Nieuwe Probs bij Scarlet/A2F/Webvisie ???

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

sinds woensdagmiddag waren mijn speeds een heel stuk verbeterd. niet naar overal maar toch al om goe te kunnen surfen, ook om te kunnen dl van bepaalde ftps.

van de ene ftp haalde ik 30KB van de andere haalde ik lekker volle speed van 320KB+

dit was dus gedurende het verlengde weekend. heel leuk dus, konnek lekker aan vollen bak downloaden als ik iets nodig heb.
nu was ik aan het letten op de dingen die ik aan het downloaden was en plotseling, sinds maandag 20.00 exact viel me speed van 300KBps naar 15-KBps om dan telkens te verminderen terug tot 0 en een timeout te geven.

voorheen gedurende het weekend haalde ik ook goede speeds op de UB speedtest, nu is het
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 29 kbit/s or 4 kbyte/s
- Upload speed : 422 kbit/s or 53 kbyte/s
Mon May 24 2004 at 20:22:11 UTC+0200

WHAT THE HELL zijn ze daar toch aan het doen??? potverdikke dit kan toch niet zomaar, dit is toch een puur routing probleem bij f*cking scarlet?? of niet?
iemand die nog een idee heeft of die net hetzelfde heeft gemerkt sinds vandaag 20.00??

laat iets weten en post u bevindingen hier

mvg Uni
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

als ik de lijst me 40 laatste tests bekijk, dan zijn blijkbaar al degenen (behalve eentje dan) me verschrikkelijk lage snelheden, dus er moet toch weer iets gaande zijn bij die mannen

mvg uni
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Unicomplex,

Als je elke keer een nieuwe thread gaat starten wanneer het even terug beter of slechter gaat dan gaat dat spelleke hier nog lang duren denk ik. Langs den andere kant vermijden we dan wel lange onoverzichtelijke topics, maar kom ... :D

Anyway,

Dit heeft niets meer met routing te maken hé. Een routing probleem is wanneer het naar één (of meer) punt wel gaat en naar een ander niet. Jouw probleem is gewoon terug het oude probleem en joost mag weten wat dat is. Webvisie weet er zelf ook niets van en waren even verbaasd als jij toen het terug even snel ging. Laten we gewoon afwachten tot we horen dat de problemen opgelost zijn. Want neem van me aan ... als ze opgelost zijn zullen we het wel horen ook vermoed ik :)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Vanaf 1800 zag ik mijn snelheid met 1 thread tot boven de 400 kbyte/s gaan, nog nooit gezien. Om 19.15 viel mijn snelheid naar beneden tot 0 kb.
Vanaf vorige week had ik mooie snelheden maar enkel in BE. Waarom kunnen mooie liedjes niet lang blijven duren???? Op dit moment lukt het me zelfs niet meer om speedtest te doen, 5 maal geprobeerd maar niks.

hier een van toen het nog ging :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 21 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 73 kbit/s or 9 kbyte/s
Mon May 24 2004 at 20:16:54 UTC+0200
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gast

Sasuke schreef:Unicomplex,

Als je elke keer een nieuwe thread gaat starten wanneer het even terug beter of slechter gaat dan gaat dat spelleke hier nog lang duren denk ik. Langs den andere kant vermijden we dan wel lange onoverzichtelijke topics, maar kom ... :D


Zal nemeer zo lang duren. Eind mei zijn problemen toch opgelost hebben ze ons beloofd?
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

hier steeg het enorm :s
Omgeving Gent :

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2504 kbit/s or 313 kbyte/s
- Upload speed : 69 kbit/s or 9 kbyte/s
Mon May 24 2004 at 20:46:18 UTC+0200
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Amai, vs-comp, dan zit jij goed in Gent zenne. Kzit daar op kot en kan zelfs geen speedtest meer uitvoeren!

Greetz Bossie
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

sasuke,

respect voor u mening,

ik ben een tijdje (bijna 3 jaar) bij telenet geweest, daar had ik NOOIT problemen, nog me hun helpdesk, nog me de service, ik had in die 3 jaar een uptime van 99.9%

ik ben overgeschakeld naar A2F wegens het onbeperkte karakter, dan hoefde ik niet meer om te kijken naar een stomme telemeter + ik doe veel aan videoconferencing en bekijk veel streaming video en luister veel naar streaming audio.

met A2F waren eindelijk mijn problemen van "mag ik dit nog bekijken?" "mag ik dit nog dowloaden?" "hoeveel staat mijn domme telemeter?" ...etc ...

mijn eerste 2 weken van mijn abo ging het redelijk goed, haalde ik speeds van 200-250 KBps, niet super voor een 4mbits lijn (en ik zit op +- 100 meter vd centrale) dus, maar toch een begin, was zeker niet super omdat ik bij telenet ook een 4 mbit abo had en daar speeds haalde van 800KBps+ van gelijk welke locatie/ftp/http , als die server het aankom aan de andere kant.

nu ja, wat ben je met zon lekkere speeds als je maar 10 GB/maand kunt dl en continue op een telemeter moet letten.

afin, ik had dus theoretisch een 4mbits/51KB upload abo -> die upload heeft altijd al goed gewerkt, wat me wel helfpt bij conferencing als ik moet hosten. maar die 4 mbits haalt niemand die met een 4mbits abo zit.

het beste dat ik gehaald heb is iets van 325KBps,
dit is ook de speed die in continue wil zien verschijnen van gelijk waar of gelijk wanneer, want het is tenslotte een service waar je voor betaald en als je niet krijgt waar je voor betaald, vind ik toch dat je van je oren mag maken.
ik weet niet hoe mijn probleem nu terug plots kon optreden. ik zeg u, 19.59 was mijn speed nog 310KBps, om klokslag 20.00 (kwil er vanaf zijn op een paar seconden na) zag ik me speed verlagen meteen tot 15-20KBps, om dan te verminderen naar 0 KBps en een timeout te geven.

hoe verklaar je dit? waaraan ligt het probleem? waarom is hun probleem (dat ze al beloven van op telossen sinds ik weet niet meer wanneer) nog altijd niet 100% opgelost.
ik begrijp maar al te goed dat ze steeds bij scarlet moeten gaan aankloppen om iets meer te weten, maar tis verdikke al sinds vorig jaar da er miserie is, ene moment gaat eht wel, andere moment gaat het niet. met meer momenten dat het niet goed gaat dan iets anders.
het is toch niet meer normaal dat men de gebruikers gewoon in de kou laat staan op bepaalde ogenblikken.
denk maar eens aan hun helpdesk. ALS je al binnengeraakt (ALS) dan weet je eingelijk nog evenveel zoals je vooraf wist en je bent er een hoopje geld bij kwijt ook.

als gebruiker van internet (neem dit in algemeen gebruik) wil ik gerust betalen maar de service moet er dan ook voor zijn. een half jaar met miserie zitten is gewoon ONAANVAARDBAAR. ook het feit dat men gewoon koud reageert als men vraagt of er compensaties gaan zijn voor de gemiste service.

nu, ik kan hier nog ellenlang verdergaan, maar dit is niet mijn bedoeling.
ik wil gewoon een GOEDE service tegen GOEDE prijs, en als ik die betaal dan WIL ik ook die service HEBBEN.

nogmaals, repsect voor u mening, maar als iedereen braaf zijn mondje houdt komt er ook nooit iets uit de bus.
ps sasuke, ik het u ook opgelvallen de laatste speedstests van A2F, hoe die bijna allemaal zo laag liggen? toch iets wat men weer veranderd heeft. niet?

mvg Uni
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
Locatie: oostende

en ja sasuke, ik heb een nieuwe post gemaakt om het wat ordentelijk te kunnen houden :)

ps, ik ben een geduldig iemand, maar ik ben een winnerstype en ik wil waar voor mijn zuur verdiende geld.

mvg Uni
wem
Premium Member
Premium Member
Berichten: 666
Lid geworden op: 24 mei 2004, 14:48

een heel kleine opmerking: zo goed als geen enkele ISP geeft gegarandeerde bandbreedte voor particulieren ... (anders zou je wel wat meer betalen vermoedelijk ...)
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hier identiek dezelfde problemen. De afgelopen maand redelijk kunnen surfen (tegen een 150kb/s). Http en ftp waren geen enkel probleem
En of je nu een 8Mbit of 4Mbit hebt maakt allemaal geen zier uit.

Heb hier een 8Mbit en heb sinds vorig jaar september dezelfde problemen als de mensen met 4Mbit. Was denk één van de eersten die in juli 2003 zijn abbo had. Geweldige snelheden van 800kb/s & meer (Ik weet het zagen helpt niet, maar het is ooit zo mooi/snel geweest :oops:)

Maar de laatste 10 dagen is het verschrikkelijk, snelheden (als je dit zo mag noemen) van 10kb/s en minder.

Op de userbase speedtest meestal geen problemen, goede snelheden zelfs, maar vanaf het ogenblik dat ik verder surf is het noppes.

Mijn range is trouwens veranderd van 81.89.112.xx naar 81.89.99.xx
Sindsdien is de miserie begonnen.

Heb al een ticket geopend op de statuspagina, maar zoals regelmatig wordt er niet op geantwoord.

Ik bezie het nog enkele dagen aan en daarna aangetekende brief met opzeg (mijn contract gaat toch zijn laatste maanden in) en dan naar BGC.

Betaal liever Extra packs met een fatsoenlijke snelheid dan moeten te surfen aan een (snel)heid die een 56k modem nog gemakkelijk overschrijdt.
Laatst gewijzigd door hologic 24 mei 2004, 21:19, in totaal 2 gewijzigd.
m

Ik ben vanaf september bij A2F, heb nooit hogere snelheden gekend dan 50-60kb/s. Was daar betrekkelijk content mee, aangezien ik op een nogal slechte internetlocatie zit (Telenet was iets beter, maar niet veel).

Vorige dinsdag zoooo content dat ik aan 200-300kb/sec aan het downen was, woensdag van hetzelfde.
Sinds donderdagmorgen tot nu niet boven de 4Kb/sec.

Mail gestuurd, vroegen m'n account ID maar nog altijd geen verbetering.

Ik begin echt te denken dat ADSL2Fit een 1-mansbedrijf is.
Hun helpdesk bestaat allesinds uit 1 man, want tis altijd dezelfde aan de lijn (en neen, tis niet dat cassetje van dit weekend :p).

Ben ook al eens afgesloten zonder bericht ("We hebben een e-mail gestuurd", ja jongens 1) nooit geen mail gekregen 2) hoe moet ik die gaan lezen zonder internet?)

A2F: hou er zo snel mogelijk mee op, als je iets wil aanbieden zorg dan tenminste dat je het kan !

Willen maar niet kunnen, zeer zielig!
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

weet je,
dat sites openen traag gaat kan ik nog begrijpen,
maar als er nen maat van ik vraagt bekijk eens die foto op die site en dat ik dan 5 min moet zitten wachten omdat die pagina niet weergeven kan worden of tewel gewoon niet opend. Vrienden van ik vragen download eens deze trial van dat game, moet ik antwoorden, sorry binnen 24 uur ben ik terug om 200MB binnen te halen. Hallo zeg

Dit wou ik toch nog wel effe kwijt hoor
Gast

Snakehit schreef:weet je,
dat sites openen traag gaat kan ik nog begrijpen,
maar als er nen maat van ik vraagt bekijk eens die foto op die site en dat ik dan 5 min moet zitten wachten omdat die pagina niet weergeven kan worden of tewel gewoon niet opend. Vrienden van ik vragen download eens deze trial van dat game, moet ik antwoorden, sorry binnen 24 uur ben ik terug om 200MB binnen te halen. Hallo zeg

Dit wou ik toch nog wel effe kwijt hoor


Ik moet gemiddelde 4 maal opnieuw proberen om in m'n hotmail binnen te raken.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb een 10MB aan mail ... en ik krijg hem sinds gisteren gewoon niet meer binnen zonder ne time-out !!
Webpagina's lopen OERtraag binnen en ik wil hier alles omverschuppen nondeju !!! :evil:
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

site of A2F komt maar 1/06 online , is een beetje verlengt :lol: :lol:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ben ne keer benieuwd wat ze ervan gemaakt zullen hebben! :lol:

Ze kunnen alleszins geen reclame meer maken rond het thema "ongelimiteerd" ... tenzij ze 40GB +unlimited volumepacks ook als unlimited beschouwen ... jeez! :roll:
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

bah, snelheid blijft lamlendig :cry:

Zonder site gaan ze niet veel klanten meer bijkrijgen trouwens, dus vanuit commercieel standpunt gezien, snap ik niet waarom ze niet gauw een voorlopig paginake geven met met wat meer info geven

Natuurlijk, hoe meer klanten ze er nu bijhangen, hoe meer mensen bedrogen zijn
Virus

Since 9:30 have I also again good speed in Belgium
Further the Routing on the IP is 99 shits

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue May 25 2004 om 10:21:07 UTC+0200)

Download : 287.9 KByte/sec
Upload : 64.0 KByte/sec
Connection : 336.0 Conn/min
Ping test Nederland : 17.0 ms

Resumed: vsn-stspthotf.r07 38,17 MB in 56:33 (11,52 KBps) (.us) :evil:

I hope Scarlet fixed the problem fast, otherwise I become sour
RaDa^

goos schreef:bah, snelheid blijft lamlendig :cry:

Zonder site gaan ze niet veel klanten meer bijkrijgen trouwens, dus vanuit commercieel standpunt gezien, snap ik niet waarom ze niet gauw een voorlopig paginake geven met met wat meer info geven

Natuurlijk, hoe meer klanten ze er nu bijhangen, hoe meer mensen bedrogen zijn


Klanten die nu een contract tekenen krijgen nog altijd een heel jaar geen limiet

Dit was ook zo het geval bij mij, contract getekend enkele weken terug.

En ik krijg een heel jaar no limits
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

RaDa^ schreef:Klanten die nu een contract tekenen krijgen nog altijd een heel jaar geen limiet


Die "NU" was voor 14 mei als ik correct ben.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Een download van microsoft , single thread -> 330 KB/s ...
Andere pagina's komen bijna niet binnen ...
Newsleecher raakt niet hoger dan 30KB/s met 20 Threads ... :???:

GRRR en ik ben het nu KOTSbeu !! :evil: Als ge dan belt, dan bloed hunne neus ... problemen ? Nee meneer, er zijn al merkbare verschillen ... Trouwens, u hebt al een flink volume verbruikt !!! *BOEM* ... dan krijg ik het dus hé :!: :evil: :!:
Als ik 24/24 - 7/7 tegen 30km/h rijd, dan ga ik ook veel KM's in totaal hebben hé!
Ge KUNT NI anders dan downloaden, dat kan gerust dagen op't gemak verlopen, maar gewoon SURFEN ... vergeet het ... alles TIME-OUT/Trrrraaaagggggg :bang:
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

ge moet gwoon weerwoorden van: tjah, dat kan wel zijn, maar in princiepe zou ik al 500 gb gedownload moeten kunnen hebben op deze tijd.

Als zij zitten zagen van: ja maar ge hebt al 60 gig gedownload
Dan zeg ik: Aangezien ik bijna 24/24 traffiek genereer, en al 60 gig heb

60 / 30 / 24 / 3600 = 24kb/s gemiddeld, dus inderdaad meneer de helpdesker, u toont zelf aan dat ik een snelheidsprobleem heb.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

't is te zien WELKE helpdeskmedewerker ge hebt ...
Er zit daar ne vriendelijke tussen, die u probeert te helpen met 5x lineresets ...enfin, hij kan er ook ni veel aan doen...
Maar van diene andere komt mijn haar recht ! Zijne toon is per definitie al agressief en hij schuift alles af op de klant. Hij is trouwens ook niet echt verlegen om de telefoon neer te kwakken!

'k Heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld! Ge moet maar eens een thesis maken en vele opzoekingen verrichten via A2F ... :|
'k Had beter mijn thesisonderwerp gewijzigd naar "De onmacht van de consument met een jaarcontract van een ISP"
Laatst gewijzigd door spacekiek 25 mei 2004, 11:02, in totaal 2 gewijzigd.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

tja, misschien moeten we eens met n groepje naar oudaan gaan en hun een lesje dataverkeer geven, ze kunnen dan de telefoon toch al niet neerkwakken

4mbit = 1296 gb / maand, en niet 60gb.
Ik zeg nu niet dat 1200 gig wil gaan zitten transferren, maar ik vindt het gwoon onnozel da ze fkomen met: ge hebt al zoveel gig gedownload

So what ? 60 gig is maar 1/20ste van de capaciteit van mn lijn, dus als ik nu maar eens 1/20ste van mn abbonnement betaal ?

Dan zullen ze wel anders piepen (afsluiting nzo, geen gepiep meer op de lijn :p)

Moesten 50% van de gebruikers dit nu eens 'durven', mss da ze dan eens echt een oplossing zoeken.

Die zever van 'Het ligt ni aan ons, het ligt aan scarlet!'
Ja hoor.

En scarlet: Het ligt ni aan ons, het ligt aan belgacom, en aan KPN, wij betalen hun immers.
En belgacom: het ligt ni aan ons, want wij betalen onze werknemers, dus het ligt aan hun
En de werknemers: Jamaja, da ligt ni aan ons, want wij moeten 50% van ons loon afgeven aan de staat, dus da ligt aan de staat
en de staat: Wij gebruiken dat belastingsgeld om flitspalen te zetten om zo nog meer geld te verdienen, dus het ligt aan de snelheidsovertreders
en de snelheidsovertreders: juist tegoei! als wij niet hard mogen rijden moeten zij ook maar niet snel surfen!
en de politie: tiens, als wij nu eens heel slechte kapotte wegen maken, dan kunnen ze ook maar 20km/u rijden! Dankuwel voor het idee A2F! En als iemand klaagt, dan zeggen we van: Segseg, ge hebt deze maand al 2000km gereden!

ik bedoel dus: schuld doorschuiven is makkelijk, maar zever.
Laatst gewijzigd door saxgod 25 mei 2004, 11:09, in totaal 3 gewijzigd.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

saxgod schreef:tja, misschien moeten we eens met n groepje naar oudaan gaan en hun een lesje dataverkeer geven.

4mbit = 1296 gb / maand, en niet 60gb.


Hèhè idd ... we hebben zelfs te weinig traffiek! in mijn geval 1100GB te weinig ! :twisted:
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

tsja, d'r al altijd wel iets te klagen zijn zeker,...
Light in the absence of eyes illuminates nothing
RaDa^

r2504 schreef:
RaDa^ schreef:Klanten die nu een contract tekenen krijgen nog altijd een heel jaar geen limiet


Die "NU" was voor 14 mei als ik correct ben.


nee :)

want der is nog niks officieel op de site of contracten gekomen van die limiet

ge kunt nog altijd met die contracten vanop de vorige site contract aanvragen

Maat van mij heeft da zo gedaan
Gast

wacht nog eens al met zagen tot begin juni
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Daar heb ik toch ten zeerste m'n twijfels over hoor ... zij zijn contractueel verplicht door Scarlet om vanaf 15 mei het '40GB' abo te verkopen ipv het limietloze ...

Het zou mij verbazen als dit herroepen is .. langs de andere kant: als het zo is en die mannen van Webvisie hebben daarvoor gezorgd: proficiat Webvisie !!
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gast

Gewoon aangetekend ingebrekestelling sturen en opgelost.
1 maand later ben je ervan af. Mij kunnen ze ook mijn ***** kussen
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

ja jongens, het is nu weer ietsjes verbeterd...

Ik heb pc vannacht eens laten aanliggen hé, omdat ik wilde de trailer van Harry Potter downloaoden, 8) toen ik wakker werd vanmorgen was er 8MB gedownload in meer dan 8 uur is nog 1 MB per uur, nu gaat het terug ietsjes beter, kzal maar eens opnieuw beginnen hé :(
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Spacekiek schreef:Als ge dan belt, dan bloed hunne neus ... problemen ? Nee meneer, er zijn al merkbare verschillen ... Trouwens, u hebt al een flink volume verbruikt !!! *BOEM* ... dan krijg ik het dus hé


Hier gaat alles nog traag hoor, enkel snel bij een paar servers waar ik niks aan heb

De vraag is dus: zijn ze nog bezig met aan de snelheid te werken, of beperken ze hun tot 'merkbare verschillen' ?

In ieder geval reken ik er op dat het normaal gaat gaan vanaf juni; dus ik hoop dat het ook zo is
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Snakehit schreef:ja jongens, het is nu weer ietsjes verbeterd...

Ik heb pc vannacht eens laten aanliggen hé, omdat ik wilde de trailer van Harry Potter downloaoden, 8) toen ik wakker werd vanmorgen was er 8MB gedownload in meer dan 8 uur is nog 1 MB per uur, nu gaat het terug ietsjes beter, kzal maar eens opnieuw beginnen hé :(


Moest ge dat in een TT zetten hé, het antwoord zou luiden:

"geachte,

Wij hebben geconstateerd dat u tussen 00u en 8u 8MB aan traffiek hebt verbruikt. Hieruit moeten wij concluderen dat er geen snelheidprobleem aanwezig is op uw lijn" :lol: :lol:
Wref

Ik vind het wel erg dat de userbase resultaten er zo EXTREEM goed doorkomen, volgens de userbase testen haal ik 300+ KB/s maar in relatiteit (http/newsserver) ligt het maar rond de 20-30 k en dan ook nog instabiel..

Ik hoop maar dat ongeïnformeerde A2F geïntresseerde userbase bezoekers zich niet alleen baseren op de speedresults op deze site... Ze zouden nogal bedrogen uitkomen :( (jammer genoeg)...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De data van de speedtest komt van bij Telenet, ter info.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Wref schreef:Ik hoop maar dat ongeïnformeerde A2F geïntresseerde userbase bezoekers zich niet alleen baseren op de speedresults op deze site... Ze zouden nogal bedrogen uitkomen :( (jammer genoeg)...


Zeg dat wel, mijn familie die ik tot men groot spijt ADSL2FIT had aangeraden, en die van die rotzooi sinds een tijdje vanaf zijn, kregen bijna wroeging bij het zien van deze cijfers.

Er zal toch nog veel moeten gebeuren voor ik ooit enig vertrouwen moest krijgen in deze "provider".
Wref

Zou da kunnen dat a2f die testfiles gecached hebben bij hun ofzo ? (sorry als da technisch nie doenbaar is en als ik hier nu dom overkkom :))

want ik haal op andere BE sites ook nooit 300K hoor...
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Wref: een mogelijkheid tot proxy heb ik enkele maanden geleden aangekaart bij Webvisie en dit is blijkbaar op ADSL vrijwel niet te doen .. (of althans toch niet voor een gewone ISP)

De juiste technische/praktische redenen weet ik niet meer, sorry :???:

het zou me dan ook verbazen moesten ze nu via een systeem van proxy die file beschikbaar stellen :) En dan zou je zelfs die proxy manueel moeten instellen volgens mij.

Eigenlijk kom je gewoon op het stukje A2F netwerk voor authenticatie ... voor de rest zit hun netwerk er voor niks tussen. Ze zouden anders nogal een pijplijn moeten liggen hebben ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gast

in gent gaat alles heel goed, kan zeker niet klagen
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”