graag had ik geweten of het nodig is om modem drivers te updaten.
Ik bezit een topcom webr@cer850 van +/- 1 jaar.
hoe zie je dat het updaten nodig is.
mvg
modem drivers
- boswachter
- Starter Plus
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
kijk ook es op de site van skynet , daar kan je verschillende modems bekijken en of er een upgrade voor beschikbaar is. die kan je dan downloaden en installeren
het is zeker aan te raden te updaten of upgraden,,,wat de snelheid van je modem bevorderd
greets patje,
het is zeker aan te raden te updaten of upgraden,,,wat de snelheid van je modem bevorderd
greets patje,
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Skynet ondersteund enkel modems die door hun aanbevolen worden.
De topcom modems zijn daar niet bij, dus bij Skynet zal je geen drivers vinden voor de webr@cer.
Binnen enkele dagen zou er op Userbase een modem-pagina online komen met de meest gebruikte, - en door belcomlabs goedgekeurde- modems, die de verscheideine ISP's aanbevelen of standaard gebruiken.
Kzou zeggen check die pagina dan zeker uit.
Hier is al een link uit mijn raw page: link Deze is voor alle windows versies. Check wel de versies van geinstalleerde en gedownloade versie.
De topcom modems zijn daar niet bij, dus bij Skynet zal je geen drivers vinden voor de webr@cer.
Binnen enkele dagen zou er op Userbase een modem-pagina online komen met de meest gebruikte, - en door belcomlabs goedgekeurde- modems, die de verscheideine ISP's aanbevelen of standaard gebruiken.
Kzou zeggen check die pagina dan zeker uit.
Hier is al een link uit mijn raw page: link Deze is voor alle windows versies. Check wel de versies van geinstalleerde en gedownloade versie.
I love it when a plan comes together!