Is het mogelijk om een vast nr door te schakelen naar vast of mobiele nr in het buitenland? ( Nederland of duitsland)

Euh, hoe ga je dit doen met een gewoon analoog toestel en slechts één gewone analoge lijn van Telenet?philippe_d schreef:Van alle bovengenoemde oplossingen vind ik de 2 volgende toch de meest haalbare (op korte termijn):
1. seagull: beperking omzeilen (voorbeeld Allotel).
VoIP-out en een eigen ATA:philippe_d schreef:2. MarkDM: doorschakelen via VoIP-out (met een eigen ATA).
TN heeft tegenwoordig standaard (tenzij je nog een oude shake of iets dergelijks hebt) Freephone Europe... hiermee kan je gratis binnen Europa bellen (voorwaarden en landen kan je op hun website vinden).Roue schreef:Wat ik eigenlijk wil is het volgende: Een vast telefoon nemen ( Belgacom of Telenet of ..... ), een optie nemen zodat ik na 17uur en in het weekend "gratis" naar het buitenland kan bellen.
Dan betaal je telkens 18 euro aan abonnementskost + 5 euro oid voor free europe. Goedkoper is dus...DDI bij weepeeRoue schreef:Bedankt,
Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
Een vast telefoon nemen ( Belgacom of Telenet of ..... ), een optie nemen zodat ik na 17uur en in het weekend "gratis" naar het buitenland kan bellen.
Betaal ik iets extra wanneer ik de telefoon af en toe doorschakel naar een vast telefoon in het buitenland?
Ben toch een moeilijk geval
[Post made via mobile device ]
Gelet op de "of" en "gratis" denk ik dat je misschien opzoek zou kunnen zijn naar een verlaging van jouw telecom factuur (gesprekken).Roue schreef:Bedankt,
Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
Een vast telefoon nemen ( Belgacom of Telenet of ..... ), een optie nemen zodat ik na 17uur en in het weekend "gratis" naar het buitenland kan bellen.
Betaal ik iets extra wanneer ik de telefoon af en toe doorschakel naar een vast telefoon in het buitenland?