Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?
Hallo iedereen,
Ik wou gewoon even zeggen dat ik al jaren lang klant ben bij Dommel en ben er nog steeds heel tevreden van.
Als ik de berichten in dit forum lees, heb ik de indruk dat ik de enige ben.
Bèn ik dan de enige??
Ben klant sinds Easynet ovegenomen is door Belgacom (meer dan 5 jaar! - Eerst bij m'n ouders en sinds vorig jaar in mijn eigen woning)
Nog iemand die tevreden is van Dommel?
Groetjes
PS: Ik ben niet werkzaam bij Dommel en heb geen aandelen in Dommel
Ik wou gewoon even zeggen dat ik al jaren lang klant ben bij Dommel en ben er nog steeds heel tevreden van.
Als ik de berichten in dit forum lees, heb ik de indruk dat ik de enige ben.
Bèn ik dan de enige??
Ben klant sinds Easynet ovegenomen is door Belgacom (meer dan 5 jaar! - Eerst bij m'n ouders en sinds vorig jaar in mijn eigen woning)
Nog iemand die tevreden is van Dommel?
Groetjes
PS: Ik ben niet werkzaam bij Dommel en heb geen aandelen in Dommel
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
+1
-
- Member
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Technisch heb ik geen klagen over dommel gedurende de voorbije 3 jaar.
De support daarentegen is de reden waarom ik zeer weldra zal overschakelen naar een andere provider. Mijn ervaring hiermee is dat deze overwegend onvoldoende of zelfs niet bestaande is, net zoals het gebrek aan communicatie. De druppel is het feit dat men weigert om mijn betaalde activatiekost voor een upgrade terug te storten nadat ik hen in gebreke heb gesteld (4 maand wachten op een adsl->vdsl omschakeling is toch net iets te lang).
De support daarentegen is de reden waarom ik zeer weldra zal overschakelen naar een andere provider. Mijn ervaring hiermee is dat deze overwegend onvoldoende of zelfs niet bestaande is, net zoals het gebrek aan communicatie. De druppel is het feit dat men weigert om mijn betaalde activatiekost voor een upgrade terug te storten nadat ik hen in gebreke heb gesteld (4 maand wachten op een adsl->vdsl omschakeling is toch net iets te lang).
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Ik heb vorig jaar wel een probleem gehad met de vervanging van, maar vooral de aktivatie van de nieuwe, fritzbox van Dommel. Voor de rest heb ik geen klagen. Snelheid is niet hoog (6Mb/640kb), maar beter dan die ik kreeg van Belgacom (4Mb/512kb) op dezelfde lijn. Onlangs heb ik ook de mogelijkheden van nieuwsgroepen ontdekt en moet zeggen dat die bij Dommel ook goed werken. Dus eigenlijk wel een tevreden klant. Alleen ben ik als de dood om ooit iets te wijzigen aan mijn abonnement.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Zolang ge geen problemen hebt eenderd hoe is dommel de max
Heb nog geen administratieve probs gehad tot u toe en hoop dat dat zo blijft na al die jaren ...
Technisch 2 x men lijn na veel geklaag terug laten "uppen" naar volle snelheid (heb 11 down en 2.3 up op ADSL2+ en soms gaat men profiel "locked" naar 8 down en 1 up , duidelijk capped :@) , zonder aanleiding of oorzaak
Hier dus ook zeker happy hoor !
Heb men rekening gemaakt , de discolijn + cityconnect is nog goekoper dan VDSL2 en zeker genoeg volume ...
Heb nog geen administratieve probs gehad tot u toe en hoop dat dat zo blijft na al die jaren ...
Technisch 2 x men lijn na veel geklaag terug laten "uppen" naar volle snelheid (heb 11 down en 2.3 up op ADSL2+ en soms gaat men profiel "locked" naar 8 down en 1 up , duidelijk capped :@) , zonder aanleiding of oorzaak
Hier dus ook zeker happy hoor !
Heb men rekening gemaakt , de discolijn + cityconnect is nog goekoper dan VDSL2 en zeker genoeg volume ...
The eternal and true pessimist
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Toch al 5 - 6 jaar klant ondertussen denk ik, vele familieleden ook dommel aangeraden.
Nog steeds iedereen tevreden
Enige spijtig is dat ik geen 30Mbit kan krijgen, maar daar kunnen zei niets aan doen
Nog steeds iedereen tevreden
Enige spijtig is dat ik geen 30Mbit kan krijgen, maar daar kunnen zei niets aan doen
-
- Premium Member
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik kom ook van Easynet, er was destijds geen betere keuze dan Dommel door de overname van Belgacom maar tijden veranderen nu eenmaal.
Sinds enkele maanden overgestapt naar Scarlet owv het goedkopere aanbod voor VDSL2.
Sinds enkele maanden overgestapt naar Scarlet owv het goedkopere aanbod voor VDSL2.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Afhankelijk van hoe je het bekijkt was ik op bepaalde vlakken ook tevreden van dommel :
+ Toch wel goede gratis nieuwsgroepen, zeker payserver evenwaardig.
+ Nooit geen problemen met datalimieten of smallbands ed.
- Kon volgens hen enkel 3.3Mbit halen omdat dit het maximum haalbaar was voor mijn lijn. Ook al was het eerder wel mogelijk voor ons om homeconnect te krijgen (6-12Mbps)
- Enorme echo op de voip (stoorde mij persoonlijk niet daar ik zelden of nooit bel, maar mijn vrouw werd er gek van.)
- Omwille van die echo heb ik mijn best gedaan dit via de support opgelost te krijgen, wat helaas nooit gelukt is anders was ik nu nog klant.
(men heeft de lijn toen verder dichtgeknepen naar 3Mbps om zo de echo te verhelpen zonder resultaat, aangezien dit niet hielp had ik graag terug 3.3Mbps gehad maar deze tickets bleven dan weer zonder antwoord noch gevolg.)
Om het kort te stellen : zonder de ontevredenheid van mijn vrouw over de echo op de telefoon (via hun voip) waarna we op een lamlendige support botsten was ik naar alle waarschijnlijkheid nog steeds een "tevreden" klant.
+ Toch wel goede gratis nieuwsgroepen, zeker payserver evenwaardig.
+ Nooit geen problemen met datalimieten of smallbands ed.
- Kon volgens hen enkel 3.3Mbit halen omdat dit het maximum haalbaar was voor mijn lijn. Ook al was het eerder wel mogelijk voor ons om homeconnect te krijgen (6-12Mbps)
- Enorme echo op de voip (stoorde mij persoonlijk niet daar ik zelden of nooit bel, maar mijn vrouw werd er gek van.)
- Omwille van die echo heb ik mijn best gedaan dit via de support opgelost te krijgen, wat helaas nooit gelukt is anders was ik nu nog klant.
(men heeft de lijn toen verder dichtgeknepen naar 3Mbps om zo de echo te verhelpen zonder resultaat, aangezien dit niet hielp had ik graag terug 3.3Mbps gehad maar deze tickets bleven dan weer zonder antwoord noch gevolg.)
Om het kort te stellen : zonder de ontevredenheid van mijn vrouw over de echo op de telefoon (via hun voip) waarna we op een lamlendige support botsten was ik naar alle waarschijnlijkheid nog steeds een "tevreden" klant.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Ik ben ook enorm tevreden (eigenlijk van alle providers die ik ooit gehad heb)
Prijs/kwaliteit is het cityline abonnement onovertroffen en moet je zelfs in het buitenland hard zoeken om iets vergelijkbaars te vinden.
Hun support is soms vrij traag en onlogisch, maar als je dit doorziet, negeert en met hen meewerkt komt alles goed.
In mijn geval nooit moeten wachten aan de telefoon en alles dezelfde werkdag opgelost.
Prijs/kwaliteit is het cityline abonnement onovertroffen en moet je zelfs in het buitenland hard zoeken om iets vergelijkbaars te vinden.
Hun support is soms vrij traag en onlogisch, maar als je dit doorziet, negeert en met hen meewerkt komt alles goed.
In mijn geval nooit moeten wachten aan de telefoon en alles dezelfde werkdag opgelost.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik ben 1 jaar klant geweest maar hun product maar 3 maanden gebruikt. (een tweede lijn laten activeren door belgacom voor scarlet)
Direct opgezegd vanaf de AV het toelieten na de eerste slechte ervaring met de klantendienst. (technisch probleem aan de kant van de provider)
Goed en goedkoop product als het werkt, ik had geen datalimiet voor een bepaald vast maandbedrag.
Ikzelf zal nooit Dommel aanraden aan anderen, ook zal ik nooit bij hun nog een product afnemen.
Direct opgezegd vanaf de AV het toelieten na de eerste slechte ervaring met de klantendienst. (technisch probleem aan de kant van de provider)
Goed en goedkoop product als het werkt, ik had geen datalimiet voor een bepaald vast maandbedrag.
Ikzelf zal nooit Dommel aanraden aan anderen, ook zal ik nooit bij hun nog een product afnemen.
-
- Starter
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 19:05
- Locatie: Destelbergen
Al 6 jaar een tevreden klant.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Bijna 2 jaar vdsl2 klant, altijd maximale snelheid, nooit problemen.
Tot voor 2 maanden: vdsl2 weg.
Met de verhalen die je hier soms leest kreeg ik toch even twijfels.
Support gebeld: 2 dagen later was er weer signaal, de bgc technieker meldde dat er een kapotte vdsl2 poort was in de rop.
Daarna als vanouds.
Tevreden, maar nog wel wachtend op de 30/6 upgrade. (heb hier wel 30/6 via edpnet)
Tot voor 2 maanden: vdsl2 weg.
Met de verhalen die je hier soms leest kreeg ik toch even twijfels.
Support gebeld: 2 dagen later was er weer signaal, de bgc technieker meldde dat er een kapotte vdsl2 poort was in de rop.
Daarna als vanouds.
Tevreden, maar nog wel wachtend op de 30/6 upgrade. (heb hier wel 30/6 via edpnet)
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Je bent niet alleen!!! Zolang ik tevreden ben van dommel blijf ik bij dommel, maar ik wil wel speedline!!!!DaXearo schreef:Hallo iedereen,
Ik wou gewoon even zeggen dat ik al jaren lang klant ben bij Dommel en ben er nog steeds heel tevreden van.
Als ik de berichten in dit forum lees, heb ik de indruk dat ik de enige ben.
Bèn ik dan de enige??
Ben klant sinds Easynet ovegenomen is door Belgacom (meer dan 5 jaar! - Eerst bij m'n ouders en sinds vorig jaar in mijn eigen woning)
Nog iemand die tevreden is van Dommel?
Groetjes
PS: Ik ben niet werkzaam bij Dommel en heb geen aandelen in Dommel
- Fatsie
- Pro Member
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:15
- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 36 keer
Al vele jaren tevreden klant (momenteel SpeedConnect+ 30/6); éénmaal een technisch probleem dat enkele dagen heeft aangesleept maar dat was juist met kerstmis en dus was er geen support beschikbaar, ... ik verwacht ook niet dat ze voor consumenten support voorzien tijdens de feestdagen.
Sommige mensen moeten gewoon hun verwachtingen wat bijstellen, voor een dubbeltje op de eerste rij kan gewoon niet !
Sommige mensen moeten gewoon hun verwachtingen wat bijstellen, voor een dubbeltje op de eerste rij kan gewoon niet !
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik ben zeer tevreden. Wij hebben nog het oude Cityconnect abonnement met 100GB limiet, maar met een verbruik van 2TB+ op één maand ben ik nog nooit teruggeschakeld op smallband. Ik sync gemiddeld op 12Mbit (~1500KB/s) down en 1Mbit up. Het enige waar ik soms last van heb is dat ik om onverklaarbare redenen opeens op interleaved path mode wordt gezet terwijl mijn lijn maanden stabiel is geweest.
Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.
[ Post made via mobile device ]
Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.
[ Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door Petervanakelyen 13 feb 2012, 20:10, in totaal 1 gewijzigd.
- Fatsie
- Pro Member
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:15
- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 36 keer
Klopt, echt het goedkoopste is het niet maar ik heb beroepsmatig een fixed IP van doen en dan zijn de opties direct gelimiteerd.Goztow schreef:Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.
Maar ook met een product van 50/maand verwacht ik niet dat ze alles laten vallen als ik een probleem meld, als je echt dergelijke garanties wilt dan moet je daar voor betalen en dan spreken we niet meer over tientallen /maand maar honderden ! Als ik sommige epistels hier lees heb ik de indruk dat mensen verwachten dat er op een zondagnacht een technicus uit zijn bed gebeld wordt om direct bij hen langs te komen omdat ze niet tegen 30Mbit maar "slechts" tegen 23Mbit kunnen downloaden ... en dat alles voor de som van 30-40/maand.
Pas op, ik lees ook andere verhalen (ook van Dommel) waarbij de respectievelijke TS'sen meer dan gelijk hebben. Ik denk dat het niet te ontkennen valt dat er administratief nog wel het 1 en ander kan verbeteren bij Dommel !
Ook is het per definitie zo dat 99% v/d topics op een forum als dit over problemen met de ISP in kwestie gaan en geen lofzang zullen zijn.
was een tevreden klant tot de problemen begonen met hun klantendienst.
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden
-
- Plus Member
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Veel succes brother.DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
Bij mij heeft het een goeie 8 maand geduurd en de ombudsdienst deed een aanbeveling maar dar hielp ook niet echt, afin nu is het dus in orde (ik heb de modem aangekregen, nu hopelijk werkt het) maar de facturatiedienst die werkt zeer goed want nog voor ik de modem had was de dom al van mijn rekening.maxxxke schreef:Veel succes brother.DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Al van 09/2007 klant bij Dommel... Altijd tevreden geweest tot dat ik een aanvraag deed van Cityconnect naar Speedconnect.
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt!
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt!
Ik ben klant sinds 2008 ... altijd tevreden geweest tot op het moment dat er iets verkeerd gaat:
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden
het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.
maar verder geen klachten
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden
het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.
maar verder geen klachten
Ik zit bij Dommel sinds 2006 (daarvoor Easynet). Ben tot nu toe zeker tevreden. Overschakeling van ADSL naar VDSL ging niet voor de eerste keer goed, maar ik werd wel zeer snel voortgeholpen door Dommel en door de Belgacom technieker.
Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.
Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.
- foxhound
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Klant van Februari 2006. Niets te klagen. vind wel dat ze terug wat meer mogen posten op't CRM. Vond het vroeger altijd leuk da ze de klanten op de hoogte hielden van zaken. Laatste jaren is dat wat zwakjes. Rest is alles goed.
-
- Starter
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 11 aug 2010, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Klant sinds 2008, tevreden, tot ik mijn verhuis moest regelen.
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).
-
- Pro Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
heb net terug een speedconnect+ laten aansluiten, volledig tevreden van
en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van
hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad
ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen
en de technische support bij dommel vind ik ook goed
en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van
hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad
ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen
en de technische support bij dommel vind ik ook goed
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!