Groupon MicroSD geleverd als std SD

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

Op 23 oktober was ik ingegaan op de Groupon deal "PNY MicroSD 32GB, Class 10" aan 45euro. Leek mij een heel mooie aanbieding, deze kaartjes zijn moeilijk te vinden en volgens Tweakers pricewatch zelf in Nederland niet onder de 65euro.
Alles was vlot verlopen, zoals aangegeven zou de verzending pas op 21 november gebeuren. Gisteren heb ik dan het kaartjes thuis mogen ontvangen, maar wat blijkt nu: in plaats van een MicroSD kaartje met adapter (zoals aangegeven in Groupon deal en factuur) is het een gewoon standaard SD kaartje.
Totaal onbruikbaar dus, aangezien ik deze voor mijn tablet gekocht had, dewelke natuurlijk enkel MicroSD ondersteunt.

Zijn er nog mensen die een gelijkaardig probleem hebben ondervonden met Groupon? Hopelijk lossen ze dit snel op. Ik heb gisteren al meteen een mail met fotos en details naar hun support mailbox verstuurd en wacht nu vol spanning af. Ik hoop alsnog het correcte kaartje te kunnen ontvangen...

Is het nuttig om hen ook op te bellen?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De Groupon-deals worden niet door Groupon verkocht eh, eigenlijk zou je bij de verkoper van de deal moeten aankloppen.

Bovendien bestaan er volgens mij geen klasse 10 MicroSD-kaartjes van 32 GB, dus lijkt me eerder een fout in de opsteller van de deal (lees: de verkoper).
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 mar 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Meon, microsd kaartjes van 32gb CLass 10 bestaan wel degelijk.
Ik heb een tijdje terug eentje gekocht voor mijn camera bij komplett.be de prijs was toen 57€.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat klinkt eerder als klasse 6 (die bestaan: http://www.memoryshop.be/product/154132 ... ass-6.html ) en niet klasse 10!
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

meon schreef:De Groupon-deals worden niet door Groupon verkocht eh, eigenlijk zou je bij de verkoper van de deal moeten aankloppen.

Bovendien bestaan er volgens mij geen klasse 10 MicroSD-kaartjes van 32 GB, dus lijkt me eerder een fout in de opsteller van de deal (lees: de verkoper).


zijn zij dan niet verantwoordelijk, ik betaal toch aan Groupon?

ze bestaan idd wel, zie bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/284140/k ... apter.html
CoolBlue is zeer beperkt in hun aanbod op dat vlak, en ook veel te duur ;)
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

net reactie ontvangen van Groupon op mijn mail, en deze was alvast positief: ze erkennen dat ze zich vergist hebben, ik mag het standaard SD 32GB Class 10 kaartje houden en ze sturen zo snel mogelijk het juist MicroSD kaartje op. Dat ziet er dus goed uit, nu nog wachten tot ik het effectief in handen heb natuurlijk. :banana:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Cool, spijtig dat ik die deal niet gezien heb, aan die prijs had ik dat ook gekocht :)
infomods
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2011, 14:06

Dag allemaal...

Ik heb ok die probleem met de PNY Micro SD 32 GB class 10... Ik heb een email naar groupon en Teqport versturen... We zullen wel zien...
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

infomods schreef:Dag allemaal...

Ik heb ok die probleem met de PNY Micro SD 32 GB class 10... Ik heb een email naar groupon en Teqport versturen... We zullen wel zien...

heb jij ook reactie ontvangen van Groupon?
na hun mailtje heb ik geen verdere informatie meer ontvangen, dus wel benieuwd wanneer dit in orde zal komen
infomods
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2011, 14:06

Ik heb een nieuwe email gekregen nu :

Dear Sir,

With reference to your Groupon order of PNY Micro SDHC cards, we sincerely apologize for the inconvenience caused but there has been an error with our logistic partner.

We are aware that we did ensure that we will send you a new Micro SDHC card but unfortunately our logistic partner is running out of stock and therefore we cannot provide with a replacement.

However you can keep the PNY SDHC and we will arrange for a refund.

We have forwarded your details to Groupon so that they will assist you further with reference to a refund.

Once again we sincerely apologize for the inconvenience.

Warm regards,

Teqport Customer Services



Cher Sir,

En référence à votre commande de cartes PNY Groupon SDHC Micro, nous nous excusons sincèrement pour les désagréments causés, mais il ya eu une erreur avec notre partenaire logistique.

Nous sommes conscients que nous ne nous assurer que nous vous ferons parvenir une nouvelle carte Micro SDHC, mais malheureusement notre partenaire logistique est une rupture de stock et donc nous ne pouvons pas fournir un remplacement.

Cependant, vous pouvez garder le SDHC PNY et nous organiserons pour un remboursement.

Nous avons transmis vos coordonnées à Groupon afin qu'ils vous aider davantage en référence à un remboursement.

Une fois encore, nous nous excusons sincèrement pour les désagréments.

Cordialement,

Teqport customer services


Beste Sir,
Met betrekking tot uw Groupon volgorde van PNY Micro SDHC-kaarten, wij oprecht excuses voor het ongemak, maar er is een fout met onze logistieke partner.

We zijn ons bewust dat we hebben ervoor te zorgen dat wij sturen u een nieuw Micro SDHC-kaart, maar helaas onze logistieke partner draait niet op voorraad en daarom kunnen we niet voorzien van een vervanging.

Maar u kunt de PNY SDHC en wij zullen zorgen voor een terugbetaling.

We hebben doorgestuurd uw gegevens om Groupon so dat ze u verder kunnen helpen met verwijzing naar een terugbetaling.

Nogmaals wij oprecht excuses voor het ongemak.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Mooie Nederlandse vertaling :-)
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Miljaar die hebben google translate zeker gebruikt. De "schaam" voorbij :beerchug: Dikke nul voor Groupon.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Bij amazon.de kost zo een kaartje 48 euro (micro SD, 32 GB, class 10). Je betaalt geen verzendingskosten. Ik begrijp nog steeds niet goed waarom mensen eens niet verder kijken dan de landsgrenzen en blijven vasthouden aan Belgische (web)winkels? Over de grens met NL of D, kan je dergelijke dingen voor veel minder geld kopen dan hier en je hoeft het niet in groep aan te kopen zoals Groupon. Zelf ben ik een tevreden klant bij amazon.de voor een SD geheugenkaartje van 32 GB voor 40 euro (inclusief verzendkosten) en na een drietal dagen geleverd. Dat is ook nog zoiets. In het buitenland bestellen wordt binnen een paar dagen geleverd terwijl je hier moet wachten en wachten en...
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

bedankt voor de tip Jack,
ik kijk normaal op Tweakers Pricewatch om de prijzen wat te vergelijken...(mijn duits is namelijk niet zo denderend).
maar via amazon zijn ze idd ook goed betaalbaar
nu groupon mijn geld zal terugstorten en ik het gewone sd kaartje mag houden, is het toch ook nog een goede deal :)
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

er komt schot in de zaak, na een telefoontje naar Groupon (15min wachttijd) kreeg ik wel een heel behulpzame dame aan de lijn. Zij heeft de terugbetaling gestart en dit ook per mail bevestigd. Kan nog wel even duren voor ik het geld terug heb (via kredietkaart), maar het lijkt toch nog goed te komen, en een gratis SD kaartje van 32GB, class 10 is mooi meegenomen ;)

Beste,

Betreffende volgende aanbieding: € 45 voor een MicroSDHC™ Class 10 geheugenkaartje van 32Go via Teqport (waarde € 79,90)
Vouchercode: *************

Bedankt voor uw bericht!

Bij deze wil ik u bevestigen dat u het volledige bedrag 45 euro van ons terugbetaald zult krijgen.

We hebben uw betaling terug geboekt naar dezelfde rekening waarvan de betaling is gedaan.
Houdt u er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening 5 à 10 werkdagen kan duren.
Betaalde u met een creditcard, dan kan dit 4 à 6 weken duren.

Cordialement, Met Vriendelijke Groeten,

Kim
Customer support

Groupon Belgium
Nouveau marché aux grains / Nieuwe graanmarkt 22
1000 Bruxelles / Brussel

02/290.23.92
www.groupon.be
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”