Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst bij Scarlet voor VDSL2 omdat Belgacom geen poorten vrijheeft voor ADSL2+ in mijn wijk (op de LDC) in Kessel-Lo en ik +4km van de centrale woon.
Na enkele telefoontjes bleek dat ik een schuld zou hebben bij een Belgacom partner (scarlet, Belgacom, Skynet of Proxi). Dit is niet zo en ik heb dan ook geprobeerd om een bewijs hiervan (print screen van e-invoices van Belgacom) door te faxen naar Scarletop 02/27152727 vanaf twee faxapparaten (twee nummers) maar ik kreeg een error op verschillende data (fax: busy (fail). Heeft iemand de ervaring dat die faxen wel aankomen of krijgt iemand dezelfde error?
Ik heb inmiddels een mail verstuurd maar dat kan misschien nog wel een tijdje duren. Als ik geen bevestiging krijg van Scarlet wil ik wel de bestelling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen kunnen annuleren.
Vreemd trouwens dat Scarlet geen e-mails stuurt ter bevestiging van je bestelling en blijkbaar zelf niet kan checken of je kredietwaardig bent. Dat moet Belgacom doen die dan zeggen 'Scarlet zou dit moeten doen' en ondertussen kan ik weer een week langer wachten op internet, vreemde samenwerking binnen de Belgacom Group
Thanks
faxnummer scarlet
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Zo te zien is u telefoonnummer te lang?
02/271.52.72 ->>7
**/***.**.**
02/271.52.72 ->>7
**/***.**.**
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Raar verhaal.akira02 schreef:Na enkele telefoontjes bleek dat ik een schuld zou hebben bij een Belgacom partner
Heb jij die telefoontjes gekregen van Scarlet ? Wordt jou aanvraag geweigerd wegens de vermeende schuld bij een belgacom partner ? Wettelijk kan dit niet eens volgens mij, Scarlet en Belgacom zijn 2 totaal verschillende entiteiten en eigen contracten met de klant, en het feit dat Belgacom hoofdaandeelhouder is van Scarlet heeft hierop geen invloed.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
sorry, telefoonnummer van scarlet opgegeven. Faxnummer is 022753671. Voor dit nummer kreeg ik de foutmelding.
Idd vreemd maar ik ken het concept. Vroeger had je preventel v.z.w en als je toen ergens een schuld had daterende uit bijvoorbeeld 1999 bij Telenet kon een abonnementsaanvraag bij BASE geweigerd worden in 2010.Preventel bestaat niet meer en iedere operator heeft een eigen zwarte lijst (in ieder geval KPN Group Belgium en Belgacom, dat is zeker). Belgacom Group waaronder skynet en proximus hebben blijkbaar zo'n lijst waar ook scarlet gebruik van maakt. Ze bevestigen ook 'wij zijn een dochter van Belgacom' tijdens telefoongesprekken en verwijzen naar elkaar.
Ik heb een brief gekregen dat mijn aansluiting geweigerd werd wegens de vermeende schuld. Anyways, ik hoop op antwoord per e-mail voor woensdag en dan stuur ik een aangetekende brief dat ik het niet meer moet. Ze zijn met hun promo's nochtans goedkoper dan belgacom of dommel (waar ik tot vorige maand klant was) dus zou er graag klant van worden.
Idd vreemd maar ik ken het concept. Vroeger had je preventel v.z.w en als je toen ergens een schuld had daterende uit bijvoorbeeld 1999 bij Telenet kon een abonnementsaanvraag bij BASE geweigerd worden in 2010.Preventel bestaat niet meer en iedere operator heeft een eigen zwarte lijst (in ieder geval KPN Group Belgium en Belgacom, dat is zeker). Belgacom Group waaronder skynet en proximus hebben blijkbaar zo'n lijst waar ook scarlet gebruik van maakt. Ze bevestigen ook 'wij zijn een dochter van Belgacom' tijdens telefoongesprekken en verwijzen naar elkaar.
Ik heb een brief gekregen dat mijn aansluiting geweigerd werd wegens de vermeende schuld. Anyways, ik hoop op antwoord per e-mail voor woensdag en dan stuur ik een aangetekende brief dat ik het niet meer moet. Ze zijn met hun promo's nochtans goedkoper dan belgacom of dommel (waar ik tot vorige maand klant was) dus zou er graag klant van worden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Vind persoonlijk hun klanten dienst niet correct. Heb er zelf in het verleden serieuze problemen mee gehad en dit had niets te maken met een zogenaamde openstaande schuld. Maar ben blij dat het voor jou in orde is gekomen.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
ik had vroeger Dommel en daarvoor Telenet waar ik alles zelf moest testen (telefoontoestel kopen om de lijn te testen of zelf uitvinden dat Telenet een MAC-adres moet laten registreren voor mijn klantnummer), dan valt dit nog mee maar de verbinding is nog geen feit en eerst de snelheid/stabiliteit zien dus fingers crossed!
De boodschap is veel bellen en mailen, dagelijks indien nodig of een manager/directeur of zo in kopie zetten, dat kan helpen.
De boodschap is veel bellen en mailen, dagelijks indien nodig of een manager/directeur of zo in kopie zetten, dat kan helpen.