snelheid terug omhoog is, zal A2F toch een van de beste zijn hoor. Deze snelheid en dit datavolume vind je bijna nergens anders. Toch niet voor die prijs. Deze firma gaat totaal niet over kop gaan.
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Hehe,
Sander .. ni zo sarcastisch zijn man ... sommige mensen hebben dat niet door en zijn nu bezig een duizendwoordenlitanie te typen op uw post
Grtz,
Sasuke
PS @shag: Shag, daar gaan zij hun eigen nu echt mee bezig houden met uw lijn te cappen. 1. .. Dat "kunnen/mogen" ze niet, 2. .. Denk jij dat die mannen dat plezant vinden dat de mensen dagelijks bellen met problemen? Kzeg het nog hé, sommige mensen denken echt dat webvisie dit express doen, komaan hé zeg.
Sander .. ni zo sarcastisch zijn man ... sommige mensen hebben dat niet door en zijn nu bezig een duizendwoordenlitanie te typen op uw post
Grtz,
Sasuke
PS @shag: Shag, daar gaan zij hun eigen nu echt mee bezig houden met uw lijn te cappen. 1. .. Dat "kunnen/mogen" ze niet, 2. .. Denk jij dat die mannen dat plezant vinden dat de mensen dagelijks bellen met problemen? Kzeg het nog hé, sommige mensen denken echt dat webvisie dit express doen, komaan hé zeg.
prince ik hou van sarcasme gebruik
ik ben één van de vele tevreden a2f gebruikers en ik zou nooit terugwillen naar een andere provider, zelfs niet met 40gb limiet (waar ik nooit aan kom).
mensen die niet toekomen met 40gb vind ik.... (zelf aan te vullen)
ik ben één van de vele tevreden a2f gebruikers en ik zou nooit terugwillen naar een andere provider, zelfs niet met 40gb limiet (waar ik nooit aan kom).
sander schreef:prince ik hou van sarcasme gebruik
sarcasme, ja, daar kijk ik soms wel es over... hehe...
Sasuke schreef:PS @shag: Shag, daar gaan zij hun eigen nu echt mee bezig houden met uw lijn te cappen. 1. .. Dat "kunnen/mogen" ze niet, 2. .. Denk jij dat die mannen dat plezant vinden dat de mensen dagelijks bellen met problemen? Kzeg het nog hé, sommige mensen denken echt dat webvisie dit express doen, komaan hé zeg.
Hehe, ok. Ge weet maar nooit met mensen, ge hebt er altijd een koppel rare tussen steken. Maja nu weet ik toch al iet meer. Mercikes
I am again very content. I have very good speed for 1 week and since today super good Routing.
from .us I load with 290K/s with one Tread.
and from .at with 320K/s with one Tread.
And Upload to all countries 53K/s
I´m Very Happy
A2f Roxx
from .us I load with 290K/s with one Tread.
and from .at with 320K/s with one Tread.
And Upload to all countries 53K/s
I´m Very Happy
A2f Roxx
Druk bezig bij webvisie percies. Zoals er reeds paar keer werd gezegd, ze zijn nog steeds vreselijk onderbemand, want in tegenstelling tot wat velen denken, gaat het toch niet zo slecht met webvisie.
Ik kan alleen maar hopen dat de problemen qua routing op de range 98/99 snel worden opgelost, en dat we allen met volle teugen kunnen genieten van een snelle internetverbinding met een hoge datalimiet.
Ik kan alleen maar hopen dat de problemen qua routing op de range 98/99 snel worden opgelost, en dat we allen met volle teugen kunnen genieten van een snelle internetverbinding met een hoge datalimiet.
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik denk dat de kans groter is dat ik morgen met de lotto miljonair zal zijn, dan dat die site morgen online zal zijn
[OFFTOPIC]
Nou, dat hoop ik nu voor jou
Want als je zoveel geld hebt kan je gemakkelijk sneller lijn nemen en volumepacks bijkopen aan een andere provider
[/OFFTOPIC]