Dommel opzeggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Ik ben al een paar jaar tevreden klant bij dommel, nooit echt grote problemen gehad.
Maar omdat het me nu gunstiger uitkomt om over te schakelen naar Belgacom wou ik dat gaan doen.

Ik zit toch met een vraag:

ik ben al 3 jaar klant bij dommel, maar mijn laatste product (vdsl2) heb ik nog maar 10 maanden.
Kan ik dan toch al opzeggen of moet ik vdsl2 1 jaar hebben?
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer
Provider

Als je aanlogt op de site van Dommel: https://crm.schedom-europe.net/, kan je daar onder "mijn pakketten" de vervaldatum terugvinden van je contract.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Daar staat 13/10/2011, kan ik dan nu al best een mail doen naar dommel?
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer
Provider

Contractueel is er een opzegtermijn van 1 maand vooraf.
Bij einde contract betekent kennisgeving één dag voor 13/09.
Geef ook duidelijk aan dat ze je niet voor 13/10 afsluiten.
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Provider

Mijn ouders zitten al van 2007 bij dommel en hadden nog zo een Indi kastje om tv te kijken via telenet. Nu dat dit kapot is willen ze overschakelen naar Belgacom. Is het zo dat als zij Belgacom aanvragen dat Belgacom zelf dommel opzegt?

Met vriendelijke groet,
Steven
Afbeelding
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer
Provider

Als je van ISP verandert moet je zelf je abbo bij de vorige ISP opzeggen.
Belgacom zal wel de lijn overnemen maar niet je contract opzeggen.
De opzeg moet toegekomen zijn één maand op voorhand; dit is dus ten
laatste verzonden de dag + één maand VOOR de vervaldag voor opzeg.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”