Hoi,
Zijn hier nog mensen die voor een jaar betaald hebben maar nog steeds wachten op het activeren van no-limit downloaden?
Heb enkele maanden geleden betaald, moest "een week wachten" om unlimited downloaden te laten activeren, heb reeds verschillende mails gestuurd, zowel naar facturatie als tech helpdesk ... zonder resultaat.
betaald op 03/03/2011
Teller staat nog steeds op 200gb ...
--------------------------------------------------------------------------------
netline
€384.93/jaarbespaar extra: €94.47/jaar
gratis boostpack!**
** boostpack: echt onbeperkt downloaden zonder limiet
-------------------------------------------------------------------------------
ik heb gedurende die maanden nog geen enkele keer meer dan 200gb nodig gehad, maar gaat me meer om het principe
Jaarlijkse betaling
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Welkom bij dommel
Maak je geen zorgen het zal ooit wel eens in orde komen tip : Blijven bellen tot er iemand ginds eens goesting heeft om een vakje aan te vinken.
(mails en tickets komen op dommels helpdesk/mailserver (255.255.255.255) terecht)
Maak je geen zorgen het zal ooit wel eens in orde komen tip : Blijven bellen tot er iemand ginds eens goesting heeft om een vakje aan te vinken.
(mails en tickets komen op dommels helpdesk/mailserver (255.255.255.255) terecht)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
En hou ook rekening dat ze je internet durven aflsuiten zonder waarschuwingen, zomaar voor de lol, voor niks.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)