ervaringen voo

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
nickyclaeys
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2008, 10:18

Hallo iedereen,

weldra verhuis ik naar onze waalse vrienden. nu was ik bezig met op te zoeken welke provider ik het beste neem.
Mijn huidige provider is Belgacom (steeds content van geweest en nog steeds) alleen hang ik niet meer vast aan een abbo bij hun, dus vond ik het eens tijd om rond te kijken.

De waalse tegenhanger van telenet is Voo. Nu ben ik niet geintreseerd in voetbal en dus bied hun voetbal abbo geen voordeel voor mij.

Nu de vragen:
* heeft er iemand al (pos en/og neg) ervaring met Voo?
* wat zouden de voordelen zijn om te veranderen van een adsl lijn naar kabel (snelheden lijken mij min of meer hetzelfde) een van de twee technieken meer stabiliteit?,...

alvast bedankt

ps: de eerste vraag is voor mij de hoofdvraag
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

VOO biedt niet over het gehele netwerk breedbanddiensten aan; een deel is niet gemoderniseerd. Daar komt ook niet veel schot in, want ze gaan hun investeringen in breedband staken.

Vanuit productstandpunt: ze bieden "hoge" downloadsnelheden, maar qua upload is het maar triestig. Goedkoper en beter dan Belgacom zijn ze niet. Hun voordeel is inderdaad de voetbal, en dat is het zowat. Hun prijzen zijn wel gestegen enkele maanden geleden en daarvoor in return kregen klanten 5 Mbps meer downloadsnelheid.

Je kan eens kijken op ons Franstalig zusterforum http://forum.adsl-bc.org/ voor ervaringen.
Ik bezoek dat forum vaak en mijn impressie is: het netwerk is zwak, zeer zwak. Snelheden van 30 en 50 Mbps-abonnementen zakken tijdens de piekuren als soep ineen.

Je kan ofwel Belgacom nemen, ofwel Belgacom en VOO, ofwel enkel VOO.
nickyclaeys
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2008, 10:18

oke bedankt :)

Na veel gelezen te hebben op het zusterforum ben ik maar tot het besluit gekomen dathet belgacom zal blijven :) (de communicatie verloopt in het nederlands , wat toch simpeler is..., ook al is mijn frans geen probleem) .

bedankt voor de info :)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”