Kennis van me heeft het volgende probleem met scarlet: Ze kunnen alleen op internet als ze hun telefoonhoorn opnemen en naast het toestel leggen... Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
mvg
alleen internet indien hoorn vd telefoon ligt
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Een iets meer accurate beschrijving van hun situatie lijkt me wel op zijn plaats. Maken ze gebruik van ADSL of VDSL2? Welk abonnement hebben ze? Hebben ze de installatie zelf gedaan of uitgevoerd door een technieker? Hoe zijn telefoon (en modem) aangesloten? Op het eerste zicht zou ik zeggen dat het aan de installatie ligt (modem aangesloten zonder splitter, bvb)
- honda4life
- Moderator
- Berichten: 6132
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Indien ADSL ben ik er bijna van overtuigd dat de splitter er niet (correct) tussen zit.
Gelijkaardige zaak meegemaakt
Gelijkaardige zaak meegemaakt

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
is dit nog steeds niet opgelost? dus hoorn ligt al anderhalve maand van de telefoon bij het internetten?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Bij men ouders 2weken geleden was de splitter stuk. Die vervangen en het was in orde.
[
Post made via mobile device ]
[

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
xenne, heb die mensen niet meer gehoord, zie ze met nieuwjaar. Naar het schijnt hebben ze dat probleem al van in het begin... Ze leggen de hoorn vd telefoon als ze opt internet willen.......xenne schreef:is dit nog steeds niet opgelost? dus hoorn ligt al anderhalve maand van de telefoon bij het internetten?
Sent from my iPad using Tapatalk