Heeft nog iemand problemen met Base en de iphone 4S?
Tijdens de activatie geeft hij de melding dat de simkaart niet compatibel is met de Iphone.
Een gewoon Proximus pay and go kaartje werkt wel perfect.
Bij de Base shop hebben ze de simkaart reeds geruild, zonder success.
Ze hebben ook geen oplossing en bij de customer support hebben ze zelfs geen oren naar het probleem !
Als ik wens te vertrekken mag ik de volle pot betalen.
Schandalig, ze vragen geld maar kunnen geen basis service geven
Base iphone4S
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
-Je hebt ook een toestel dat nog niet officieel op het belgische net aanwezig is waarvoor geen enkele provider officieel ondersteuning voor heeft
-Je stelt jouw profider verantwoordelijk voor je probleem met jouw toestel , maar daar hij totaal geen affiliatie heeft met het door jou gekozen toestel vind je het abnormaal dat wanneer je je contract wil opzeggen je opzegvergoeding zal moeten betalen
Nee , ik ben niet mee
-Je stelt jouw profider verantwoordelijk voor je probleem met jouw toestel , maar daar hij totaal geen affiliatie heeft met het door jou gekozen toestel vind je het abnormaal dat wanneer je je contract wil opzeggen je opzegvergoeding zal moeten betalen
Nee , ik ben niet mee
The eternal and true pessimist
Sorry ik volg jou niet.a3ke schreef:-Je hebt ook een toestel dat nog niet officieel op het belgische net aanwezig is waarvoor geen enkele provider officieel ondersteuning voor heeft
-Je stelt jouw profider verantwoordelijk voor je probleem met jouw toestel , maar daar hij totaal geen affiliatie heeft met het door jou gekozen toestel vind je het abnormaal dat wanneer je je contract wil opzeggen je opzegvergoeding zal moeten betalen
Nee , ik ben niet mee
Sinds wanneer heeft Base een lijst van gecertifieerde gsm toestellen dat enkel op hun netwerk werken? ( en volgen ze dus niet de standaarden)
Beide geprobeerd, zonder success.lithion schreef:Is het een geknipte simkaart of een base micro sim?
en sorry, u weerspiegeld nu net de Base mentalitiet.a3ke schreef:-Je hebt ook een toestel dat nog niet officieel op het belgische net aanwezig is waarvoor geen enkele provider officieel ondersteuning voor heeft
-Je stelt jouw profider verantwoordelijk voor je probleem met jouw toestel , maar daar hij totaal geen affiliatie heeft met het door jou gekozen toestel vind je het abnormaal dat wanneer je je contract wil opzeggen je opzegvergoeding zal moeten betalen
Nee , ik ben niet mee
Ze gaan alle verantwoordelijk opzij ipv naar een constructieve oplossing te zoeken !
[Mod Edit] 3 posts samengevoegd.
Laatst gewijzigd door TiTanium 21 okt 2011, 18:17, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Dubbele Posten samen gevoegd. Graag gebruik maken van knop WIJZIG als u het laatste andwoord gaf. Dank u.
Reden: Dubbele Posten samen gevoegd. Graag gebruik maken van knop WIJZIG als u het laatste andwoord gaf. Dank u.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wachten tot de release van de iPhone 4S in België. Dat lijkt mij de enige oplossing.
Doet mij denken aan mensen die GTA IV willen spelen nog voor de releasedatum bereikt is. Dat gaat ook niet, want daar zit een timer op.
Doet mij denken aan mensen die GTA IV willen spelen nog voor de releasedatum bereikt is. Dat gaat ook niet, want daar zit een timer op.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
BASE houdt zich in ieder geval aan de standaarden. Als de iphone niet wil activeren bij Apple omdat er een BASE kaart inzit, dan gaat Apple in de fout. Verwacht alleszins wel dat het vanaf volgende week wel zal werken. Trouwens: eenmaal geactiveerd moet je iphone toch niet opnieuw activeren wanneer je er een andere sim in plaatst? Ofwel?
Normaal zal in de loop van volgende week het probleem wel opgelost worden.
Eventueel met een nieuw soort simkaarten.
De Iphone dient blijkbaar wel steeds gereactiveerd te worden bij het verwisselen van een "nieuwe" simkaart.
Eventueel met een nieuw soort simkaarten.
De Iphone dient blijkbaar wel steeds gereactiveerd te worden bij het verwisselen van een "nieuwe" simkaart.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Zie maar dat ze niet, zoals bij T-Mobile , de werkende microsimkaartjes reserveren voor hun eigen iphone 4s's
Hun volste recht trouwens
Hun volste recht trouwens
The eternal and true pessimist
Net BASE aan de telefoon gehad.
Ze herkennen opeens dat er een probleem is met de nieuwe iPhone 4S ( had ik hun niet verwittigd vorige week?) en dat ik niet de enige was met dit probleem.
Ze gingen het dan ook eens bekijken.
Ze herkennen opeens dat er een probleem is met de nieuwe iPhone 4S ( had ik hun niet verwittigd vorige week?) en dat ik niet de enige was met dit probleem.
Ze gingen het dan ook eens bekijken.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
raar 2 vrienden van mij klant met postpaid c nieuwe iphone deze morgen gehaald simkaarte in de mobistar winkel ingestoken registreren wat gezaag om mobistar te worden en ze konden vertrekken en het toestel werkt prima.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP