Soms als mijn recorder een programma is aan het opnemen en ik zap verder krijg ik steeds een melding met de vraag om de opname stop te zetten of niet ??
het betreft model van eind vorig jaar de nieuwe cisco met 320gb hdd ...
uit/aan zetten helpt niets , het komt elke keer als ik van zender wissel en als ik neen kies blijft het wel weg !
iemand raad ?
Raar fenomeen bij recorder
- defenderII
- Premium Member
- Berichten: 488
- Lid geworden op: 03 feb 2004, 14:41
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
zijn dit HD zenders?
als je een hd -zender opneemt en een andere bekijkt en je zit op een 16.5Mb profiel dan krijg je dacht ik zo'n meldingen
als je een hd -zender opneemt en een andere bekijkt en je zit op een 16.5Mb profiel dan krijg je dacht ik zo'n meldingen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
type abo is van geen belang, op welk profiel sync je ... zal vermoedelijk wel een 16,5/2 zijn
is te zien via de http://192.168.1.1
is te zien via de http://192.168.1.1
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
als je het programma dat je bekijkt met pauze knop hebt onderbroken, start de opname zodat je nadien kan verder kijken. Als je dan tijdens het kijken zapt, krijg je steeds die melding. Als je de opname met pvr heb ingepland, heb ik die melding zelf nog nooit gekregen. Misschien beperkte bandbreedte zodat je slechts 1 programma kunt opnemen/bekijken ???
dno , heb laatste tijd veel rare problemen zoals serieopnamen die soms wel soms niet opnemen ( in pvr met rond bolletje en driehoekje of kruisje in ??? ) en nog zo dingen , ga hem morgen eens uittrekken en terug insteken voor hele boot terug ok te krijgen ...
ivm profiel
Upstream line rate 6048 kbps
Downstream line rate 50192 kbps
is iets nieuws 50mbit ??????![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ivm profiel
Upstream line rate 6048 kbps
Downstream line rate 50192 kbps
is iets nieuws 50mbit ??????
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
ja, maar dat is de snelheid die je van je provider krijgt binnen je internet abonnement... da's (nog) niet mee gestegen
Maar je kan wel al meerdere TVs/recorders gebruiken zonder negatieve impact op de downloadsnelheid.
En euh... er zijn veel mensen die alleen maar kunnen dromen van een 50Mb profiel !
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Maar je kan wel al meerdere TVs/recorders gebruiken zonder negatieve impact op de downloadsnelheid.
En euh... er zijn veel mensen die alleen maar kunnen dromen van een 50Mb profiel !
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
in dat geval is het een vreemd fenomeen, best eens contact opnemen met de technische dienst 0800 22 700 - maar of zij het gaan kunnen verklaren is maar de vraag. zitten er misschien nog oude decoders in het systeem?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Spyder,
Dit is inderdaad een foutmelding dat u enkel krijgt als u een programma bekijkt dat u daarvoor gepauzeerd had.
De decoder heropstarten kan dit probleem eventueel oplossen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Dit is inderdaad een foutmelding dat u enkel krijgt als u een programma bekijkt dat u daarvoor gepauzeerd had.
De decoder heropstarten kan dit probleem eventueel oplossen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.