Ik heb geen enkel PVR opgenomen programma staan op de HD van de decoder, onder het PVR menu (wel nPVR) en toch zegt de decoder dat er 37% van m'n HD gebruikt is ??? HD FUBAR? .. of wordt nPVR ook in rekening gebracht? (wat behoorlijk zinloos zou zijn?) .. reset van de decoder nodig?
Graag jullie meningen?
TIA
Beschikbare ruimte op de HD van de TV decoder ...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nPVR wordt uiteraard niet in rekening gebracht. maar het is wel een fenomeen dat je meer hoort. je kan eens proberen met een factory reset, als dat geen zoden aan de dijk brengt contact opnemen met de 0800 22 700
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect