(nochtans erg genoten van mijn boterhammeke met nutella deze morgen

Eigenlijk is het het besturingssysteem het laatste waar ik van wakker lig op m'n GSM... als ik op het Mail icoontje aanraak met m'n vinger start dat m'n Exchange client op... ik zie niet in hoe dit anders is met Android of iOS, jij doet toch maar net hetzelfde als ik, op het icoontje drukken of niet ?Marlboro schreef:It's all about het besturingssysteem die vooral het verschil maakt; voor de één is android beter de ander ios. Symbian, ik heb daar zelfs geen zin in om woorden aan vuil te maken, ben je daar tevreden mee aan degene die dit hebben, des te beter toch voor jullie? Neemt niet weg je niet veel gewoon bent als je dat steengoed vind dat besturingssysteem.
Eigenlijk zie ik m'n GSM niet vaak... ofwel zit hij in m'n zak, ofwel hangt hij tegen m'n oorMarlboro schreef:Mooie afwerking van een toestel, ik ga ook geen auto zelfs gaan kopen die me van afwerking nie aanstaat.
dat is omdat het een witte is, die zijn voor dovenMarlboro schreef:Ook al iets wat me meteen was opgevallen was dit hier;
http://www.youtube.com/watch?v=3JOq2tnT7MA
Ten 1ste heb ik u niks gevraagd.theduvelking schreef:Stop toch is met overal 100x hetzelfde te zeggen (en dan nog zo een vervelde lange teksten). Je half dialect leest trouwens verschrikkelijk lastig.
Mensen hebben ondertussen jouw standpunt wel al begrepen ...
Nogmaals en laatste maal ik mezelf hier ga gaan herhalen; ben jij tevreden van uw toestel, who cares, is iemand tevreden mee z'n iphone o android toestel, wel, wat is dan het probleem in feite? Neen, beginnen melken in een iphone topic zijn we ondertussen gewoon van de haterkes. Tis op alle fora trouwens hetzelfde lolleke, iedere keer opnieuw datzelfde gezeik van android fanboys/anti apple mensen die het toch maar niet kunne laten om te gaan zeiken waarom mensen zoveel geld willen geven aan een iphone.r2504 schreef:Eigenlijk is het het besturingssysteem het laatste waar ik van wakker lig op m'n GSM... als ik op het Mail icoontje aanraak met m'n vinger start dat m'n Exchange client op... ik zie niet in hoe dit anders is met Android of iOS, jij doet toch maar net hetzelfde als ik, op het icoontje drukken of niet ?Marlboro schreef:It's all about het besturingssysteem die vooral het verschil maakt; voor de één is android beter de ander ios. Symbian, ik heb daar zelfs geen zin in om woorden aan vuil te maken, ben je daar tevreden mee aan degene die dit hebben, des te beter toch voor jullie? Neemt niet weg je niet veel gewoon bent als je dat steengoed vind dat besturingssysteem.
Ik zou het eerder begrijpen moest je zeggen dat de applicaties veel beter zijn... al denk ik dat de functionality (niet hoe fancy het is) in grote mate identiek is, maar ik wil je hierbij wel helpen. M'n Nokia kan bijvoorbeeld maar één Exchange account (en bijbehorende agenda) aan, terwijl Mango dat probleem bijvoorbeeld niet heeft (en ik dacht iPhone/Android ook niet).
Eigenlijk zie ik m'n GSM niet vaak... ofwel zit hij in m'n zak, ofwel hangt hij tegen m'n oorMarlboro schreef:Mooie afwerking van een toestel, ik ga ook geen auto zelfs gaan kopen die me van afwerking nie aanstaat.Maar inderdaad als ik m'n mails lees, eens surf of wat dan ook.... juist dan kijk ik eigenlijk naar een scherm dat zo'n 90% van het oppervlakte beslaat (moet ik dan verbluft zijn van de ronde hoeken van de iPhone ?)
Kortweg... het blijft me een raadsel wat 400 euro extra kan verantwoorden (sommige applicaties wel tov. een Nokia, akkoord maar in vergelijking met Android lijkt het me al veel moeilijker).
Je zou voor minder je eigen product verdedigen met hand en tand, want wie betaalt nu graag 740 euro voor een gsm die dan later toch niet zo goed blijkt te zijn als de concurrentie. Misschien moeten iPhone gebruikers (zonder het woord fanboy in de mond te nemen) eens niet zo emotioneel en over-reageren op kritiek op hun product.Het gaat waarschijnlijk om enkele mensen die te emotioneel reageren en de reflex om eigen keus te verheerlijken.
Tuurlijk tuurlijk tot wanneer ik eens uithaal naar de android fanboys mee hun overroepen galaxy s2 zoals ik overlaatst eens heb getest, twas gieren om te zien wat voor reacties ik kreeg, beter eens de spiegel voor je houden aub en andere toestellen beter dan de 4s? Evengoed oke maar beter, hell no.Lord Utopia schreef:Dat is volgens mij het probleem, Marlboro. Mensen die - toch wel terechte - kritiek hebben op de iPhone, worden aanzien als iPhone haterz of Anti-Apple personen. Op Twitter zei nog iemand dit tegen mij:Je zou voor minder je eigen product verdedigen met hand en tand, want wie betaalt nu graag 740 euro voor een gsm die dan later toch niet zo goed blijkt te zijn als de concurrentie. Misschien moeten iPhone gebruikers (zonder het woord fanboy in de mond te nemen) eens niet zo emotioneel en over-reageren op kritiek op hun product.Het gaat waarschijnlijk om enkele mensen die te emotioneel reageren en de reflex om eigen keus te verheerlijken.
Lach ondertussen met deze:
http://cdn.androidcentral.com/sites/and ... 60x933.jpg
Het kan evengoed zijn ik binnen de 3jaar niks anders dan samsung koop ofzo, maar dan gaan ze met wat beters moete afkomen dan nu het geval is en als het ooit zover zou komen dat zo zal zijn dan zal men mij een samsung fanboy noemen haha, vroeger mocht ik dat horen ik een nokia fanboy was, tja, zo zijt ge in alles een fanboy, telkens je iets graag ziet ben je maar meteen een fanboy maar de mensen die van anderen zeggen ze fanboy zijn zijn trouwens zelf fanboys weliswaar van een ander productkrisken schreef:Laten we uit dit topic concluderen dat (en daar geef in Marlboro volledig gelijk in overigens) je zelf moet beslissen of je het bedrag voor de iPhone4 (740 euro...of zoiets?) de moeite waard vind. Ik zelf zou wel nog durven een iPhone kopen als deze alles heeft wat ik zoek in een smartphone, maar ik zou er geen 500+ euro aan willen uitgeven.
1. Ik vind dit teveel geld (blijkbaar anderen niet...maar goed ik spendeer ook geld aan andere dingen waar mensen mij zot voor verklaren...ieder zijn meug nietwaar)
2. Ik ben niet graag gebonden aan één merk (ik herinner mij de StuBru/TW actie nog met de iPhone store)
3. Een GSM valt bij mij vaak tegen de grond etc...zou zonde zijn van het geld mocht een één week oude iPhone 4s (of om het even welke dure smartphone) tegen de grond gaan en total loss zijn.
ik gebruik android omdat het betaalbaar is, ik vind het gewoon veel geld voor een telefoon alhoewel ik moet zeggen dat iphones die ik gezien heb enorm vlot werken, .. qua bugs vergeleken met de android zou ik zeker kiezen voor een iphone, maar ik kan het er gewoon niet aan geven noch laat men budjet toe zoiets te kopen, .. en ik ben van principe dat als je een telefoon hebt dat je toch niet bang (krasjes, ..) mag zijn om die te gebruiken, .. al bij al ziet iphone er mooi uit werkt ook naar behoren spijtig dat het een beetje closed is (verplicht zaken te gebruiken die ze inzake itunes, ..), .. en de prijs tja ..Marlboro schreef: ....
Ik heb hier gepost waarom ik een iphone koop en de meesten zullen wel dezelfde redenen opgeven maar die doen dat hier niet vanwege dat geleuter van de haterkes hier, ik heb het al gezegd en het valt enorm op dit forum belgacom en android minded is.
Jaja want specs zeggen alles niewaarLord Utopia schreef:De iPhone 4S is nu ook al verouderd nu het maar juist uit is, puur als we kijken vanuit hardwareperspectief. Je mag ook niet vergeten dat de vele toestellen die HTC en Samsung uitbrengen, zich niet in de prijscategorie van 800 euro bevinden, maar meer tussen de 200 en 400 euro.
De Galaxy S2 is nog steeds not beaten en die is uit sinds begin dit jaar. Momenteel kost die nog 520 euro en hij's veel goedkoper als je hem haalt ui Amazon.co.uk (bij veel toestellen zo).
Dat je meer kan met het Android OS dan met iOS, is duidelijk. (custom ROM's installeren en hem volledig personaliseren naar jouw likings)
Apple die kijkt niet naar een ander op dat gebied, die blijven hun ding doen, zij gaan niet ook zo'n toestellekes van 150 euro gaan maken zoals mee android je al android hebt op dus verschillende toestellen van 150-200 euro.honda4life schreef:Ik ben niet zo'n voorstander van Samsung hun vele releases nee, maar ik denk wel dat het een goede manier is om de prijs te drukken
Appels met peren vergelijken bedoel je: de s2= 2011 uitgekomen, iphone 4 = 2010Lord Utopia schreef:Daar is een reden voor: iPhones blijven hun prijs behouden tot de release van de opvolger.
Nu is de iPhone 4S technisch niet beter dan concurrenten als de GS2 en de Galaxy Nexus, binnen een jaar betaal je nog steeds 840 euro voor verouderde technologie, waar een Nexus dan nog 'k zeg maar 500 euro kost. Ik verkies dan toch wel de Galaxy Nexus.
In de zomer heb ik de GS2 vergeleken met de iPhone 4: het inladen van een webpagina ging opmerkelijk sneller bij de GS2 dan bij de 4. De vergelijking is geldig, sinds je toen evenveel betaalde voor een iPhone 4 als bij de lancering.
Maar desalniettemin een forum waar jij precies graag vertoeft, nietwaar?Marlboro schreef:thiebapa; je zit hier dan ook op een fora pro belgacom en android.
Bij de release van de GS2 kostte de iPhone 4 evenveel als bij zijn release. Het heeft tot de release van de 4S altijd hetzelfde aantal euro gekost. Dus de vergelijking is zeer zeker terecht.Marlboro schreef: Appels met peren vergelijken bedoel je: de s2= 2011 uitgekomen, iphone 4 = 2010
Ik merk zelfs de iphone 4 onder ios 5 zelfs wat sneller is dan de s2 als flash aanstaat bij de s2.
Inderdaad ...thiebapa schreef:En ik die dacht dat deze post over Vanden Borre pre-orders voor IPhone 4S ging......