Nieuwe tariefplannen BASE zorgen voor aardverschuiving in te

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nieuwe tariefplannen BASE zorgen voor aardverschuiving in telecomland

Hoe klinkt onbeperkt sms'en en mobiel surfen op het BASE netwerk, voor maximaal 30 euro per maand? Vrij zoetjes, om het in het verbasterd Engels te schrijven. Deze week lanceert BASE twee nieuwe tariefplannen die zich toespitsen op sms en mobiele data. Daarmee wil de challenger op de Belgsiche markt eens stevig "aan de boom schudden".

BASE Check is een tariefplan speciaal gericht op jongeren. Volgens BASE wil die doelgroep altijd verbonden blijven met sociale netwerken via het mobiel internet en hun vrienden via sms; bellen blijft een bijzaak. Voor 15 euro wordt 15 euro belkrediet toegekend, een onbeperkt aantal sms'jes en 100 MB om mobiel te internetten.

Het tarief is voor zowel prepaid als postpaid. Het verschil zit hem in de kostprijs per minuut (bij prepaid is een minuut duurder); een abonnement is overigens zonder contractduur. Het verschil is er dus enkel en alleen in de manier van betalen (via factuur of via herlaadkaart). Exacte tarieven zijn op moment van schrijven nog niet gekend.

Onbeperkt bellen, sms'en en mobiel surfen


BASE C is een andere formule, verkrijgbaar in prepaid of postpaid (opnieuw zonder contractduur), maar eentje die een limiet legt op hoeveel je betaalt. Er geldt een maximum van 60 euro voor nationale belminuten, 15 euro voor sms en 15 euro voor mobiele data. Alles daarna is gratis. Daarmee biedt BASE een totaal (de kleine lettertjes wachten we af) tariefplan met ongelimiteerde sms, voice en data voor 90 euro per maand; ongelimiteerde sms'jes en mobiele data kosten dus maximaal 30 euro per maand.

Deze revolutie bij BASE is absoluut een aardverschuiving in de Belgische telecommarkt. Mobiele data in België blijft heel duur (over het algemeen 5 euro voor 50 MB), en Mobile Vikings heeft er plotsklaps een grote concurrent bij. Benieuwd hoe en wanneer Mobistar en Proximus zullen reageren.

Wanneer de exacte tarieven bekend zijn, zal userbase BASE met de andere providers zeker eens vergelijken.

UB Frontpage
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Dus bel je niet met Base C heb je voor 30€ zoveel je wil? Dus laat mij zeggen 8000smsen en 5Gb data?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat ze maar eens goed aan de boom schudden: er kan heus nog wel wat vet van af!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Is heel mooi, maar om eerlijk te zijn, misschien is een aardverschuiving op het eerste zicht net iets overdreven.
Bij Proximus is er immers ook een abonnement om onbeperkt te bellen & sms'en + 1GB aan €90/maand. En laat ons eerlijk zijn, 1GB is toch al ruim voldoende...
(http://customer.proximus.be/nl/Mobile_I ... index.html)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En als ik een jongere zou zijn en enkel SMS en data verbruik dan zou ik 30€ véél interessanter vinden dan €90. En weet je wat: die 15€ van Mobile Vikings is dan nóg interessanter.

Zo revolutionair is dit imo toch niet hoor.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
mathiasmach
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2011, 17:52
Bedankt: 3 keer

Probleem voor veel jongeren waaronder mezelf is dat Mobile Vikings geen onbeperkt sms'en aanbied dus :-)
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

mathiasmach schreef:Probleem voor veel jongeren waaronder mezelf is dat Mobile Vikings geen onbeperkt sms'en aanbied dus :-)
Daar heb je een punt, maar wil je daarvoor in ruil 2x zoveel betalen? ;)
Gelukkig is er nog BASE Check, onbeperkt sms'en en 100mb om te surfen is ook niet mis
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

simon1991 schreef:Is heel mooi, maar om eerlijk te zijn, misschien is een aardverschuiving op het eerste zicht net iets overdreven.
Bij Proximus is er immers ook een abonnement om onbeperkt te bellen & sms'en + 1GB aan €90/maand. En laat ons eerlijk zijn, 1GB is toch al ruim voldoende...
(http://customer.proximus.be/nl/Mobile_I ... index.html)
Het verschil zit er hem in dat je maximum 90 gaat betalen bij base, maar het kan dus ook minder zijn... Bij proxi zal je altijd 90 betalen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

zo een aardverschuiving zal het niet teweeg brengen hoor ! :-D
Tenslotte is het 10€ meer dat wat ze nu vragen .
Data onbeperkt moeten we nog afwachten wat de voorwaarden zijn.
De mmsen zijn precies weggelaten bij base wat wel nog in de 80 zat.
Proximus heeft nog altijd een beter 3g netwerk binnenkort LTE base moet nog aan 3g beginnen op zijn zachtst uitgedrukt.
Wie koopt er zo een abonnement, mensen die het kunnen betalen dus zeker geen jongeren en die mensen gaan nog altijd proximus kiezen.
Wat wel heel positief is dat de formule ook prepaid zal worden aangeboden.
Dus mensen kunnen het altijd eens proberen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
mathiasmach
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2011, 17:52
Bedankt: 3 keer

simon1991 schreef:
mathiasmach schreef:Probleem voor veel jongeren waaronder mezelf is dat Mobile Vikings geen onbeperkt sms'en aanbied dus :-)
Daar heb je een punt, maar wil je daarvoor in ruil 2x zoveel betalen? ;)
Gelukkig is er nog BASE Check, onbeperkt sms'en en 100mb om te surfen is ook niet mis
Nee ik blijf waarschijnlijk toch bij Mobile Vikings omdat ik met die 1000 voorlopig wel toekom dus :) en inderdaad met die 100 MB is ook niet mis maar ik heb een iPhone dus 100 MB is er op een paar dagen al door bij mij omdat ik vaak surf op mijn iPhone :-)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Om te beginnen wie een iphone of andere deftige smartphone heeft die zal nooit met 100MB per maand toekomen.

Waarom neem ik geen base ondanks ze goedkoper zijn dan bv proximus; omdat hun netwerk niet sterk genoeg is, omdat ze veel te weinig 3G hebben, omdat hun snelheden ook zelfs van 3G nu zeer laag liggen,omdat ze iets vaker gaan plat liggen ook.

Voorbeeldje, ik en mijne maat hebben iphone, ik heb proximus deze heeft mv; we gaan in blankenberge da spel binnen mee die beesten, schuin over zandsculptuur: mijne maat had niet eens signaal, ik had vol bereik 3G en zo zijn er vele plaatsen, makkelijk als je kan vergelijken als je ne maat hebt die mv heeft en ook een iphone, je kan geen betere vergelijking maken :-). Base scoort dus gewoon niet echt goed.
Ge kunt ze kussen
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Marlboro: En wanneer heb je deze 'test' uitgevoerd?
Sinds dat base de 3G-dekking eind maart heeft uitgebreid, kan ik niet klagen. In de meeste "grootsteden" heb je nu 3g.
Oke, het 3G-netwerk van proximus is een pak "beter" (grotere dekking + sneller), maar dan betaal je dan ook naar.

Ivm signaal: nog nooit zonder gevallen, en kan moeilijk geloven dat er nog steeds "blind spots" zijn.
EDGE is voor mij trouwens voldoende geweest om even iets op te zoeken op mijn gsm, dus prijs/kwaliteit ben ik erg tevreden (oa tethering op de trein verloopt vlot genoeg).

Uiteindelijk hangt alles natuurlijk af van je gebruik/eisen.
Afbeelding
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Wanneer je + € 500 betaald hebt voor een gsm dan moet je ook beseffen dat je extra kosten moet maken om het 'maximum' eruit te halen.
En spijtig genoeg lukt dit niet op het BASE netwerk.
Maar voor het controleren van e-mail, teletekst, ... meer als voldoende :-)
Everything that has a beginning has an end.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

2Flip schreef:Ivm signaal: nog nooit zonder gevallen, en kan moeilijk geloven dat er nog steeds "blind spots" zijn.
Waarschijnlijk had hij z'n iPhone verkeerd vast :lol:
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

:funny:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

2Flip schreef:@ Marlboro: En wanneer heb je deze 'test' uitgevoerd?
Sinds dat base de 3G-dekking eind maart heeft uitgebreid, kan ik niet klagen. In de meeste "grootsteden" heb je nu 3g.
Oke, het 3G-netwerk van proximus is een pak "beter" (grotere dekking + sneller), maar dan betaal je dan ook naar.

Ivm signaal: nog nooit zonder gevallen, en kan moeilijk geloven dat er nog steeds "blind spots" zijn.
EDGE is voor mij trouwens voldoende geweest om even iets op te zoeken op mijn gsm, dus prijs/kwaliteit ben ik erg tevreden (oa tethering op de trein verloopt vlot genoeg).

Uiteindelijk hangt alles natuurlijk af van je gebruik/eisen.
Dat r2504 hier alweer van nie beter weet verbaasd me allang niet meer.Anti apple persoon, we weten het ondertussen wel al r2504 dat je van apple nikske meer moet weten.

Ik heb nu nog altijd zelf mv ja en alsook proximus en vorig jaar hadk ook nog mobistar + mijne maat die ik veel zie heeft ook een iphone 3gs en ik een iphone 4. Deze heeft alleen mv nu. Ik kan dus bijna iedere dag testen en alles naast elkaar leggen op talloze manieren. Ik heb idd last van de deathgrip maar ik neem mijn iphone op een andere correcte manier vast en heb dan geen signaal drop.

Jaja, je zegt het nu net; in de grootsteden hebben ze idd 3G dat klopt als een bus, ik zit vooral in gent al moet ik zeggen dat daar geen enkele provider volledige 3G heeft maar base scoort het minst. Ik breek mv/base niet af, ik geef gewoon maar mijn ervaringen ermee en op heel wat plaatsen zoals ik aangehaalt heb van blankenberge enzo kom je zaken tegen je mee proximus vol bereik 3G hebt en met base helemaal niks, echt erg. De snelheden kan ik ook altijd goed bekijken met speedtest op de iphone, duidelijke verschillen en bij base ligt de snelheid van 3G bijzonder laag en nauwelijks hoger dan hunne EDGE.

Tis dus niet zo ik mv ofzo afschiet, ik zou dat anders zelf niet aanschaffen maar feiten zijn feiten en ja je hebt gelijk, ieder moet voor zich maar uitmaken wat deze wil,
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jelly schreef:Wanneer je + € 500 betaald hebt voor een gsm dan moet je ook beseffen dat je extra kosten moet maken om het 'maximum' eruit te halen.
En spijtig genoeg lukt dit niet op het BASE netwerk.
Maar voor het controleren van e-mail, teletekst, ... meer als voldoende :-)
Inderdaad, je moet nie verwachten mensen als r2504 dat begrijpen.
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marlboro schreef:Dat r2504 hier alweer van nie beter weet verbaasd me allang niet meer.Anti apple persoon, we weten het ondertussen wel al r2504 dat je van apple nikske meer moet weten.
Pssst... zo'n lachend ventje als dit :lol: ... geeft aan dat het een grapje was (toch twee die het begrepen hebben).

Ik heb trouwens niets tegen Apple (behalve dan z'n prijs, maar eigenlijk vind ik dat van iedere smartphone die > 500 euro kost).
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Allé, als we het over ontvangst van BASE hebben: op de Thorntonbank heb je nog BASE ontvangst. ;-) Er zijn idd nog altijd blind spots bij zowel Mobistar, Proximus en BASE. Als die er zijn, meldt deze dan gewoon aan de operator.

Wat die 100MB betreft: met mijn iphone zit ik maandelijks aan 80MB. 100MB is dus op het randje. 200MB of 500MB had hier beter geweest.

Het grote voordeel van die abonnementen is wel de eenvoud: geen ingewikkelde tarieven en een contractduur van onbepaalde duur.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Heel mijn werk is een blindspot :D
Jammergenoeg te laat ontdekt dat ze proximus op de dect-centrale gestoken hebben, contract bij mobistar was al getekend.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

De belangrijkste aardverschuiving vind ik dat er geen minimum contractduur is. Da's een goede evolutie.
mathiasmach
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2011, 17:52
Bedankt: 3 keer

Je kan echt beter dan 2 of 3 keer herladen bij Mobile Vikings. Voor 3 keer herladen kan je bij MV 3000 sms'en naar MV + 3000 sms'en naar alle netwerken, gratis internet en 187 minuten bellen dus 3 uur. Voor dezelfde prijs bij Base bel je maar 88 minuten dus als je niet meer als 3000 sms'en verbruikt zou het toch stom zijn om Base te nemen want zoveel kan je dan ook weer niet bellen :-)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

r2504 schreef:
2Flip schreef:Ivm signaal: nog nooit zonder gevallen, en kan moeilijk geloven dat er nog steeds "blind spots" zijn.
Waarschijnlijk had hij z'n iPhone verkeerd vast :lol:
Een van de vele features die een iphone biedt :d
geen minimum contractduur is. Da's een goede evolutie.
+1
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

@marlboro

Awel op da spel naast de zandsculptuur staan de antennes van proximus , en in da spel hangen er zelfs binnen antennes.
En de laatste tijd is daarrond veel beweging , ze zijn da aan het vernieuwen . . .

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De Floreal Club. Daar is de mast van Proximus.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Das juist :-) . . .

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

helmuteke schreef:@marlboro

Awel op da spel naast de zandsculptuur staan de antennes van proximus , en in da spel hangen er zelfs binnen antennes.
En de laatste tijd is daarrond veel beweging , ze zijn da aan het vernieuwen . . .

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Kan ne mens alleen maar toejuichen he :-).
Ge kunt ze kussen
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Onbeperkt internet ? Dus 10 a 20 GB voor 15€ ? Sterk, dan neem ik indien de verbinding hier goed is zo'n abonnement ipv. een ADSL start 8)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De huidige FUP bij BASE ligt op 5GB per maand en 500 MB per dag. Ik denk niet dat 20 GB er in gaat zitten. :p

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

waar kan je dat vinden die 5 gb
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Brilsmurf
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 jun 2011, 16:56

Dit staat op de site nu als je kijkt, het kan tuurlijk nog maandag door de nieuwe abbo's aangepast worden he!

http://www.base.be/nl/overlay/legal/onbeperkt/mobiel


* voorwaarden voor een normaal gebruik in het kader van een onbeperkt aanbod

Om je optimale gebruiksvoorwaarden te kunnen garanderen, zijn onze onbeperkte aanbiedingen exclusief voorbehouden voor een normaal persoonlijk en privégebruik. Dit normaal gebruik laat je een zeer intensief gebruik toe. Slechts in geval van fraude (zoals commercieel gebruik van het contract, in het bijzonder voor call center of simbox doeleinden, en/of het ter beschikking stellen aan derden), oneerlijk gebruik of, meer algemeen, een gebruik dat niet in overeenstemming is met het gebruik dat mag worden verwacht van een klant die een contract voor mobiele telefonie afsluit (zoals in het bijzonder het gebruik van de gsm als babyfoon) wordt dit niet gerespecteerd.

Je gebruik zal bijvoorbeeld in volgende gevallen als frauduleus beschouwd worden:
- je belt regelmatig meer dan 6 uur per dag en/of 30 uur per week;
- je belt regelmatig meer dan 3 uur ononderbroken en/of met gesprekken die meteen na onderbreking hervat worden;
- je verstuurt meer dan 350 sms'en per dag en/of 10.000 sms'en per maand;
- je verstuurt meer dan 50 mms'en per dag en/of meer dan 400 mms'en per maand naar BASE gsm-nummers en/of e-mailadressen;
- je verstuurt meer dan 20 mms'en per dag en/of meer dan 100 mms'en per maand naar de andere mobiele netwerken;
- in het kader van het gebruik van datadiensten, dataverkeer genereerd vanuit België dat meer dan 500 MB per dag en/of meer dan 5 GB per maand bedraagt.

In elk van deze gevallen behoudt KPN Group Belgium nv zich het recht voor om het leveren van diensten te beperken of je contract op te schorten en/of te beëindigen.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Base check staat al op de site: http://www.base.be/nl/mobiel/base-check
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Krijg daar de "sh..." van "onbeperkt" en "vrij downloaden", is toch met limiet en NIET onbeperkt, wanneer word dat eens aangepakt.
Neemt niet weg dat 5GB veel is voor mobiel.

Een FUP is erger dan een limiet, bij een limiet weet je de grens, bij FUP soms in de kleine lettertjes maar vaak a.d.h.v. je provider zijn goesting.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ziet er op zich niet slecht uit.
100MB is toch al beste aanbod wanneer je vergelijkt met de twee grote andere providers.

Ze hebben wel een foutje in hun vergelijking staan, Proximus Generation abo is nu onbeperkt sms'en.

Mvg
Jellen
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Ik ben benieuwd of hun gratis mmsen nog in de bundel gaan zitten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Net de folder en mijn bezit en blijkbaar is het toch niet onbeperkt.
sms zijn maar 10 000 smsen
400 mms per maand
100 mb per dag of 1GB per maand
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Tuurlijk niet onbeperkt weer oplichting.
Zie mijn bericht een paar berichten hierboven.

EDIT, ja hoor, wie is die onlaag duimer, hij vind dit allemaal super zeker.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 31 aug 2011, 01:34, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

1GB per maand ? Hoe durven ze zoiets onbeperkt noemen :bang:

Proximusboyke, waar kan je die folder vinden ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb die gewoon in mijn bezit
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

dat vraagt om een scan :-)
Everything that has a beginning has an end.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”