Aan wie betaal je iedere maand en tot wie moet je je richten bij klachten? Juist, A2F. Zij moeten dus zorgen dat het opgelost geraakt. Tis ene grote klucht. Goede snelheidstesten hier op forum maar ergens anders trekken ze nergens op. Mensen direkt afsluiten omdat ze met virus zitten, dat is inderdaad bescherming van het netwerk. Moeten ze eerst maar zorgen dat norton automatisch kan updaten want met de verbinding die er nu is gaat het niet. In hun statement zeggen dat sommige mensen hun verbinding niet normaal gebruiken, je moet maar durven. Als compensatie de huidige abonnementen verder unlimited. Hadden ze het aangepast hadden veel mensen blij opgestapt. We hebben nu nog eens een maand geduld gehad en is de situatie nu in orde? Op de statuspagina is nergens iets te zien over routing problemen. Wordt het wel behandeld? Terug onduidelijkheid alom. Niks dat me tot nu toe kan overtuigen om mijn abonnement in de toekomst te vernieuwen.
beste "gast",
de statuspagina is de statuspagina van A2F, niet van Scarlet.
Er zijn ook geen routingproblemen,
dat was een voorbeeld van wat er zou kunnen fout lopen.
Hetgeen je tot nu toe waarschijnlijk gehoord hebt van de routeringen is dat er een omweg gemaakt wordt tijdens de updates van Scarlet. Maar daar heeft A2F dus niets mee te maken.
En van waar haal je de 'Goede snelheidstesten hier op forum maar ergens anders trekken ze nergens op' Als je gaat kijken bij de speedtests, kom je vaak uit op goede tests wereldwijd.
Mijn downloadspeed is minstens 300KB/sec, ik noem dat goed.
Er zijn inderdaad nog gevallen waar het niet goed gaat, en ik zou niet liever hebben dan dat ook zij een goede snelheid hebben. Maar in plaats van een potje ongegronde beschuldigingen te gaan maken, zouden we beter zoeken naar de oorsprong van de problemen.
Het kan evengoed zijn dat er een DSLAM is die problemen heeft, maar niemand van de mensen die problemen heeft, heeft al iets van info gegeven. Het enige dat ze doen is met nen rode kop staan schreeuwen en wijzen naar de eerste de beste potentiele schuldige.
Ik zou zeggen: veeg uw traantjes af, en doe er iets aan.
Er is niets, maar dan ook NIETS dat erop wijst dat je zelfs al maar hebt gemeld dat je problemen hebt. Je kan inderdaad niet bellen naar ADSL2Fit op zondag, dit omdat de helpdesk dan dicht is, maar faxen en mails sturen kan je toch wel? Er is hier al vaak gezegd dat als je bijvoorbeeld afgesloten wordt, dat je dan maar een fax of mail moet sturen, en dat het dan terug in orde is. Dit betekent dat er toch iemand aanwezig is.
Ik snap dat je problemen hebt, en dat je wilt dat het terug in orde is. Zeker als je merkt dat anderen de problemen niet hebben. Maar volgens mij is klagen geen oplossing, hulp vragen wel. En mag ik erop wijzen dat klagen en hulp vragen een groot verschil is.
A2F heeft toch de klacht doorgegeven aan Scarlet? Scarlet is toch bezig? Ze vroegen 1 maand, en die is nog niet om, dus eigenlijk mag je nog niet klagen. Ik snap wel dat je je benadeelt voelt. Ik zou het ook spijtig vinden moest ik in jouw situatie zitten.
Ik zeg niet dat wij (userbase members) jou probleem kunnen oplossen, maar als je eens zegt wat het probleem exact is, en waar je wel of niet goede snelheden haalt, kunnen we al het een en het ander uitsluiten. En als je maandag kan bellen naar A2F, en genoeg info kan geven, zodat het probleem zo snel mogelijk gelocaliseerd is, zullen je problemen zo snel mogelijk van de baan zijn.