Vreemd dat hier nog geen topic over is tenzij de fout bij mij ligt? Al meerdere uren blijft de pop server timeouts geven, webmail laadt traag en haalt ook geen mail binnen.
Verstuurde mails die soms bouncen is al vervelend maar als zelfs het ontvangen plots onmogelijk blijkt, wordt de overlast zwaar.
Mail: pop & webmail down?
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
De laatste week is er idd blijkbaar een probleem met de mailservers van Dommel. Vorige week reeds eens de helpdesk gecontacteerd: Was toen een algemeen mailprobleem bij Dommel. Heeft de volgende dag terug goed geweest, maar de laatste dagen is er blijkbaar weer een probleem.
Edit (17/08): Vandaag gaat het weer goed.
Edit (17/08): Vandaag gaat het weer goed.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
yeps phone down.
Denk dat er iets is met de sip servers..
Ze hebben ook een nieuwe erbij eerst enkel .137 nu ook .141
en met die nieuwe kan je niet bereikt worden maar wel uitgaand bellen.
dus terug gezet op de .137 , maar vandaag weer juist andersom enkel bereikbaar.. maar geen uitgaand....
vreemd vreemd vreemd...
eigen nummers van dommel liggen er ook uit...
Denk dat er iets is met de sip servers..
Ze hebben ook een nieuwe erbij eerst enkel .137 nu ook .141
en met die nieuwe kan je niet bereikt worden maar wel uitgaand bellen.
dus terug gezet op de .137 , maar vandaag weer juist andersom enkel bereikbaar.. maar geen uitgaand....
vreemd vreemd vreemd...
eigen nummers van dommel liggen er ook uit...