Bedankt Eva voor je bemiddeling
Beter 1 Eva op het forum met daden
dan
10 techniekers hier die alleen maar lullen....
Bedankt Eva
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Je hebt er dus geen flauw idee van wat techniekers hier allemaal al gedaan hebben voor gebruikers en zelfs mods. Heb je überhaupt wel de moeite gedaan om een technieker te contacteren?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik ben de eerste om Eva dankbaar te zijn voor haar aanwezigheid hier, maar de techniekers die hier vrijwillig zitten - zonder vergoeding - zijn over het algemeen minstens even efficiënt en sneller.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Iedereen doet wat hij of zij kan, he.
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Sorry, ik blijf erbij : op de brandstapel! (al was het maar om dat dan ook eens gezien te hebben.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Dan heb jij een raar manier van jennen. Ik vind het wel straf dat mensen verwachten dat iedereen direct staan te springen of dat alles direct in kannen en kruiken is. En als ze hun raad geven, dat ze dan zeggen "om te jennen" dat ze lullen. Eva staat gewoon dichter bij de bron dan de techniekers. Ik bedank hier ELKE persoon die de MOEITE doe om een ander te helpen. Voor deze mensen heb ik echt RESPECT!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- defenderII
- Premium Member
- Berichten: 488
- Lid geworden op: 03 feb 2004, 14:41
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
ik vind de opmerking op het einde niet kunnen;ze trachten je te helpen. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet zo eenvoudig
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
shame on you
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Uiteraard beschikt Eva over andere middelen dan techniekers.
Maar als ik jouw topic lees heb je toch genoeg hulp aangeboden gekregen van techniekers.
Ik lees weinig feedback van JOUW kant. Steek de schuld dus niet op de techniekers maar op jezelf!
Maar als ik jouw topic lees heb je toch genoeg hulp aangeboden gekregen van techniekers.
Ik lees weinig feedback van JOUW kant. Steek de schuld dus niet op de techniekers maar op jezelf!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, Eva loste een probleem op ivm facturen na zijn opzeg, zoiets is net iets makkelijker op te lossen dan andere kabels komen leggen zodat hij wel aan z'n gewenste 30/6 profiel zou geraakt zijn... maar soit, zand erover
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
meer budget, meer resources, uitgebreider sociaal netwerk binnen bedrijf, ...honda4life schreef:Uiteraard beschikt Eva over andere middelen dan techniekers.
wel een teleurstelling als je "Eva" in de wandelgangen ontmoet
Wel hadden ze dat voorgesteld, dan had ik een contract voor' 5 jaar willen tekenen.xenne schreef:tsja, zoiets is net iets makkelijker op te lossen dan andere kabels komen leggen zodat hij wel aan z'n gewenste 30/6 profiel zou geraakt zijn... maar soit, zand erover
Maar laat ons nu niet blijven bakkeleien, ik wil een nieuwe start, en met respect voor uw werk, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk.
De problemen zijn van de baan en er is geen reden om het nog aan te halen.
Al ben ik op zeker hoogte uw vijand, je moet een hand kunnen geven en het achter je laten.
Ik kan u niks verplichten, de bal ligt in uw kamp.
[Mod edit] ... en daarmee is deze discussie beëindigd, neem ik aan. Slotje.