Edit: Moet wachten batterij is niet vol genoeg

neen XEN staat voor nederlandTiTanium schreef:De mijne komt uit de PDAshop. Dus de XEN modellen kunnen dus updaten.
EDIT: meestal hangt de benelux toch samen...
Ja, dat was mijn vaststelling dus ook. Ik vind het spijtig dat ze het niet ineens "tegoei" hebben doorgevoerd in de 2.3.5 versie (van Samsung).meon schreef:Dart blauw gloei-effectje komt uit Honeycomb en is dus ondertussen volledig doorgevoerd in Ice Cream Sandwich.
Op Android 3.0+ ziet het er wel meer afgewerkt uit dan hier
Voor de LUX modellen is er dus geen update, die blijven voorlopig nog bij de "PDA:KJ1 / PHONE:K14 / CSC:KJ1 (LUX)".TiTanium schreef:Voor de XEN toestellen update naar 2.3.6 beschikbaar!
"PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1"
Hier van t'zelfde. Upgrade via KIES van 2.3.4 naar 2.3.6 en onmiddellijk random reboots.Sens-unique schreef: Wil graag downgraden gezien ik vanaf 2.3.5 met een occasionele reboot zit wanneer wifi aan is en een sd-kaart aanwezig (en nog mensen hebben hiervan last als ik http://www.samsunggalaxy-s2.com mag geloven).
In mijn geval helpt het verwijderen van de SD kaart niets. Zowel met als zonder SD doet hij random reboots.Sens-unique schreef:Het is een gekend probleem, haal de µSD-kaart eruit en je zal er geen last meer van hebben. Maar das natuurlijk geen oplossing waar we vrede mee kunnen nemen.
Hoe heb jij naar 2.3.6 geupgrade? Hollands toestel?
Mijn toestel komt ook van PDAshop. Geen problemen met versie 2.3.6bobsys1 schreef:In mijn geval helpt het verwijderen van de SD kaart niets. Zowel met als zonder SD doet hij random reboots.Sens-unique schreef:Het is een gekend probleem, haal de µSD-kaart eruit en je zal er geen last meer van hebben. Maar das natuurlijk geen oplossing waar we vrede mee kunnen nemen.
Hoe heb jij naar 2.3.6 geupgrade? Hollands toestel?
Wat wel helpt is de WIFI afzetten wanneer het scherm dooft.
Settings --> Wireless and Network --> Wi-Fi settings --> Press 'Menu' button on phone --> select "Advanced"
Dan reboot hij nog wel maar slechts om de paar dagen.
En inderdaad is ook dat geen oplossing waarmee we vrede kunnen nemen.
Mijn S2 is gekocht bij PDAshop in Antwerpen. Upgrade is via KIES gebeurd.
Build number: GINGERBREAD.XWKK2