Van Dommel naar EDPNET ?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
geox2b
Starter
Starter
Provider

Hey iedereen,

Ik heb een paar vragen i.v.m. het overstappen naar EDPNET. Heb momenteel een Netconnect abonnement en wil overschakelen naar een newer and faster abonnement. Na het lezen van de zoveel horror verhalen bij dommel om over te schakelen naar een ander tarief dacht ik het beste om naar EDPNET te gaan.

Namelijk mijn nieuwe renewal date is de 15/01/2012, dus ik veronderstel dat ik best nu een brief stuur met een opzeg datum van 14/01/2012 ?
Kan ik nu al bij EDPNET mijn abonnement aanvraag voor de 15de jan 2012, zou het mogelijk zijn dat ik dan al online kan zijn bij hun ?
Voor mijn laatste vraag is het namelijk met die sagem modem/router, de Sagem Webr@cer 3464. Moet ik die hebben of zijn er nog andere die werken op VDSL ?
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer
Provider

Ja, je kan nu een brief sturen met de datum die je voorstelt, 30 dagen op voorhand iets laten weten,
dus je bent op tijd. Vergeet niet dat je eerst een jaar bij dommel moet zijn om maandelijks op te kunnen zeggen.

Je kan altijd je nieuw abonnement aanvragen bij Edpnet,
maar ik weet niet wanneer ze je dan gaan aansluiten of dat je het zelf kan kiezen zoals bij belgacom.
Het beste is om edpnet te contacteren als je het zeker wil weten.

Dan voor je laatste vraag, een BBox2 of een fritzbox werkt ook.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”