Iphone 4S en prijsverlaging Iphone 4 classic

Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Bron: www.demorgen.be

Apple heeft vanavond het nieuwste model van de iPhone gepresenteerd. De iPhone 4S heeft een snellere microprocessor, het kloppende hart van het apparaat, en nieuwe software. De goedkoopste 4S zal 199 dollar (150 euro) kosten en zal op 14 oktober in de Amerikaanse winkels liggen. Over de zo fel gehypte iPhone 5 werd met geen woord gesproken. Na de presentatie daalde de koers van het Apple-aandeel.De iPhone 4S wordt zeven keer sneller dan zijn voorganger, de iPhone 4. De batterij zou ook acht uur langer meegaan. Data zal twee keer zo snel gedownload kunnen worden en de iPhone zal voortdurend kiezen tussen twee antennes om optimaal Wi-Fi te ontvangen. De camera van de 4S zal een sensor hebben van 8 megapixel. Bovendien zal hij 73 procent meer licht vangen dan de 4 en zal het fotograferen een derde keer sneller gaan.

Praten tegen 'Siri'
Nieuw is ook de spraaktechnologie 'Siri'. "Al jaren dromen wij ervan om te praten met onze technologie", vertelde vicepresident van Apple Philip Schiller. "Maar tot nu toe ging dat niet. Wat wij echt willen, is praten tegen ons toestel. Dus wij hebben 'Siri' ontwikkeld, de assistent waaraan je dingen kan vragen." Je kan 'Siri' vragen waar het beste Griekse restaurant is, maar ze leest ook je berichten voor wanneer je dat vraagt of regelt afspraken in je agenda.

De 4S zal in het zwart en in het wit beschikbaar zijn. Een toestel van 16 GB zal 199 dollar (150 euro) kosten, die met 32 GB zal 299 dollar (225 euro) kosten en die met 64 GB 399 dollar (300 euro). Het toestel zal vanaf 14 oktober in de Amerikaanse winkels liggen. De oude iPhone 4 zakt naar 99 dollar (74 euro)



Ietwat tegenvallend dat er geen nieuws is over de IPhone 5, maar lijkt de prijsverlaging voor de classic Iphone 4 niet erg drastisch?
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Je vergeet erbij te zeggen dat deze prijzen prijzen zijn in 'koppelverkoop', maw, in combinatie met een abonnement. De Europese prijzen voor losse toestellen zijn nog niet gekend.

Greetz,

P.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Dit staat al op de Belgische AppleStore:
iPhone 3GS 8 Gb: € 379 (was 16 Gb € 639 en 16 Gb € 749)
iPhone 4 8 Gb: € 529

Nog geen sprake van iPhone 4S prijzen
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb rechtstreeks van de bron geciteerd. Op een officiele Apple conference gaan ze geen prijzen meegeven die aan koppelverkoop vastzitten. Dat is aan de operatoren om zelf te bepalen. Tenzij je een andere bron hebt waarbij erbij staat dat het koppelverkoop betreft :)
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Dan heeft 'de bron' , cq 'de morgen' iets tijdens de presentatie gemist. Prijzen zijn wel degelijk us prijzen in combinatie met een abonnement

Zie : http://www.macrumors.com/2011/10/04/app ... -graphics/

Greets,

P.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Thanks voor de rechtzetting dan :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

http://userbase.be/nieuws/2-technologie ... -iphone-4s

Een prijzenvergelijk komt zo dadelijk online als Telenet al wat meer laat weten.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

staat wel een foutje is geen 21 maar 28 oktober
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Thanks, is aangepast.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik denk het in deze richting zal zijn voor belgie :

i4 8gb €519 (deze is 529 euro).
i4s 16gb €629
i4s 32gb €729
i4s 64gb €829

Ik kan natuurlijk mis zijn.

De ram is 1GB geworden ook.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik val nog altijd maar van 1 ding achterover bij Apple, en dat is van de prijs.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Zoek dan maar eens telefoons op met zelfde specificaties en goed os... Android top toestel of een WP7.5. Zelfde met ipads, alle andere tablets zijn duurder of veel slechter (scherm, accu). Ook voor Laptops en PC's zijn ze niet duur als je ziet wat je krijgt. Alleen "Aldi" laptops en andere instappers hebben ze niet
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

http://www.engadget.com/2011/10/04/ipho ... -and-tita/

Er zijn toch wel toestellen vergelijkbaar met de nieuwe iphone die minder kosten .
Natuurlijk als echt apple fan ga jij mij tegenspreken met 101 argumenten o p welk vlak apple beter is...
ps ik ben zeer tevreden van mijn al 1 jaar experia arc die toen ook al een 8 megapixel had
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Waarom zou ik dat doen ? Ik heb toch alleen geschreven dat het dure prullen zijn, niet dat ze hun geld niet waard zouden zijn.

Aan mij krijg je geen 500+ € smartphone verkocht, steek die voor 100/200€ in een degelijk tariefplan en ik ben helemaal mee.

Ach ja, het is zoals Audi/Nespresso/dyson/b&o enz.. je betaald een bedrag om in heen hokje, hahum livestyle category geduwd te worden.
Als je het mij vraagt voor mannen met kleine pietjes. :angel:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

iamborg schreef:De Europese prijzen voor losse toestellen zijn nog niet gekend.


Het is trouwens ook een beetje naief om de omrekening $ - EUR puur op basis van de wisselkoers te doen.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

+ dat de prijzen uit de US meestal excl tax zijn


Agja, we weten toch al langer dan vandaag dat de nutsmaatschappijen in BE er enkel zijn om de mensen uit te melken...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

klooooon schreef:http://www.engadget.com/2011/10/04/iphone-4s-vs-the-smartphone-elite-galaxy-s-ii-bionic-and-tita/

Er zijn toch wel toestellen vergelijkbaar met de nieuwe iphone die minder kosten .
Natuurlijk als echt apple fan ga jij mij tegenspreken met 101 argumenten o p welk vlak apple beter is...
ps ik ben zeer tevreden van mijn al 1 jaar experia arc die toen ook al een 8 megapixel had


Je moet dan wel alles goed wikken en wegen, je kan idd iets goedkopere toestellen kopen maar als je een hoop plaastiek in je handen wil mij niet gelaten.
Ge kunt ze kussen
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Marlboro schreef:Je moet dan wel alles goed wikken en wegen, je kan idd iets goedkopere toestellen kopen maar als je een hoop plaastiek in je handen wil mij niet gelaten.

Plastiek breekt dan gelukkig wel weer niet zo snel als glas. Alles heeft zijn voor en nadelen :wink:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Marlboro schreef:
Je moet dan wel alles goed wikken en wegen, je kan idd iets goedkopere toestellen kopen maar als je een hoop plaastiek in je handen wil mij niet gelaten.
Ja, want plastiek is automatisch slecht en zwak. iPhones zijn onmogelijk te breken, right?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Avenger 2.0 schreef:
Marlboro schreef:Je moet dan wel alles goed wikken en wegen, je kan idd iets goedkopere toestellen kopen maar als je een hoop plaastiek in je handen wil mij niet gelaten.

Plastiek breekt dan gelukkig wel weer niet zo snel als glas. Alles heeft zijn voor en nadelen :wink:


Tja, lompe mensen lopen er idd genoeg rond, mijn iphones en ik heb ze al allemaal gehad slechts 1 keertje ooit op de grond gevallen, was nikske aan buiten een paar kraskes. Voor de rest in al die vele jaren nog nooit gevallen.

Heb de s2 gehad, telkens ik dat klepje er moest afhalen had ik echt schrik het kapot ging springen (die zijkanten zijn echt wel tricky zenne).
En tis ook het gevoel; net een fake plastieken smartphone die je in je handen hebt en in die winkel kan kopen voor 10 euro en daar moet je dan 500 euro en meer voor betalen?

Welplezant lord uptopia want ik had het niet eens over een toestel laten vallen, je sleurt het er maar zelf gewoon bij.
Ge kunt ze kussen
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Marlboro, wat bent u grappig...

Het klepje is inderdaad slap, neemt niet weg dat dit een supper snel toestel is, waar je alles mee kan, (zonder dit te hoeven jailbreaken)

De iphone kan je dingen niet wat je 10jaar geleden kon met een nokia 3310... Ik vond de Iphone 3G een vooruitgang, was heel innnoverend etc... maar derest zijn afkooksels en zijn gewoon rommel... er zijn veel betere toestellen bij de concurentie waar niet voor elk applicatietje een handtekening van Steve Jobs nodig is.

De enige reden waarom Apple, samsung aanvalt is omdat Samsung met zijn galaxy S2 mijlen voor staat met specs als hunne brol...

Mijn S2 is op alle vlakken een vooruitgang, en veel beter als een Iphone 4G. Misschien een klein nadeel het heeft een minder gadget gehalte en fake status symbool als de iphone.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Amedeeus; ik denk je me wel verkeerd zal begrijpen, ik heb de s2 zelf gehad ja maar ik vind iphone nu éénmaal beter.
De s2 is idd een goed toestel en android mag er zeker zijn maar he tis niet iets voor mij.
De s2 heeft toch wel nadelen net zoals de iphone trouwens maar de s2 is in mijn ogen toch ook wel wat overroepen omdat ik bepaalde zaken had gemerkt die toch een beetje tegen vielen :).

De iphone 4s moet niet onderdoen voor de s2 man, integendeel zelfs. En niet alles draait om van kijk eens, ik heb eentje van android met bv 1,4 mhz,lol, een toestel draait om meer dan de cijfertjes waar vooral samsung mee pronkt :).
Ge kunt ze kussen
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

De iPhone 4 gaat van 16gb naar 8gb, ze doen 100 euro van de prijs af en noemen dat een prijsverlaging. :lol:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Het is een prijsverlaging maar je hebt er 8GB minder voor, das het enige jammere maarja, niemand verplicht iemand om dat te kopen.
8GB is ook bitter weinig vind ik, ik kom in feite zelfs met 32GB niet toe maar dan gooi ik er wat games af die ik niet echt meer speel, een 64GB zal minstens 840 euro kosten, das mij toch wat teveel ook :).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Apple heeft goede toestellen en een goede os, maar je moet het beleid en de dure prijs voor de producten erbij nemen. Maar echte fans hebben dat er voor over. Over degelijkheid van bouwkwaliteit kan je altijd discuteren. Ik ken 2 mensen die in iphone 4 hebben laten vallen dat het scherm total los was, je moet gewoon geluk hebben.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Overzichtje op de frontpage: http://userba.se/JK9
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Wie koopt er de nieuwe iphone 4s (buiten mij)? (en laat de zever maar achterwege).
Ge kunt ze kussen
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Ben nog aan het twijfelen.
Eerst eens kijken hoe iOS 5 op mijn 3GS draait.

Waarschijnlijk ga ik nog een jaartje wachten op de iPhone 5.
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

iamborg schreef:Je vergeet erbij te zeggen dat deze prijzen prijzen zijn in 'koppelverkoop', maw, in combinatie met een abonnement. De Europese prijzen voor losse toestellen zijn nog niet gekend.

Greetz,

P.


En om een idee te krijgen wat zo'n Iphone in koppelverkoop in de VS dan kost na twee jaar....

http://www.macrumors.com/2011/10/06/com ... d-verizon/
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Prijzen zijn nu bekend op de duitse apple store, de belgische prijs is waarschijnlijk net als vorig jaar 10 euro duurder, wat de prijs dus 639/749/859 maakt voor respectievelijk 16/32/64 GB. Wel spijtig dat ze weer serieus cashen op het geheugen, dat is vandaag de dag toch echt niet meer te rechtvaardigen, tenzij je apple heet natuurlijk :P . Volgend jaar een iphone van 1000 euro?
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Te verwachten prijzen dus ... :|

Ik blijf nog een jaartje bij mijn iPhone 3GS!

Mijn redenen:
- iOS 5 draait daar ook prima op!
- Scherm is nog even groot. Als slechtziende heb ik meer een een groter scherm en niets aan een retina scherm
- Siri, werkt nog niet in het Nederlands
- Betere camera en foto's zijn wel leuk, maar dat is bijkomstigheid
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Nog nieuws van die visual voicemail die bij mobistar zou komen? Zijn daar ook andere providers mee bezig?
piet.pienter
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 jul 2007, 16:57
Bedankt: 3 keer

Marlboro schreef:Wie koopt er de nieuwe iphone 4s (buiten mij)? (en laat de zever maar achterwege).


ikke...ik sta te popelen. ne 16gb.Ik ben het zat dat telefoons niet doen wat ik er van verlang ( edge ipv 3g )of een eigen leven gaan leiden (dubbele letters bij het sms-en). Elk jaar een nieuw toestellen van om en bij de 200 euro en dan na 2 dagen een teleurstelling rijker.
Bij van den borre staat ie nu op de webwinkel !!! en ik ga de mijne morgen bestellen !!wachttijd 3 weken...yes...yes....yes....

Binnen 3 weken lig ik dan lekker te dromen naast mijn 4s die s'nachts een plaatsje krijgt op het nachtkastje naast mijn ipad... in de schaduw van mijn imac die precies doet wat ik ervan verwacht zonder dat ie begint te hyper-ventileren...En als de apple aandelen daardoor stijgen kan mijn lol niet op !!! :-D :-D :-D
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Dat van edge en 3G ligt vooral aan de provider zenne, ik heb proximus en mobile vikings en dat verandert ook hoor, dat komt dat er op bepaalde plaatsen geen of te weinig masten van bv 3G staan, daarom val je op EDGE bereik :). Dat zal je met eender welke iphone tegen komen hoor, kan je smartphone nikske aan doen of veranderen, providers moeten wat meer masten plaatsen :).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Pre-ordered se, kreeg bericht dat ik hem volgende vrijdag tussen 8 en 10 mag gaan halen :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Als ik die bij mobistar reserveer, is die dan simlocked of kan ik die ook bij proximus gebruiken?
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is altijd unlocked geweest. Dus meer dan waarschijnlijk is dat nu nog steeds zo.
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

hij is ook besteld....... vrijdagmorgen om 8u00 is hij er.... :-)
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

thiebapa schreef:Als ik die bij mobistar reserveer, is die dan simlocked of kan ik die ook bij proximus gebruiken?


Is simlockvrij. ;).
Ze gaan u wel proberen overtuigen om mobistar te nemen. Uiteraard zegt ge gewoon je dat niet wilt. Ze kunne u alvastnie verplichten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Blijkbaar problemen in Nederland bij het gebruik van de 4S.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”