Is maar mijn mening.
[

Wat versta je hieronder dan eigenlijk... want een iPhone kan amper/recent multitasking en een heleboel andere dingen die Symbian al jaren kan... of bedoel je gewoon dat het iets mooiere icoontjes heeft ?Marlboro schreef:Grote verschil zit em vooral in besturingssysteem, voor dat alleen betaal ik graag wat meer
Een argument dat ik wel vaker hoor... maar ik begrijp nog steeds niet wat er moeilijk is aan Symbian behalve dat bij het initieel instellen (en dat doe je dus één keer) van een aantal dingen het misschien even zoeken is (maar als je daarover valt als technisch iemand dan is er meer mis met jezelf dan het toestel denk ik).Marlboro schreef:eenvoudigheid en gebruiksvriendelijkheid
Wat is er mis met Ovistore ? Nu ja, denk dat ik de meeste van m'n apps gewoon van het net heb geplukt en zo heb geinstalleerd.Marlboro schreef:appstore
Goh, iedere telefoon is een platte rechthoek met een groot scherm... maar sommige toestellen (en bij ieder merk vind ik wel een leuk model, zowel iPhone, Nokia als HTC) zijn meer sexy dan andere. Soms vind ik trouwens dat er teveel aandacht gaat naar het design (oa. zo dun mogelijk terwijl twee mm dikker vermoedelijk een batterij zou kunnen bevatten die dubbel zolang meegaat).Marlboro schreef:design ook
Wat mij betreft heeft dit niets te maken met "fan zijn" zijn, maar alles met value for money. In dat opzicht kan ik het mezelf op geen enkele manier verantwoorden van met een telefoon van 850 euro rond te lopen.Marlboro schreef:Ben altijd nokia fan geweest, toch lope ze achter op gebied smartphones.
meest verbazende in dit hele verhaal is toch wel dat dit gebeurd in volle crisis... is het nog crisis? men zou er zowaar beginnen aan twijfelen, tot men de verhalen leest van dexia etc, en men de langzaam opbouwende sociale onrusten ten tonele ziet verschijnen.. misschien toch maar eens winst gaan nemen op de apple aandelen?Tomby schreef:Het is op zijn minst wel verbazend dat dergelijk luxeproduct verkoopt als zoete broodjes.
En als je langs straat loopt, trein zit, station (NMBS of De Lijn) rondloopt wordt je geviseerd en maak je meer kans om overvallen te worden voor een telefoon. Hmm, ben mijn leven toch nog niet beu moet ik zeggen en extra medische kosten van in elkaar geslegen te worden voor een telefoon of een psychologische angst oplopen na een overval. Mijn leven is dan toch wel meer waard dan een luxe hebbeding van meer dan 700 euro.r2504 schreef: Wat mij betreft heeft dit niets te maken met "fan zijn" zijn, maar alles met value for money. In dat opzicht kan ik het mezelf op geen enkele manier verantwoorden van met een telefoon van 850 euro rond te lopen.
Inderdaad, apple heeft nu op een aantal dingen wel wat afgekeken van de anderen, net zoals de anderen afgekeken hebben van apple toen deze de iphone op de markt brachten. Zal altijd zo zijn, concurrentie is goed toch?Lord Utopia schreef:Dat gebeurt al veel langer met Android toestellen, denk maar aan de Nexus en HTC toestellen.
Zelfde met activeren van de Android toestellen, heb je geen pc voor nodig, bij iPhone tot voor kort wel. Apple gebruikt nu meer lapmiddelen wat andere fabrikanten al lang hadden.
krisken schreef:Er zijn ook mensen die een Lamborghini....
Op een dag kocht ik een nokia van 15000bfr, toen kon je er alleen maar foto's en mee bellen en filmen aan "slechte"kwaliteit enz...15000was toen veel veel geld voor zoiets vond ik, toch gekocht omdat het mooi design had en ik nokia top vond, goeie toestellekes. Toen heb ik gezegd, ik ga geen 15000 of meer gaan uitgeven aan een gsm maarja, tijden kunnen snel veranderen en op dat moment stond je er nie bij stil we nu zo'n smartphones zouden hebbenAvenger 2.0 schreef:Verwondert mij eigenlijk dat je tegenwoordig zoveel kinderen met de laatst nieuwe iPhone ziet lopen. Zakgeld zal precies wel goed opgeslagen zijn de laatste jarenVind het wel een super toestel, maar kan echt geen 600-800 euro aan een gsm geven. Hou het dan liever op mijn WP7 aan 1/4 van de prijs. Misschien wel minder apps, maar je hebt eens wat anders dan de hele massa.
Sowieso is zoiets een vals argument want R&D zit er niet in(ik ben er trouwens vrij zeker van dat dit voor Samsung, HTC, en consoorten ook het geval is.)kaas2 schreef:Nog wat olie op het vuur...
http://www.macrumors.com/2011/10/20/iph ... about-188/
Wat onderdelen betreft is hij dus minder dan 200 dollar waard...
De 64gbMarlboro schreef:De 16-32 of 64gb?
[Post made via mobile device ]
Dat zegt genoeg... en verder heb ik nog steeds geen argumenten gelezen wat een iPhone zo speciaal maakt dat je er 800 euro aan wil geven. Nu hoeven die argumenten voor mij persoonlijk niet, maar dan bevestig je nogmaals dat het gewoon te doen is als "hebbeding" en status symbool.Marlboro schreef:ik wilde ook altijd het nieuwste model hebben