[UPD] Belgacom stopt met aanbieden gratis iTunes muziek
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Bij mij is het perfect omgezet en heb een welcome status en een welkom bonus van 1000pnt
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Dat getrouwheidsprogramma van de premium club was vroeger bij proximus ook . Ik had al een groot deel punten bij elkaar gespaard tot proximus de voorwaarden herbekeek (minimum 60 euro per maand ) , aangezien ik niet aan dat bedrag kwam had ik geen toegang meer tot mijn punten en deze club . Resultaat : al mijn gespaarde punten was ik van de ene op de andere dag kwijt aangezien ik deze niet had opgenomen .
-
- Elite Poster
- Berichten: 842
- Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ik zit al bijna 10 jaar bij Proxiclub, wat later omgevormd is tot Bizz Club, ik heb daar ook al redelijk veel profijt van gehad Vroeger nam ik altijd gratis belminuten maar tegenwoordig bestel ik gewoon filmtickets. Je krijgt trouwens 10% van de gespendeerde punten onmiddellijk terug na je bestelling. De gratis belminuten die je kan bestellen komen bovenop je standaard belminuten. Stel je hebt er 60 in je abonnement en 60 gratis minuten besteld. Je gebruikt er 73 in een maand dan wordt je saldo van je gratis minuten 60 - (73 - 60) = 47 minuten. Die blijven overdragen op volgende maanden tot ze op zijn. Ik heb zo al vèèl maanden enkel mijn abonnementskosten betaald. En mensen begrijpen maar niet dat ik zo weinig moet betalen bij Proximus
In het verleden werden er ook regelmatig events georganiseerd enkel toegankelijk voor Proxiclub leden. Zo ben ik naar een Cirque Du Soleil-achtige voorstelling met catering geweest en ook een keer naar Holiday on Ice. Tickets waren te winnen door een sms te sturen maar was meestal geen probleem. Ik heb ook eens tickets voor TW Classic gewonnen bij Proxiclub zonder veel moeite te moeten doen. Nu is het toch al even geleden dat ik daar nog iets over gehoord heb, de crisis misschien
Als je een bepaald aantal punten haalt wordt je trouwens vervolgens silver en gold member, en dan krijg je meer punten per gespendeerde euro. Het verste dat ik ooit geraakt ben is Silver, Gold zal wel niet lukken want dan heb je facturen van gemiddeld € 300 / maand nodig denk ik. En platinum members (= + € 600 / maand) hebben volgens mij geen tijd om hier op het forum te zitten Meer info:
http://business.proximus.be/nl/Bizz_Clu ... oints.html
Je kan daar ook nog andere voordelen vinden, 10% korting in restaurants, extra punten bij boeking bij Jetair, ...
In het verleden werden er ook regelmatig events georganiseerd enkel toegankelijk voor Proxiclub leden. Zo ben ik naar een Cirque Du Soleil-achtige voorstelling met catering geweest en ook een keer naar Holiday on Ice. Tickets waren te winnen door een sms te sturen maar was meestal geen probleem. Ik heb ook eens tickets voor TW Classic gewonnen bij Proxiclub zonder veel moeite te moeten doen. Nu is het toch al even geleden dat ik daar nog iets over gehoord heb, de crisis misschien
Als je een bepaald aantal punten haalt wordt je trouwens vervolgens silver en gold member, en dan krijg je meer punten per gespendeerde euro. Het verste dat ik ooit geraakt ben is Silver, Gold zal wel niet lukken want dan heb je facturen van gemiddeld € 300 / maand nodig denk ik. En platinum members (= + € 600 / maand) hebben volgens mij geen tijd om hier op het forum te zitten Meer info:
http://business.proximus.be/nl/Bizz_Clu ... oints.html
Je kan daar ook nog andere voordelen vinden, 10% korting in restaurants, extra punten bij boeking bij Jetair, ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik weet niet wanneer Belgacom dit nieuws bekend heeft gemaakt, of iTunes uit hun specificaties werd geschrapt.
Indien het tijdens je bestelling er nog stond, heb je daar normaal recht op! (Dat zou ik toch denken)
Indien het tijdens je bestelling er nog stond, heb je daar normaal recht op! (Dat zou ik toch denken)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er staat niets van in de algemene voorwaarden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
effe off topic
Als het nog veel belgacom voor mij gaat worden.
De techniekers van bgc hebben nie veel zin precies.
Afspraak om te komen installeren was vandaag. Maar ze hadden geen goesting om langs te komen. Schone manne.
Als ze deze week nie komen mogen ze hunne rommel houden.
Als het nog veel belgacom voor mij gaat worden.
De techniekers van bgc hebben nie veel zin precies.
Afspraak om te komen installeren was vandaag. Maar ze hadden geen goesting om langs te komen. Schone manne.
Als ze deze week nie komen mogen ze hunne rommel houden.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Da ze niks kunnen doen tot morgenvroeg.
Er stond een technieker op voor vandaag maar ze konden niet zien wie en dus ook niet naar die mens bellen. Dus morgen terug bellen en dan bellen zij naar de planning van deze regio. En dan maar hopen da ze morgen of vrijdag kunnen komen. De lasser was wel mooi optijd op de afspraak. Spijtig dat het zo moet gebeuren
Er stond een technieker op voor vandaag maar ze konden niet zien wie en dus ook niet naar die mens bellen. Dus morgen terug bellen en dan bellen zij naar de planning van deze regio. En dan maar hopen da ze morgen of vrijdag kunnen komen. De lasser was wel mooi optijd op de afspraak. Spijtig dat het zo moet gebeuren
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Bij de ons ging de lasser ons contacteren om een afspraak te maken. In de praktijk belde hij 15 minuutjes voordien om te laten weten dat hij daar ging zijn... Van de technieker die na hem ging contact met ons opnemen om dan alles te komen installeren hebben we nog steeds niks gehoord.
Het gaat hier trouwens over Scarlet One, maar het waren Belgacom techniekers die langskwamen.
Het gaat hier trouwens over Scarlet One, maar het waren Belgacom techniekers die langskwamen.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste metal,
Indien uw aansluiting nog niet in orde is, mag u via prive-bericht uw gegevens even doorsturen.
Ik kijk dit dan even na in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien uw aansluiting nog niet in orde is, mag u via prive-bericht uw gegevens even doorsturen.
Ik kijk dit dan even na in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Beste Eva,
Ik heb deze morgen naar de mensen van bgc gebeld van deze regio, en ze hebben mij er morgenvoormiddag nog kunnen tussen nemen.
Er was blijkbaar iets fout gebeurd met hun computersysteem.
Dus ik hoop dat alles in orde gaat komen morgen.
Gr, Danny
Ik heb deze morgen naar de mensen van bgc gebeld van deze regio, en ze hebben mij er morgenvoormiddag nog kunnen tussen nemen.
Er was blijkbaar iets fout gebeurd met hun computersysteem.
Dus ik hoop dat alles in orde gaat komen morgen.
Gr, Danny