Ik heb gisteren voor mijn moeder wat muziek afgehaald van Itunes.
Deze liedjes heb ik gekopieerd naar een cd, dus een audio cd van gemaakt.
Vandaag zegt ze tegen me, dat er één liedje is van 1 cd (nummer 5) dat het in de helft van het lied stopt met spelen
en de seconden op de cd speler lopen gewoon door.
Nu heb ik net eens geluisterd of dit op de pc ook zo is, eerst in Itunes daarna met vlc player en bij beide spelers doet dit lied dat ook.
Bij Itunes gaat die dan direct door naar het volgende lied, maar bij vlc player speelt die gewoon door alhoewel er geen klank is.
Wat kan ik hier aan doen ?
Itunes lied speelt maar gedeeltelijk af
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 17 keer
Simpel : ga naar uw itunes store
dan --> Klik je op je e-mail vanboven rechts --> dan aankoopgeschiedenis --> alles bekijken --> dan staan er verschillende pijltjes naast de gekochte onderdelen: klik hier op ---> probleem melden ...
uitleggen dat het maar half speelt in het engels!
binnen 48uur herdownload het ineens vanzelf!
dan --> Klik je op je e-mail vanboven rechts --> dan aankoopgeschiedenis --> alles bekijken --> dan staan er verschillende pijltjes naast de gekochte onderdelen: klik hier op ---> probleem melden ...
uitleggen dat het maar half speelt in het engels!
binnen 48uur herdownload het ineens vanzelf!
Specs: Intel i7 5960x @ 4.3ghz - Rampage V Extreme - 16gb DDR4 Dual Channel 2800mhz - 2 x 980GTX Ti - AX1200i - 1Tb Samsung 840 EVO
GSM : Duosim Base Business 7 : iPhone 6S + iPhone 5S
Tablet : iPad Air 2
Belgacom TV en Intense Internet
GSM : Duosim Base Business 7 : iPhone 6S + iPhone 5S
Tablet : iPad Air 2
Belgacom TV en Intense Internet
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb daarstraks al een melding gemaakt, ook in het Engels, maar ik heb niet precies gezegd welk lied het is en nu heb ik geen goesting meer om m'n desktop (windows) pc op te starten
Ik zal zien wat het antwoord is van Apple.
Ik zal zien wat het antwoord is van Apple.