Iemand ervaringen met http://www.f-mobile.be/ ?
Prijzen lijken spotgoedkoop. Waar zit het addertje?
f-mobile
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb er zelf nog geen ervaring mee, op een ander forum wel eens op een topic gebotst
http://www.9lives.be/forum/gsm-smartpho ... obile.html
http://www.9lives.be/forum/gsm-smartpho ... obile.html
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Er is geen adderke onder het gras, wat ik wel al gelezen heb dat is de service niet alles is als je problemen hebt met een toestel.Astralon schreef:Iemand ervaringen met http://www.f-mobile.be/ ?
Prijzen lijken spotgoedkoop. Waar zit het addertje?
Ge kunt ze kussen
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 13 keer
Zo op het eerste gezicht niet goedkoper dan b.v. http://www.pdashop.be (coolblue) waar ik toch goede ervaringen mee heb.
Dat f-mobile geen vaste lijn heeft en zijn adres niet op zijn website durft zetten inspireert mij niet echt veel vertrouwen.
Dat f-mobile geen vaste lijn heeft en zijn adres niet op zijn website durft zetten inspireert mij niet echt veel vertrouwen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
De LG Optimus is toch 70 euro (22%) goedkoper bij F-MOBILE dan bij PDAshop.
Het was iemand die deze telefoon wou bestellen die mij naar mijn ervaringen vroeg met F-MOBILE maar kende die site tot gisteren niet.
Het was iemand die deze telefoon wou bestellen die mij naar mijn ervaringen vroeg met F-MOBILE maar kende die site tot gisteren niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Wie enige moeite doet, kan aan de hand van de Algemene Voorwaarden, waarin het BTW nummer staat, volgende informatie ontdekken:
Adres: HOUTHALENSEWEG, 54 B.4 - 3520 ZONHOVEN
Juridische status: Actief
Resultaat: Winst
Laatste balans: 2011-01-10
en ik doe er nog wat cijfermateriaal bij in de vorm van een rapport
Adres: HOUTHALENSEWEG, 54 B.4 - 3520 ZONHOVEN
Juridische status: Actief
Resultaat: Winst
Laatste balans: 2011-01-10
en ik doe er nog wat cijfermateriaal bij in de vorm van een rapport
- Bijlagen
-
- Basic_info_461558068_20110908.pdf
- (429.86 KiB) 55 keer gedownload
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Tja, ik maak er geen punt van om een toestel te kopen die dan 70 euro duurder is, tis maar als er wat fouts aan is,pf, ik heb dan toch liever ik niet al tever van mijn deur kan gaan en deze kan binnen steken en klaar is kees.
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik zie op 9Lives vooral dat mensen klagen omdat ze gefrustreerd zijn. Als je natuurlijk een niet zo propere klachtenmail stuurt, moet je ook helemaal niet verwachten dat ze je verder zullen helpen.
Nu is het wel zo dat een fout in een GSM/Smartphone meestal als een gebruikersfout wordt bekeken. Een waarborg in België met betrekking tot smartphones betekent zowiezo helemaal niets: elk telecombedrijf wijt een fout in een apparaat aan de gebruiker zelf. (behalve Apple, denk ik). Dat heb ik al meer dan eens ondervonden.
Besides, wat is de kans dat er binnen de 2 jaar zich een fout voordoet? Komt er ook bij dat de gemiddelde smartphonegebruiker redelijk op de hoogte is van de technologie die er achter schuilt, ik kan bijvoorbeeld mijn eigen ROMs flashen.
Iemand die geen idee heeft van wat hij moet en kan met een dure smartphone, die Android niet kent, gaat volgens mij niet meteen zo'n apparaat kopen. De meeste mensen kunnen een softwareprobleem zo oplossen. Hardwareproblemen zijn naar mijn mening niet echt in groten getale.
Dus waarom zou je niet wat goedkoper gaan kopen? Je hebt zowiezo niks te verliezen. De website ziet er alleszins vrij goed uit. Geen irritante advertenties, logisch opgebouwd. Een maligne bedrijf pik je er zo uit.
Nu is het wel zo dat een fout in een GSM/Smartphone meestal als een gebruikersfout wordt bekeken. Een waarborg in België met betrekking tot smartphones betekent zowiezo helemaal niets: elk telecombedrijf wijt een fout in een apparaat aan de gebruiker zelf. (behalve Apple, denk ik). Dat heb ik al meer dan eens ondervonden.
Besides, wat is de kans dat er binnen de 2 jaar zich een fout voordoet? Komt er ook bij dat de gemiddelde smartphonegebruiker redelijk op de hoogte is van de technologie die er achter schuilt, ik kan bijvoorbeeld mijn eigen ROMs flashen.
Iemand die geen idee heeft van wat hij moet en kan met een dure smartphone, die Android niet kent, gaat volgens mij niet meteen zo'n apparaat kopen. De meeste mensen kunnen een softwareprobleem zo oplossen. Hardwareproblemen zijn naar mijn mening niet echt in groten getale.
Dus waarom zou je niet wat goedkoper gaan kopen? Je hebt zowiezo niks te verliezen. De website ziet er alleszins vrij goed uit. Geen irritante advertenties, logisch opgebouwd. Een maligne bedrijf pik je er zo uit.
To download or not to download, that's the question.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 13 keer
Euh, wat moet ik besluiten uit Netto rendabiliteit vh eigen vermogen na belasting: -100.00 % ?Jack Daniels schreef:ik doe er nog wat cijfermateriaal bij in de vorm van een rapport
Ik ben ook minder aangenaam verrast door: Vertrouwelijk, mag niet doorgegeven worden (zie algemene voorwaarden). Is het wel OK om dit hier te posten ?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij staat er helemaal niks in dat document. Die percentages zijn volgens mij gewoon niet correct. Hoe kan je nu rendabiliteit berekenen zonder harde cijfers beschikbaar te hebben?
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Dat de "nettowinst na belasting" gelijk is aan het eigen vermogen en één van beiden negatief is.Jan_B schreef:Euh, wat moet ik besluiten uit Netto rendabiliteit vh eigen vermogen na belasting: -100.00 % ?

Bron: Wikipedia: Rentabiliteit eigen vermogen
Tip. Voor diegene die twijfelen aan de correctheid van de cijfers in voormeld rapport: je kan (mits enige moeite) de harde cijfers online én gratis opvragen bij de Nationale Bank van België afdeling Jaarrekeningen raadplegen om alzo je eigen verificatie/opzoekingswerk te doen.
De desbetreffende toepassing kan je hier opstarten.
- MichelLoyen
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb ook al eens een smartphone bij f-mobile gekocht vanwege de prijs. Het is een jongen (uit Houthalen) die gewoon een webshop runt. Als je iets koopt dan kun je dat bij hem thuis afhalen (adres krijg je op aanvraag). De telefoon was prima in orde en tot nu toe heb ik het geluk dat er niets kapot is. Van een eventuele service na verkoop kan ik dus niets zeggen.
Het enige dat mij wel stoort is het feit dat de telefoon (althans die wat ik gekocht heb) uit Duitsland komt: Er zat T-Mobile custom software op, de tekst op de verpakking is in het Duits en de oplader is van het Duitse type stekkerdozen (Zo een met 3 pinnen. Hij gaf wel een adapter gratis mee). Ik had een uur moeten rijden om daar te geraken (kom uit vlaams-brabant)..en als je daar dan staat dan heb je zoiets och ja...laat maar gaan aangezien ik de telefoon wel graag wou hebben. Achter gezien heb ik er spijt van...want voor ietsje meer had ik em ook gewoon in een echte winkel kunnen kopen in de buurt. Inmiddels heb ik op de telefoon een andere ROM geflasht wat de "pijn" iets verzacht...maar dat is natuurlijk niet voor iedereen een optie.
Om een lang verhaal kort te maken...mijn mening is: tenzij het een prijsverschil is van 100eur of meer (op een totaalbedrag van 500eur)...koop je telefoon gewoon in een winkel. Als je toch al zoveel geld uitgeeft...dan komt het toch echt niet aan op 50eur verschil (waarbij je wel veel risico loopt als er ooit is aan het toestel is).
Het enige dat mij wel stoort is het feit dat de telefoon (althans die wat ik gekocht heb) uit Duitsland komt: Er zat T-Mobile custom software op, de tekst op de verpakking is in het Duits en de oplader is van het Duitse type stekkerdozen (Zo een met 3 pinnen. Hij gaf wel een adapter gratis mee). Ik had een uur moeten rijden om daar te geraken (kom uit vlaams-brabant)..en als je daar dan staat dan heb je zoiets och ja...laat maar gaan aangezien ik de telefoon wel graag wou hebben. Achter gezien heb ik er spijt van...want voor ietsje meer had ik em ook gewoon in een echte winkel kunnen kopen in de buurt. Inmiddels heb ik op de telefoon een andere ROM geflasht wat de "pijn" iets verzacht...maar dat is natuurlijk niet voor iedereen een optie.
Om een lang verhaal kort te maken...mijn mening is: tenzij het een prijsverschil is van 100eur of meer (op een totaalbedrag van 500eur)...koop je telefoon gewoon in een winkel. Als je toch al zoveel geld uitgeeft...dan komt het toch echt niet aan op 50eur verschil (waarbij je wel veel risico loopt als er ooit is aan het toestel is).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Als het vertrouwelijk is en niet doorgegeven mag worden, moet de bewuste site er eerst voor zorgen dat deze informatie niet online geraadpleegd of gedownload kan worden. Is natuurlijk makkelijker op de boodschapper schieten. Zo gaat het hier met alles in Bananenrepubliek. Hier worden nooit de oorzaken aangepakt maar altijd de gevolgen.Jan_B schreef:Euh, wat moet ik besluiten uit Netto rendabiliteit vh eigen vermogen na belasting: -100.00 % ?Jack Daniels schreef:ik doe er nog wat cijfermateriaal bij in de vorm van een rapport
Ik ben ook minder aangenaam verrast door: Vertrouwelijk, mag niet doorgegeven worden (zie algemene voorwaarden). Is het wel OK om dit hier te posten ?
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP