Is dat niet beetje traag voor een Fibernet60 ?
Is nu al paar dagen zo, ook 's nachts
Bedoel je daarmee de speedtest in het algemeen of specifiek de test richting San Francisco(trouwens dergelijke test is niet relevant omdat er andere factoren meespelen
Blijkbaar dus alles behalve constant... vermoedelijk een probleem met je modem (best bellen dus).Kenneth schreef:Net nog eens met de server van telenet geprobeerd
Da's ook een vereiste voor dergelijke testen.Kenneth schreef:EDIT: vergeten te vermelden: alles is bedraad aangesloten.
Die naar Mechelen is goed om het interne netwerk te testen (en haal je daar niet de gewenste snelheid dan kan je bij TN gaan klagen). De andere servers is complexer omdat je niet weet wat precies het probleem (transit provider, peering, ...) is en je dus ook moeilijk kan gaan klagen. Ze zijn echter wel een goede test om te vergelijken met andere providers (omdat het vaak een peering issue is).Kenneth schreef:Bedoel je daarmee de speedtest in het algemeen of specifiek de test richting San Francisco
Ja, ja, ... het is altijd de klant die fout is... nooit TN zelfKenneth schreef:Daar kon het enkel liggen aan mijn intern netwerk. "Het ligt bijna 100% zeker aan uw router.
Zijn er dan soms routers die een instelling hebben... "maak mijn internet traag" of zoKenneth schreef:Daarom leveren wij enkel nog modems met ingebouwde routers, zodat mensen met een beperkte kennis niet in de problemen zouden komen"
Tuurlijk, begrijp dat ook. Maar als de verbinding met de modem, volgens hen, correct is en het zeker niet aan hen kan liggen en opeens een kwartier erna, werkt alles weer prima, dan moeten ze gewoon zeggen van "ik heb dit of dat gedaan" in plaats van het op mij af te schuiven.Dus ik begrijp voor 100% dat ze willen dat je rechtstreeks test