ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

zorg gewoon dat je opzegbrief voor de renew date toekomt, in dit geval blijkbaar de tiende, maar is voor iedereen anders. één maand opzeg is er altijd, ook bij andere providers. maar als je de 11e zou opzeggen is dat een volledige maand extra te betalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik ga vandaag mijn opzegbrief faxen en mailen, heb wel nog geen vastgelegde datum voor technieker (zal toch geen 5w duren zeker, zit immers al op vdsl2?).

edit:1-2dagen

opzegging goed verlopen (mail bevestiging gehad, vervaldag 10/02 (door hun bepaald, ad 09/02 gekozen), eind goed al goed.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Ik overweeg om van homeconnect over te stappen naar fibernet 40 van telenet. De reden hiervoor is dat door de afstand tot de telefooncentrale nog nauwelijks snelheid overhou, maximaal 350 kb/s downloaden en bovendien is het niet mogelijk om tegelijkertijd een fatsoenlijk telefoongesprek te voeren omdat dit dan deels wegvalt.

Welke stappen moet ik ondernemen om over te stappen? Mijn renewal date is 23 januari, dus moet ik voor 23 januari opzeggen om vanaf 23 februari geen klant van dommel meer te zijn? Kan ik nog geld terugkrijgen voor mijn siemens router/modem?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

re: 22jan moet die brief aangetekend (nieuw contract?) of via mail/fax aangekomen zijn.

Kun je geen vdsl2 krijgen? Scarlet heeft een interessante promo (gratis full telecom installation+gratis modem).
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Volgens de test op de site van scarlet zou ik scarlet one op mijn adres kunnen bestellen. Ik ben echter alleen geïnteresseerd in telefonie en internet.

Maar wat hou ik dan over van de beloofde snelheid en kan ik dan wel een fatsoenlijk telefoongesprek voeren terwijl ik internet? Voor mij is 2000 gratis belminuten binnen europa tijdens de daluren interessant van telenet. Scarlet komt tot 25 mbps terwijl fibernet 40 tot 40 mbps beloofd. Daarentegen is er onbeperkt dataverkeer bij scarlet en een hogere uploadsnelheid.

Gebeld met dommel: ik zit dus op 5 km van de telefooncentrale, het wijkkastje is zo'n 400 meter hier vandaan. Volgens dommel zou ik 20 mbit moeten halen, bij scarlet hadden ze het over 25 mbit, maar wellicht om mij als klant binnen te halen. Dus ik denk er sterk aan om scarlet internet en telefonie te nemen.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Beschikbaarheids test voor blegacom TV uitvoeren, vertel dan eens hoeveel zenders en hoeveel in HD. Hieruit kan je ongeveer de verbindsnelheid halen.

Ook ik heb beslist om dommel op te zeggen (speedconnect), ik ga over op Scarlet one.
Vandaag besteld en 3 feb komen ze installeren.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Gebruiken ze een prive nummer (onbekend) om je op te bellen? Nog altijd niets gehoord (6jan aangesloten).
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ja het was een prive-nummer ze belden hier 15 min na dat ik besteld had. Ze belden zelf op mijn gsm, ookal had ik mijn tel ook op gegeven.

update: 21 jan 20u
Gisteren aangetekende brief gestuurd, 2 uurtjes geleden bevestiging ontvangen van dommel. Beter service hier dan bij het vragen om mijn vdsl profiel te verhogen. Ik zou in de toekomst wel willen terug keren, maar dan zal ik wel weer moeten terug keren naar TV vlaanderen. Telenet zal hier waarschijnlijk niet binnen komen, ik ben nu overgeschakeld naar scarlet one.

Altijd redelijk tevreden geweest van dommel, vooral vroeger met hun lage prijs en hoge limieten.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ik ga ook maar eens overstappen van dommel speedconnect naar BGC intense. (promo voor een jaar en dan wss de triple.)

Ik zou mijn lijn doen afsluiten een dag voor de renew op 5-5-11...
Hoe ga ik nu best te werk bij de bestelling bij BGC ? een migratie vragen op 4-5-11...
Indien eerder plaatsen ze je dan op een ander paar...?
Hoelang is de normale wachtijd voor een inet migratie eigenlijk bij BGC ?

Enfin wat doe ik het best ?(nog nooit verandert bij een dsl provider :wink: )
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Voila, heb mijn opzeg doorgegeven via mail zoals het in mijn ondertekend contract in punt 13.3 het mogelijk maakt en ik nergens geen mogelijke vernieuwde voorwaarden op hun site kan vinden of ontvangen heb...

maar ik ga toch nog een aangetekende brief nasturen maar naar welk adres moet het nu eigenlijk, Landen of Diepenbeek ?
(Gezien de korte tijdspanne tot de opzeg datum zou ik niet graag miserie hebben daardoor)
Dommeluser
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 sep 2008, 21:24
Locatie: Oostkamp
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Aangetekend aan:
SCHEDOM VOF
Sint Lambertusstraat 87
B-3401 Landen

Geachte xxxx,

In het kader van voormelde overeenkomst, deel ik u middels huidig schrijven mee deze overeenkomst, rekening houdend met de toepasselijke contractuele bepalingen, op te zeggen tegen zijn eerstvolgende vervaldag.

Graag ontvang ik van u een schriftelijke bevestiging van de stopzetting van deze overeenkomst.

Domiciliëringsopdracht wordt beëindigd!

Met hoogachting,
Ex Dommel User
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Tnx, al bevestigende mail had van dommel ivb de opzeg..hopelijk wordt ik niet eerder dan 02-05-11 afgesloten want heb bij de bestelling van BGC intense als de gewenste activatiedatum 03-05-11 opgegeven...(bij het activatie proces staat wel dat ik BGC de toestemming geef mijn huidig verbinding om te zetten naar BGC maar ik dacht hier altijd te hebben gelezen dat ze je dan op een tweede paar aansluiten enfin was , ben verward op dat punt ? :?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

euhm, ben hier nog es, stelt mss niet veel voor maar is het volgende: Ik heb de bevestigingsbrief ontvangen met de activatiedatum, dus deze vindt plaats 1 dag nadat mijn inet normaal is afgesloten bij Dommel...
Maar ik besef nu dat ik tijdens het online bestelproces van BGC intense heb aangegeven dat BGC mijn huidige internet verbinding mag omzetten (toestemmingsbrief)...
Nu gaat er normaal geen signaal meer opzitten op de activatiedatum, gaat dat problemen geven voor de activatie ? (met de gemelde toestemming overname huidig inetverbinding)

(wanneer best mijn modem te installen,configureren in mijn geval voor of na de activatie ?)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dat zal vermoedelijk wel geen problemen geven, maar persoonlijk heb ik mijn belgacom wel een weekje eerder laten activeren dan dat dommel inactief werd, je weet maar nooit dat er iets fout loopt met de activatie, kwestie van dan niet zonder internet te vallen. op het moment dat belgacom hier actief werd is het dommel automatisch inactief geworden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Tnx, yep niet nagedacht...had ik beter ook zo gedaan.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb mijn e-mail ter opzegging naar info, support en [email protected] gestuurd, of moet dit eigenlijk naar een anders adres ???

Zal voor de zekerheid ook maar een aangetekend schrijven sturen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik heb destijds dommel overeenkomstig met hun algemene voorwaarden via mail naar [email protected] opgezegd, zie ook http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=318733#p318480
normaal zal je dan een mail terug krijgen met de bevestiging van ontvangst van je opzeg

als je dit laatste niet zou krijgen of als je gewoon zeker wil spelen kan je ook aangetekende brief sturen natuurlijk - succes
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

bedankt voor de info
Ronald_VR
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2010, 14:28

Ook ik heb Dommel (gisteren) opgezegd. Via [email protected] een mail gestuurd met de opzegging van mijn abonnement.
Vandaag een mail (eigenlijk 2) terug gekregen met het volgende antwoord:
Geachte,

Uw aangetekende opzeg werd voor u verwerkt.

We betreuren uw beslissing om uw diensten bij ons op te zeggen, temeer daar er binnenkort ook promoties aankomen voor bestaande klanten.
We hopen alvast dat we in de toekomst in de mogelijkheid zullen zijn u opnieuw als klant te mogen verwelkomen.


Vreemd genoeg zeggen ze dat deze is "aangetekend", heb deze brief zeker (nog) niet aangetekend verzonden!

Wat zouden ze bedoelen met promoties voor bestaande klanten?
Laatst gewijzigd door Ronald_VR op 06 sep 2011, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Anvar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 mei 2009, 12:31

Ronald_VR: de promoties zullen te maken hebben met de 50Mbps connecties die BGC binnenkort gaat uitrollen. Dus maw gaat de snelheid van de lijnen omhoog kunnen gaan of gaan ze bij Dommel hiervoor een nieuw pakket aanmaken waar bestaande klanten goedkoper kunnen op intekenen
PowerToTheUsers
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 sep 2005, 02:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben het ook beu :evil: Niet alleen wacht ik al maaaanden op een overstap naar speedconnect, daarbovenop sturen ze nu op 7/9 een betalingsherinnering, ookal kunnen ze ZELF via domiciliering van mijn rekening halen (voorbije maanden meestal tussen de 25e en 30e afgeboekt) voor een maand internet dat pas op 14/9 ingaat. Hopeloze bende :(

Tijd dus om mijn Dommel-connectie op te zeggen en naar EDPnet over te stappen...

Kan iemand met wat (juridische?) kennis deze opzegbrief even keuren?
(Als je die kennis terzake hebt en al bij EDPnet zit, krijg je via deze actie zelfs een maand gratis internet van mij :p)

Afzender:
****ikke*****
ADSL-connectie 03*******

Aangetekend aan:
SCHEDOM VOF
Sint Lambertusstraat 87
B-3401 Landen
Kopie per e-mail aan [email protected]



Betreft: opzegging contract

Geachte Dommel (Schedom VOF),

In het kader van voormelde overeenkomst, deel ik u middels huidig schrijven mee deze overeenkomst, rekening houdend met de toepasselijke contractuele bepalingen, op te zeggen tegen zijn eerstvolgende vervaldag: 14/10/2011.

Bovendien eis ik de terugbetaling van de 99 euro activatiekosten voor de omschakeling van Cityconnect plus naar Speedconnect plus. Na meer dan 4 maanden is deze omschakeling nog steeds niet gebeurd. Een redelijke termijn lijkt mij hierbij dus ruimschoots overschreden, hetgeen mijn insziens de terugbetaling van de kosten rechtvaardigt:
• Mijn aanvraag deed ik op 18/4/2011
• De SAGEM-modem werd mij toegezonden op 26/4/2011
• De activatiekosten werden betaald op 29/4/2011, zie ook factuur *****.
• Nadien had ik nog telefonisch contact met jullie helpdesk (o.a. op 24/8/2011, 12/8/2011, 5/8/2011, 25/7/2011, 4/7/2011,…) waarbij mij in augustus beloofd werd dat de opgelopen achterstand “deze maand” (augustus dus) nog ingehaald zou worden, en dat mijn omschakeling voor eind augustus in orde zou zijn.
Gezien de enorm lange wachttijd, de niet-ingeloste beloftes en de afschepende houding van jullie helpdesk (zie oa. Ticket ******), heb ik besloten mijn contract bij jullie stop te zetten (na de verplichte contractduur van 1 jaar), en daarbij de kosten van de overstap terug te vragen.

U kan de 99 euro activatiekost terugbetalen op mijn rekeningnummer 063-*******-**. Een creditnota aanvaard ik niet als compensatie!
De Sagem-router kan hier (na afspraak) door jullie opgehaald worden, of tegen betaling van de verzendkosten naar jullie teruggestuurd worden.
Uiteraard wordt de domiciliëringsopdracht beëindigd.

Indien mijn internetconnectie door jullie verbroken wordt vóór 14/10/2011, het einde van de (reeds betaalde!) contractperiode, zal ik mij genoodzaakt zien verdere stappen te zetten om kosten op jullie te verhalen: abonnementskosten, administratiekosten,…

Graag ontvang ik van u een schriftelijke bevestiging van de stopzetting van deze overeenkomst.

Met vriendelijke groeten,

***ikke***


Als deze brief jullie correct lijkt, stuur ik hem per e-mail naar [email protected] met de melding dat deze ook aangetekend via de post onderweg is. Maar da's dan voor maandag.

En hun komende promoties? #care: andere aanbieders zullen ook wel promoties hebben: de prijs is al lang geen reden meer om bij Dommel te zitten, enkel het fixed IP is nog een pluspunt voor hen. Maar zoveel miserie is dat ook niet waard voor mij.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik denk dat u best de opzegging en het afzien van de overstap apart verstuurt.
1-Ingebrekestelling van de overstap die te lang duurt
2-Opzegging van het huidig contract

PowerToTheUsers schreef:de prijs is al lang geen reden meer om bij Dommel te zitten

Dat is bij mij ook een verkeerde redenering, ik vind service belangrijker dan de prijs.
Afbeelding
PowerToTheUsers
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 sep 2005, 02:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

nonkie schreef:Ik denk dat u best de opzegging en het afzien van de overstap apart verstuurt.
1-Ingebrekestelling van de overstap die te lang duurt
2-Opzegging van het huidig contract

En hoe ziet zo'n ingebrekestelling er dan uit? Of gewoon die twee paragrafen ("Bovendien eis ik de terugbetaling van de 99 euro activatiekosten..." en "U kan de 99 euro activatiekost terugbetalen op...") uit deze brief en dan in een apart document? Desnoods beide brieven in één mail en aangetekende zending?

Volgens mij kan ik niet vermelden dat ik af zie van de overstap (volgens mij stond bij de aanvraag dat die overstap niet ongedaan gemaakt kon worden of niet "gecancelled" kon worden). Ze mogen die gerust nog doen nadat ze mijn 99 euro hebben terugbetaald :)

nonkie schreef:
PowerToTheUsers schreef:de prijs is al lang geen reden meer om bij Dommel te zitten

Dat is bij mij ook een verkeerde redenering, ik vind service belangrijker dan de prijs.

Voor een lage prijs kan ik wel leven met een iets mindere service (bijvoorbeeld niet bereikbaar in't weekend, minder lange uren,...), maar er zijn grenzen :)
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

In uw geval is het natuurlijk niet makkelijk omdat u gaat opzeggen en dat er nog een bijkomende dienst/upgrade onderweg is.

Bij een ingebrekestelling geef je ze nog een laatste kans om te voldoen aan uw eisen waar u recht op hebt.
En deze zou in principe eerst moeten verstuurd worden voor u deze kan annuleren. Dit ingeval ze het verder gaan drijven.
Modelbrieven zijn er genoeg te vinden op het internet. Je zal ze dan wel een beetje moeten aanpassen.

Modelbrief
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Man man man, ik ben gewoon in één brief gestart met de ingebrekestelling en geëindigd met de opzegging van het lopend contract.
Dat mag in één brief, maar schriftelijk wat scheiden natuurlijk :-)

Die activatiekosten heb ik nooit terug gezien, ik heb dan ook alle betalingen gestaakt van de betreffende verbinding en ook andere op dezelfde account, tot het totaalbedrag min of meer overeenkwam met de activatiekosten. Ik heb ze ook verschillende keren gecontacteerd om hen dat te melden want ze konden zelf niet zeggen of ze het gingen terug storten. Ja maar meneer... Uw verbinding zal dan stopgezet worden... Wat dus na een tijdje uiteraard gebeurd is.

Maar zo heb ik ten minste +/- 80 EUR van de 90 kunnen terugvorderen. Maar met 2 van de 3 verbindingen, waarvan 1 onrechtmatig afgesloten!

Amateurs zijn het!

En ik heb het niet over het personeel, maar over de zaakvoerders. Want zij zijn schuldig, niet hun personeel.
Puur onbekwaamheid en nalatigheid van hen.

Nooit meer.

En als ze maar ook durven schriftelijk geld te eisen voor enig opgezegd contract in de loopduur zullen ze zien met wie ze te maken hebben.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

created / aangemaakt: tuesday/dinsdag, 30 aug 2011, 4:50 p.m.

original message / oorspronkelijk bericht

Hiermede zeg ik mijn internet abonnement CONTRACT: yes (id = XXXXXXXXXXXX) met ingang van 26/11/2011 op.

ticket follow ups / ticket opvolging
1 - your reply / uw antwoord - monday/maandag, 5 sep 2011, 1:08 p.m.
Geachte,

Graag had ik hier ook wel een antwoord op gehad...

2 - anwer by dommel.com / antwoord van dommel.com - monday/maandag, 12 sep 2011, 2:41 p.m.
Geachte,

De opzeg van uw account kan u aangetekend zenden naar ons kantoor op het
volgende adres:

schedom nv
sint-lambertusstraat 87
3401 landen
belgië

U dient een opzegperiode van een maand te voldoen die ingaat op de volgende
factuurvervaldatum. Na deze periode wordt uw verbinding effectief verbroken.


3 - your reply / uw antwoord - monday/maandag, 12 sep 2011, 3:25 p.m.
Geachte,

In jullie contract staat duidelijk onder paragraaf 13.3 :

Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected], via een ondertekende fax op het nummer
+32 70 224 305 of via reguliere post.
Opzeggingen via e-mail worden enkel aangenomen indien deze ons
bereiken vanop het contact e-mail adres in de database van SCHEDOM
VOF.

4 - anwer by dommel.com / antwoord van dommel.com - friday/vrijdag, 16 sep 2011, 10:06 a.m.
Geachte

Indien we uw opzeg nu noteren dan stop uw contract op 02.11.11 na betaling van PFXXXXX.

5 - your reply / uw antwoord - friday/vrijdag, 16 sep 2011, 4:32 p.m.
Geachte,

Het stopzeggen is ingediend op Dinsdag, 30 aug 2011, 4:50 p.m.
Wij wensen dan ook niet te betalen voor de maand Oktober die na PFXXXXX zal komen.

Maar u mag ons contract stopzetten met PFXXXXX als laaste factuur.


Eerst terug krabelen en me dan nog eens extra maand proberen aan te smeren...
Prachtig hoe ze ook bijna 2 weken er over doen om te antwoorden.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Ik heb nu ook mijn abbo bij dommel opgezegd via mail naar order@dommel en atwoord gekregen en tevens ook via aangetekend verstuurd dus zou normaal vanaf 08/09 dommel account worden stopgezet.


En dan ff jaartje of meer belgacom intense benutten en zien we dan weer waar we eventueel kunnen gaan :).
Afbeelding
SvenVdb
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 dec 2006, 21:09

Bij de renew date staat volgende datum 2012/01/06.
Wil dit zeggen dat ik een brief moet gestuurd hebben voor 6 december om het contract te beeindigen?
Of moet ik dit doen voor 6 januari?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Een maand op voorhand. Voor 6/12 om op te zeggen tegen 6/01.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”