(Te) lage prijs Panasonic plasma

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Kent iemand de persoon/website http://www.kvdvcompany.be (en vooral z'n service) ?

Ik merk dat hier de TX-P50VT30 zo'n 300 euro goedkoper is dan elders ?

In Nederland blijkt dat haalbaar, maar voor Belgie zeer zeldzaam denk ik.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 624 keer

Geen zorgen in maken, is een bekende winkel...
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Die doet wel zo een beetje vanalles precies..
Dozenschuiver type meer?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

Idd een zuivere dozenschuiver. Heb daar ooit eens een subwoofer besteld aan een enorm scherpe prijs.
De levertijd was wel een beetje lang naar mijn goesting en opvolging niet zo goed (ik moest nogal zagen om updates te krijgen). Eens het binnen was, kon ik het ophalen maar bleek gewoon ergens een huisje op de buiten waar blijkbaar zijn moeder woonde. Van het toestel zelf niets te klagen, wat ook impliceert dat ik geen ervaring heb met after-sales service.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb daar al mijn potten en pannen van Demeyere gekocht(en nog veel meer).... die kerel heeft die netjes thuis geleverd omdat hij in de buurt moest zijn, volgens mij is die 100% te vertrouwen.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Al eens gegoogled? Ik heb een viewsonic vmp73 tijdens laatste ibood hunt gekocht, de aftsandsbediening is defect, ik kreeg doodleuk het antwoord om contact op te nemen met de fabrikant. En das ook een 'goeie site'. Das natuurlijk een hele ander site maar wat ik wil zeggen is : probeer eerst eens wat 'reviews' op te snorren op het net. De aftersales laten meestal te wensen over.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Den "baas" van ibood heeft m'n aangekocht gerief nog nooit persoonlijk gebracht, laat staan dat hij de verzendkosten niet doorrekent of een klapke met bij gedaan heeft over de "zaken"
Die kerel is gewoon een kleine zelfstandige die bijverdient met dozen schuiven, niks mis mee toch ?

Er zit trouwens nog zo'n dozenboer(met toonzaal) ergens tegen Kortrijk waar de Panasonic Plasma's goedkoper zijn dan in Nederland (ik weet de naam niet echt meer)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Heronic schreef:De aftersales laten meestal te wensen over.
Tja, in hoeverre heb je natuurlijk aftersales nodig... als ik bijvoorbeeld op Tweakers.net lees van mensen die een probleem hebben met hun Panasonic, dan is het Panasonic e-Care zelf dat langs komt bij de klant thuis om het probleem op te lossen. Krijg ik dan echt betere of slechtere service als ik bij aankoop al 300 euro extra op tafel leg ?
iceke schreef:Er zit trouwens nog zo'n dozenboer(met toonzaal) ergens tegen Kortrijk waar de Panasonic Plasma's goedkoper zijn dan in Nederland (ik weet de naam niet echt meer)
Die was ik inderdaad aan het zoeken maar kon hem ook niet meteen meer vinden... iemand anders ?
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Zou het deze kunnen geweest zijn ? www.iishop.be
anders moet je deze 200+ pagina's eens doorworstelen http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1388167/0
of zoals ik al zij, gewoon bij die kerel in Gent kopen.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ik heb mijn Pana plasma bij IISHOP gekocht..
Kameraad zijn Samsung een paar weken geleden.

We zijn beide heel tevreden. Is nu van Tienen naar Herent verhuisd. Had vroeger een normale winkel, en deed zelf herstellingen.
Omdat dit bijna niet meer te doen is bij de huidige toestellen + de online shops, is hij ook overgeschakeld naar een gelijkaardig systeem.
Een paar toestellen in de toonzaal, geeft daar ook uitleg, maar voor de rest vooral via internet bestellen.

Goeie ervaring met deze...
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Heb bij iishop mijn TX-P50VT20 (de voorloper van de VT30) gekocht als mede mijn wasmachine, droogkast en diepvries.

Allemaal aan zeer scherpe prijs, aan huis geleverd door zeer vriendelijke man (de vader van de zaakvoerder denk ik) en communicatie met iishop verloopt geweldig goed (zowel via mail als telefoon).

Net effe gekeken en voor de VT30 moet je prijs via mail vragen maar die zal zeker scherp genoeg zijn.

Aanrader!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

iceke schreef:Zou het deze kunnen geweest zijn ? http://www.iishop.be
De naam zegt me precies iets... al dacht ik dat het uit West/Oost Vlaanderen was.

De website was volgens mij ook volledig anders maar misschien is die aangepast nu ?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ja hun website is eindelijk de 21ste eeuw binnengewandeld :lol:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”