[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
(Bron: Twitter)Kosten vikingtalk worden NIET afgetrokken van belwaarde herlaadkaart.
userbase userbase.be
Iedereen (!) kan registreren voor vikingtalk. Dus ook proxi en mobistar
Dus op andere plaatsen, zoals Limburg en Leuven om er maar een paar te noemen is er geen 3G volgens jou?Muziekbos schreef:Als je niet in de as Brussel - Antwerpen, Gent, Kortrijk of de Kust woont is het zinloos om dit te gebruiken. Enkel daar een 3G dekking. Dus op alle andere plaatsen lijkt het mij een waardeloze formule tot op heden voor klanten van Base en zijn resellers. Voor Proximus en Mobistar klanten is het ideaal zou ik zo denken.
Is blijkbaar wel gratis voor gesprekken tussen Viking Talkers.The person you are calling does not need to be a member of Viking Talk
zover ik het begrepen heb kan je met vikingtalk uitgaande gesprekken voeren via VoIP, heeft niets te maken met oproepen ontvangenskynetbbs schreef:zou ik dan de applicatie op m'n ipad/ipod touch kunnen installeren ? maar als die aan blijft staan & thuis ligt komen al m'n calls daar terecht ipv op m'n nokia /samsung star?
als je veel naar het buitenland belt kan het inderdaad interessanter zijn... FUP lijkt mee te vallen (max 180min/dag & 60min/oproep)VOiD schreef:Da's kort door de bocht. Onbeperkt naar het buitenland is zeer interessant, er zijn namelijk andere landen dan diegene die gratis zijn via Betamax. En dan kan het factuur snel oplopen... Ik bel ongeveer voor 200€ naar het buitenland per maand via Betamax, als ik nu via MV 'slechts' 40€ moet betalen is de beslissing snel genomen
je gebruikt de internet verbinding om te bellen (dus deze moet goed genoeg zijn, anders zal kwaliteit te wensen over laten), dus als je verbonden met een dure franse dataverbinding gaat het duur uitvallen. dus daarom bellen als je met wifi verbonden bent.proximusboyke schreef:mar je kan bvb niet gratis of goedkoop bellen vanuit frankrijk naar belgie via 3G ?
het moet gebeuren via wifi ?
Wow, zuigt wel dat het maar één maand geldig isxenne schreef:dat werd inderdaad gezegd. denk dus dat er wel goedkopere VoIP alternatieven te vinden zijn, maar voor mensen die totaal niets kennen van VoIP zal dit misschien een superaanbod lijken, tenminste als je op de meeste plaatsen waar je komt een deftige dataverbinding hebt
Tof, ik val even zonder 3G en schakel over op GSM: connectiekost + 1min gesprek aan mijn been (afhankelijk van provider natuurlijk). Ik switch na 5 sec weer naar 3G omdat 't beschikbaar is, valt 20 sec later weer weg waardoor ik opnieuw op GSM overschakel, connectiekost + 1min gesprak an mijn been, ...Tha_Matt_Man schreef:En als je nu bv. thuis zit (je belt over WI-FI via Vikingtalk), je gaat naar buiten (schakelt zonder onderbreking over op 3G/EDGE), je verliest even je dataverbinding (je zit bv. in de trein), dan schakel je automatisch over op het GSM-netwerk (kan je zelf instellen of je dit wenst).
Kan de MV medewerker hier op antwoorden aub?NickG schreef:Tof, ik val even zonder 3G en schakel over op GSM: connectiekost + 1min gesprek aan mijn been (afhankelijk van provider natuurlijk). Ik switch na 5 sec weer naar 3G omdat 't beschikbaar is, valt 20 sec later weer weg waardoor ik opnieuw op GSM overschakel, connectiekost + 1min gesprak an mijn been, ...