Wegvallen verbinding
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Internet werkt hier, maar eens ingelogd op modem om te zien hoelang deze al verbonden is, en krijg nu deze schermen. Is dit een probleem? Kan op internet, bellen lijkt ook te lukken, vanop gsm gebeld en is overgegaan
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je verbinding lijkt op het eerste zicht probleemloos.
- - je hebt een goede snelheid (12.000 / 640).
- je verbinding wordt om de 36u eventjes (kort) onderbroken. Maak je hierover geen zorgen, dat is normaal bij ADSL/VDSL.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.