Hallo,
Ik ben sinds kort edpnet klant. Sinds vanmorgen zit ik echter op een 9mbps profiel ?
Downstream line rate 9064 kbps
Upstream line rate 552 kbps
Downstream Training Margin 22.0 dB
Waarom doen ze dit ?
Alvast bedankt
9 mbps profiel ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
is een repair profiel
alles conform aangesloten? geen fouten in de binnenbekabeling?
alles conform aangesloten? geen fouten in de binnenbekabeling?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik heb VDSL2.
In het begin had ik het verkeerd aangesloten, ik vermoed dat alles nu correct is aangesloten.
Kan het zijn dat ze daardoor mij nu pas op een repair profiel zetten ?
Situatie nu:
Op de plaats waar de telefoonlijn binnenkomt heb ik die aansluitbox aangesloten. Op de zwarte klemmen de binnenkomende telefoonlijn. Op de groene klemmen de kabel die naar de telefoon loopt en op de blauwe klem de kabel die naar de modem loopt.
Op die "aansluit doos" heb ik de full rate splitter geplaatst, waar geen kabel inzit (omdat de modem via de blauwe klemmen is verbonden).
In het begin had ik het verkeerd aangesloten, ik vermoed dat alles nu correct is aangesloten.
Kan het zijn dat ze daardoor mij nu pas op een repair profiel zetten ?
Situatie nu:
Op de plaats waar de telefoonlijn binnenkomt heb ik die aansluitbox aangesloten. Op de zwarte klemmen de binnenkomende telefoonlijn. Op de groene klemmen de kabel die naar de telefoon loopt en op de blauwe klem de kabel die naar de modem loopt.
Op die "aansluit doos" heb ik de full rate splitter geplaatst, waar geen kabel inzit (omdat de modem via de blauwe klemmen is verbonden).
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
probeer misschien eens te bellen naar 0800 22 424, wordt de lijn getest en geraak je mogelijks van repair vanaf
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect