Fibernet 60 modem doet raar

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
DjZillion
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2011, 11:05
Bedankt: 2 keer

ik zet de computer aan alle lichtjes van de modem branden zoals normaal nu ga ik op internet hij doet het niet ik doe de stekker uit wacht ongeveer min zet alles weer aan toch branden alle lichtjes normaal nog niets.Dan bel ik naar de 015 66 66 66 om een modem test te doen alles werk normaal nu de truc met het bellen modem af dan terug bellen word verbonden zeg een Hollander staat je tv aan dan doe ik de test met de modem alles werk hier normaal zeg hij. Ik zeg tegen die man alle lichtjes branden zo te zien normaal en toch werk mijn internet niet hoe komt dat ze Dan zeg die Hollander aan de lijn ligt het niet maar wel aan je computer man man toch ik sta hier met 3 computer en de dag daar voor werk alles normaal dan zeg die Hollander ik ga je de tel numer van helpdesk geven ok maar heb niet gebeld wand lag niet aan mijn computers 2 uur later werk alles weer normaal en toch heb ik het probleem weer gehad daar juist nu werk het weer daarmee die info. Zijn er nog mensen die dat probleem gehad hebben?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Probeer je vraag en probleem nog eens opnieuw te formuleren a.u.b.

Op deze manier begrijp ik er ook niets van :?
Everything that has a beginning has an end.
Tazmanian79
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 21 aug 2008, 12:57
Twitter: yvessoers
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Als je ook de nodige leestekens zou plaatsen zou het misschien makkelijker zijn om je probleem te begrijpen :idea:
Gebruikersavatar
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 21 jan 2006, 19:32
Locatie: BE - Antwerp
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Een punt en een komma kunnen soms wonderen doen ...
DjZillion
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2011, 11:05
Bedankt: 2 keer

Ok sorry voor de snelle typ fouten. De dag daar voor werkte alles prima! Mijn fiber net modem werk normaal, Al mijn lichtjes branden zoals met moet, en toch heb ik geen internet vandaag, ook de tv hd digibox werk normaal. Gebeld naar Telenet hoe het kom dat ik geen internet heb. Ze hebben de test gedaan met de modem ,alles werk hier zeggen ze bij Telenet het lig aan je computer. Nu mijn vraag is zijn er nog met dat probleem?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ik denk dat er misschien nog wel mensen zijn met dit probleem, maar dat gaat jou niet verder helpen.

Hoe is de computer verbonden? Rechtstreeks met utp kabel?

Wat geeft je computer aan? Netwerk verbonden maar geen internet? Netwerk niet verbonden, kabel niet aangesloten, ...

Zijn alle lampjes groen op je modem met uitzondering het tweede (van bovenaan) dat blauw ziet?
Everything that has a beginning has an end.
DjZillion
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2011, 11:05
Bedankt: 2 keer

2 computer op kabel en één laptop op Wi-Fi .
Groen groene blauw groen op de modem en had geen internet gedurende 2 uren toch raar?
Is al de 2 keer van daag nu werk het weer normaal en het lig niet aan mijn computer. :nono:
Telenet zeg dat het aan mijn computers lig zal maandag zijn zekers. :bang:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”