Ik heb vandaag een Nokia C5-03 van een collega van me gekregen omdat die problemen had met zijn gps/kaarten en hij vroeg me eens er naar te kijken.
Het probleem is nu dat die batterij leeg is en ik hier maar 1 lader heb van een Nokia, namelijk de AC-3E.
Nu vroeg ik me af of die compatibel is met die gsm, want als ik op sommige sites ga zoeken dan lijkt het erop dat die compatibel is, maar ik ben niet zeker want op andere staat die dan niet in de lijst.
In de handleiding van die c5-03 staat ook niet hoeveel volt de lader is. De lader die ik hier dus heb van Nokia geeft 5V/350mA uit.
Wie weet of deze compatibel is ?
Edit: Ik wou die ook nog via usb aansluiten, maar zo te zien is die niet compatibel met een standaard micro/mini usb aansluiting ?
Nokia C5-03 lader
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
net even gegoogeld voor je ...
nokia C5-03 lader voltage (zoekterm)
http://www.d2onderdelen.nl/accessoires/ ... c-10e.html
AUTO lader
- Output: 5.0V, 1200mA
- microUSB charging plug
meerdere site's geven dezelfde voltage, alleen een andere oplaadstroom ...
dus ja dat kan zeker geen kwaad (als ik de website mag geloven),
zal alleen langer duren voor die volledig opgeladen is
nokia C5-03 lader voltage (zoekterm)
http://www.d2onderdelen.nl/accessoires/ ... c-10e.html
AUTO lader
- Output: 5.0V, 1200mA
- microUSB charging plug
meerdere site's geven dezelfde voltage, alleen een andere oplaadstroom ...
dus ja dat kan zeker geen kwaad (als ik de website mag geloven),
zal alleen langer duren voor die volledig opgeladen is
Laatst gewijzigd door Dettie 13 okt 2011, 18:00, in totaal 1 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je kan alle laders van Nokia met dun pinnetje door mekaar gebruiken. Enige verschil gaat zijn hoe snel je batterij opgeladen raakt
Laden over USB kunnen de recentste modellen, vreemd dat de C5-03 dat niet kan? (het is wel degelijk microUSB).
Ik laad m'n N8-00 in de praktijk namelijk op met een Samsung lader voor een Galaxy S
Laden over USB kunnen de recentste modellen, vreemd dat de C5-03 dat niet kan? (het is wel degelijk microUSB).
Ik laad m'n N8-00 in de praktijk namelijk op met een Samsung lader voor een Galaxy S
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Nu ik dit hier lees, heb ik toch nog eens die micro usb geprobeerd aan te sluiten en zo te zien gaat die er wel in. Niet hard genoeg gedrukt (beetje bang diat ik het zou vernielen denk ik). Maar ik dacht dat die dan ook ging laden (batterij is volledig leeg).
Net die lader die ik hier heb liggen ingestoken en dan krijg ik heb wel aangezet en zie ik dat die oplaad.
Edit: nadat de lader instak, nog eens de usb kabel ingestoken en dan laat die niet zien dat die is verbonden met de pc of enige andere melding. :s
Net die lader die ik hier heb liggen ingestoken en dan krijg ik heb wel aangezet en zie ik dat die oplaad.
Edit: nadat de lader instak, nog eens de usb kabel ingestoken en dan laat die niet zien dat die is verbonden met de pc of enige andere melding. :s
-
- Premium Member
Kan het niet zijn als die aan het opladen is, je geen usb conectie kan maken ...
USB => geeft ook een bepaalde Voltage / 500mA (usb2.0) uit
zodanig deze elkaar niet storen of het apparaat beschadigen ...
mss een testen door lader uit te trekken en usb via pc proberen
USB => geeft ook een bepaalde Voltage / 500mA (usb2.0) uit
zodanig deze elkaar niet storen of het apparaat beschadigen ...
mss een testen door lader uit te trekken en usb via pc proberen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Yep met een samsung lader duurt het maar 2uurtjes ipv 3uur om mijn s2 op te laden of n97.Ik laad m'n N8-00 in de praktijk namelijk op met een Samsung lader voor een Galaxy S
In de auto gaat het even snel als de samsung lader.
-
- Premium Member
je gebruikt toch de speciale nokia micro usb kabel ? Deze is ongeveer 20cm lang.AnD schreef:Net geprobeerd, wil niet lukken.
anders heb ik ook geen clue meer van wat er nog kan geprobeerd worden