Slotje op EDPNET

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Het betreft topic "Edpnet in slechte papieren" http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=30854

Ik vraag me af waarom daar zo nodig een slotje op moest. Zijn daar forumregels overtreden ?
Ik hecht trouwens niet meer geloof aan de post van Edpnet dan aan de andere.
Hoeveel keer zijn hier al niet roddels over de financiële toestand van Dommel geschreven . Dat mocht. En over Edpnet mag het niet. Lijkt me wel censuur.

Het topic is een welletjes-nietes gedoe. Maar dat gebeurt hier nog. Gaan jullie dan al zulke topic afsluiten ?
Wie het het topic over EDPNET onnozel vond hoeft het niet te volgen. Ik volg hier ook niet alles.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Niet akkoord, één threadje waar een paar ex-werknemers EDPNET proberen zwart te maken.
En zoals gezegd, veel problemen hoor je niet of lees je niet van EDPNET.

Bij dommel zijn er niets anders dan problemen.

De vergelijking gaat niet op.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ga volledig akkoord met de uitleg van redman. Als je niet akkoord gaat kan je altijd een moderator aanspreken. Om speciaal een topic te openen... Deze gaat waarschijnlijk eveneens een slotje krijgen omdat dit zinloos is...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb toch wel wat ervaring met het lezen van jaarrekeningen en de jaarrekening van Edpnet is ver van slecht.
Ik kan hier alles opsommen maar een eigen vermogen van 1 miljoen, een bruto marge van 2 miljoen en een winst van 166000 euro is zeker niet slecht.
En de schulden die ze hebben worden gedekt door de openstaande vorderingen.

http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/SendB2B?&mfref=201138800391&cdref=20110812003

Wat mij betreft is dit een fatsoenlijke balans en bij elke persoon die iets anders beweert zal het vermoeden rijzen dat er slechte bedoelingen mee gemoeid zijn.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Het gaat hem voor mij niet over de inhoud van de posts. Maar gewoon dat men het afsluit. 't Lijkt een taboe onderwerp.
Een slotje hoefde niet. Zulke topics sterven immers vanzelf uit.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik kan MarkDM daar ergens wel in volgen. Langs de andere kant had verder gaan sowieso geen zin. Maar of er dan daarvoor direct een slotje op moest, mwa. In ieder geval zal ik er geen slaap om missen :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

't Was puur zwartmakerij en geen gefundeerde mening (werd ontkracht in dat topic en hier opnieuw). Ik zie niet in waarom dit topic hier gesloten zou moeten worden, hier wordt redelijk gediscussieerd en becommentarieerd...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Een bedrijf zou tegenwoordig bang zijn om service & kwaliteit hoog in het vaandel te houden.
Het lijkt er fel op dat BC & TN hun afnemers gericht straffen als ze merken dat die wél een deftige kwaliteit durven na te streven in vergelijking met de erbarmelijke "standaard" van BC & TN.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

MarkDM schreef:Het betreft topic "Edpnet in slechte papieren" http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=30854

Ik vraag me af waarom daar zo nodig een slotje op moest. Zijn daar forumregels overtreden ?
Ik hecht trouwens niet meer geloof aan de post van Edpnet dan aan de andere.
Hoeveel keer zijn hier al niet roddels over de financiële toestand van Dommel geschreven . Dat mocht. En over Edpnet mag het niet. Lijkt me wel censuur.

Het topic is een welletjes-nietes gedoe. Maar dat gebeurt hier nog. Gaan jullie dan al zulke topic afsluiten ?
Wie het het topic over EDPNET onnozel vond hoeft het niet te volgen. Ik volg hier ook niet alles.


Volledig akkoord, we hebben hier te maken met een mooi staaltje van 2 maten en gewichten. Door het slotje geef je zelfs het signaal dat er wel degelijk iets aan de hand is. Spijtige zaak.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Er is niets aan de hand met edpnet en ik hoop dat op alle forum berichten van ex werknemers een slotje op komt.
Dit hebben ze in het verleden ook bij dommel gedaan.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Userbase is Powerd byAfbeelding :angel: :lol:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Wij hebben geen zicht op wat er zich bij edpnet concreet afspeelt. Maar ongefundeerde roddels, daar doen we sowieso niet aan mee. Edpnet is niet de eerste isp die hier 'last' van heeft en waarvoor we hebben ingegrepen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Jack5210
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:46
Bedankt: 1 keer

Ik wil mij niet moeien.

Lijkt mij allemaal roddels en flauwe kul.

Misschien iemand van Telenet of zo, die er niet tegen kan,
dat EDPNET, gewoon beter is. En een betere service kan geven.
Ze beginnen jaloers te worden, waarom ze zoveel klanten, beginnen te verliezen.
Hahahah, daar gaat hun geld. En daar was het om te doen. Geld, geld, geld, ....

Ben net nieuwe klant bij EDPNET.
Ik heb zo goed als geen enkele reden, om over maar iets te klagen.
Enkel en alleen: Soms op de avond, kan het internet merkelijk trager worden.

Voor de rest: SUPER, SUPER, SUPER .....
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Goztow schreef:Wij hebben geen zicht op wat er zich bij edpnet concreet afspeelt. Maar ongefundeerde roddels, daar doen we sowieso niet aan mee. Edpnet is niet de eerste isp die hier 'last' van heeft en waarvoor we hebben ingegrepen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


In deze draad werden ook veel ongefundeerde roddels gestart over geldproblemen van dommel naar belgacom: viewtopic.php?f=57&t=29432

Ik wou die roddels best geloven maar niemand kon bewijzen naar voor brengen. Een slotje is er nooit gekomen.

Ik had in de draad van edpnet nog geen bewijzen gezien die de roddels kunnen ondersteunen, of die er zijn zullen we dankzij dat slotje nooit weten. Het is gewoon een schande dat userbase zijn macht misbruikt om met 2 maten en gewichten te werken. Ik snap dat je de kip met de gouden eieren wil beschermen. Maar doe het dan voor iedereen of voor niemand.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

q-tec schreef:Userbase is Powerd byAfbeelding :angel: :lol:


Geeft aan hoe neutraal dit forum is en was in dat draadje over EDPnet; 2 maten en 2 gewichten. Zo kennen we Userbase. :roll: Als je de neutraliteit en Netneutraliteit wil nastreven verwijder of publiceer je dit niet op een forum website. Zeker niet met het logo erbij.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Die thread van edpnet moet niemand proberen te vergelijken met de publieke roddels threads over BGC en dommel.

De thread over edpnet was een 1persoons actie van een ex-werknemer, de threads over dommel en edpnet hadden een veel grotere backing van meerdere mensen. Verder is er (zoals Astralon al uitlegde) met edpnet hun financiën niets aan de hand.

Dus al dat drama (en natuurlijk ziet muziekelijkbos erweer tussen voor iets) en gedoe is nergens voor nodig. Zeker niet gezien dat UB crew int verleden ook al heeft ingegrepen als Ex-werknemers gal kwamen spugen over "hun" ex-werkgever/provider.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Muziekbos schreef:
q-tec schreef:Userbase is Powerd byAfbeelding :angel: :lol:


Geeft aan hoe neutraal dit forum is en was in dat draadje over EDPnet; 2 maten en 2 gewichten. Zo kennen we Userbase. :roll: Als je de neutraliteit en Netneutraliteit wil nastreven verwijder of publiceer je dit niet op een forum website. Zeker niet met het logo erbij.


Zo kennen we Muziekbos :roll: Als je het hier niet "neutraal" genoeg vindt: bol het af en begin op je eigen een forum, kan je daar lekker neutraal zijn.

neen, een sponsor mag je toch vermelden of doe je het verborgen? Wat zou er dan gebeuren als dat uitkomt denk je!
Beter open en bloot toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Wat sponsorschap betreft: dit is geen geheim, UB is hier altijd heel open in geweest (er is trouwens een pagina over op de homepage, die bij gelegenheid wel nog eens moet geactualiseerd worden. Edpnet sponsort bandbreedte en de server maar heeft totaal geen zeggenschap over het beheer van userbase. Ze zijn ook geen lid van onze raad van bestuur of zoiets. Het gebeurt wel eens dat wij contact met hen hebben, maar dat is ook zo voor andere ISP's. We doen ons best om zo objectief en neutraal mogelijk te zijn, maar voor iedereen goed doen zal nooit mogelijk zijn, vrees ik.

UB is trouwens een vrijwilligersproject. Alle crew doet dit nog altijd vrijwillig, zonder vergoeding, en in zijn eigen vrije tijd.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”