TV overal capturing
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Heb ondertussen ontdekt dankzij Jaksta Streaming Media Recoder v4 dat het over .isml manifest gaat en over .ismv formaat.
Met VideoCacheView heb ik kunnen zien dat het inderdaad gaat om fragmented MPEG-4 files (de stream wordt inderdaad in kleine stukken .mp4 in de Mozilla cache bewaard maar dan écht wel verspreid over ontelbare subfolders.
Conclusie: het gaat over IIS Live Smooth Streaming:
En het gaat ook over .ismv bestanden:
Een extract van Jaksta Streaming Media Recoder v4:
Ik heb geen idee met welke s/w ik dit zou kunnen opslaan als één groot bestand. Misschien afwachten tot "MajorVersion 2 of Smooth Streaming" gesupporteerd wordt door een volgende versie van Jaksta.
Suggesties zijn welkom. Zie net dat Replay Media Catcher 4.0.17 dit kan. Zal dan maar eens updaten want ik heb nog de versie 3.11
Met VideoCacheView heb ik kunnen zien dat het inderdaad gaat om fragmented MPEG-4 files (de stream wordt inderdaad in kleine stukken .mp4 in de Mozilla cache bewaard maar dan écht wel verspreid over ontelbare subfolders.
Conclusie: het gaat over IIS Live Smooth Streaming:
Code: Selecteer alles
Live Smooth Streaming enables adaptive streaming of live events to Smooth Streaming-compatible clients, such as Microsoft Silverlight. Using HTTP to deliver a live web broadcast leverages the scale of existing HTTP networks by keeping content close to the user and making true HD (720p+) a realistic option for web broadcasts. The additional advantage of using HTTP-based delivery for live events is that the existing HTTP infrastructure provides much more availability.
*.ISMV are fragmented MPEG-4 files with
- VC-1 or H.264 for video
- WMA 10 Pro or AAC-LC for audio
Recording of http://195.238.15.245/session/2539971263632286002/live/23925501014002280.isml/Manifest
Download file: 23925501014002280-ismv.ismv
Started at: 25-10-11 22:20
Queued for downloading
Starting Smooth Streaming download ...
Detecting file name ...
File name detection complete
Downloading Manifest
MajorVersion 2 of Smooth Streaming is not currently supported. Only MajorVersion 1 is. Please contact support to find out when this version will be supported.
Detecting file name from tags ...
Identifying Music ...
MusicDNS lookup is not supported for file type: .ismv
No title tag could be extracted
File name detection complete
Complete with errors. Double click to view.
Suggesties zijn welkom. Zie net dat Replay Media Catcher 4.0.17 dit kan. Zal dan maar eens updaten want ik heb nog de versie 3.11
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Heb ondertussen Replay Media Catcher 4.3.2 geïnstalleerd. Dit schijnt op het eerste zicht te werken. Het download .mp4 files met een grootte van ongeveer 350 kB en converteert naar één van de vele videoformaten die je kan kiezen.
Maar ... zowel de mp4 van de download als de gevonverteerde bestanden spelen op geen enkele videoplayer af. Met GSPOT is te zien dat de mp4 bestanden een onbestaande codec hebben voor zowel de audio als de video.
Ik blijf zoeken naar een oplossing.
Maar ... zowel de mp4 van de download als de gevonverteerde bestanden spelen op geen enkele videoplayer af. Met GSPOT is te zien dat de mp4 bestanden een onbestaande codec hebben voor zowel de audio als de video.
Ik blijf zoeken naar een oplossing.