Nu dat van mij had ik afgelopen vrijdag al gedaan, en wou nu dat van mijn vrouw doen.
Log in bij de klantenzone, en kan haar abonnement (dat nog 5 maanden loopt) niet omzetten van een my25 naar een my30 iphone zonder het contract met 24maanden te verlengen.
Dan toch maar eens snel bij mijn abonnement gekeken, bleek dat dit met 24maanden verlengd was vanaf vrijdag. Dit terwijl mijn my25 liep vanaf januari 2011 en dus nog een 16 maanden te gaan.
Op de mobistarwebsite staat dus nergens vermeld dat dit om een verlengen gaat van je contract als je van tariefplan wijzigt, enige dat er staat is dat dit tot 12x per jaar gratis kan.
Dan maar gebeld naar de helpdesk, mijn geval is naar second line gebumpt en zou tot 2 weken duren eer ze dit kunnen behandelen. Toevallig de 2 weken dat het duurt om aangetekend te protesteren, of hebben ze daar werkelijke zoveel werk
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Contract van mijn vrouwtje is aangepast zonder verlenging.
[edit]Het vervolg leest u een paar posts lager...