Antwoordapparaat bij Weepeenummer?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Je kan bij weepee wel een telefoon bij afwezigheid laten doorsturen... bv naar skype...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Bellen naar 1930 (gebruikmakend van je WeePee account natuurlijk).
Daar kan je normaal gezien je voicemail beluisteren / instellen.
Zelf gebruik ik het niet.
Dus ik weet niet de exacte mogelijkheden maar volgens het menu kan je je naam wel inspreken....en allicht ook een het hele boodschap?
Daar kan je normaal gezien je voicemail beluisteren / instellen.
Zelf gebruik ik het niet.
Dus ik weet niet de exacte mogelijkheden maar volgens het menu kan je je naam wel inspreken....en allicht ook een het hele boodschap?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@eternum: leuk om te weten dat menu!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik ben al lang vragende partij om de mogelijkheid te hebben om een .wav of .mp3 file up te loaden op hun backend ipv zelf in te spreken(Zoals bijv bij 3starsnet). Helaas zit dit blijkbaar niet in de roadmap.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Waarom gebruik je het antwoordapparaat van je fritbox niet, daar kan je zelf de tekst inspreken ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
als je fritzbox eens niet werkt of er is een probleem met je Internet aansluiting kan je nog steeds voicemailberichten ontvangen via je mail. Ik vind het dus veiliger om dit bij Weepee te laten daar dit "altijd UP" is.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Iemand die het antwoordapparaat bij WeePee gebruikt? Werkt dit goed? Krijg je dan een e-mail met een audio bestand?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
- Locatie: ANT/VLBR
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Wanneer je gebruik maakt van de voicemail van WeePee krijg je simpelweg de ingesproken boodschap als een .wav bestand via mail met een kort tekstje. Spreekt beetje voor zich.
Dear <username>:
You received a 0:23 long message (number 4) in mailbox 3216xxxxxx from "Unknown" <Unknown>, on Saturday, June 04, 2011 at 01:59:05 AM !
You can listen to it by opening the included attachement, or dialing 1930 with your phone !
Your VoiceMail Service
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Fantastisch! All I need
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Als ik naar een van die nummers opbelt krijg ik altijd hetzelfde boodschap: " De lijn is bezet, the line is...." (met een Fritz!box 7170).eternum schreef:De 1941 en 1942 ook eens proberen.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Weet er iemand hoe je die beluisterde voice mail boodschappen kunt verwijderen ?
- Ik heb eens 1930 gebeld. Maar in de menu krijg ik die opties niet
- Op de website van WeePee (flash version) vind ik ook niets terug.
Heeft iemand enig idee ?
Of worden die boodschappen van zelf verwijderd.
Eens ze ouder zijn dan x dagen ofzo.
Gent32m
- Ik heb eens 1930 gebeld. Maar in de menu krijg ik die opties niet
- Op de website van WeePee (flash version) vind ik ook niets terug.
Heeft iemand enig idee ?
Of worden die boodschappen van zelf verwijderd.
Eens ze ouder zijn dan x dagen ofzo.
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Is het mogelijk dat je FritzBox zo ingesteld is dat er automatisch een "0" of een "kengetal" gevormd wordt voor het nummer ? Hier werken de 19xx nummers perfect.openaf schreef:Als ik naar een van die nummers opbelt krijg ik altijd hetzelfde boodschap: " De lijn is bezet, the line is...." (met een Fritz!box 7170).eternum schreef:De 1941 en 1942 ook eens proberen.
Waarschijnlijk moet je eerst wisselen naar de map van beluisterde berichten ?Gent32m schreef:Weet er iemand hoe je die beluisterde voice mail boodschappen kunt verwijderen ?
- Ik heb eens 1930 gebeld. Maar in de menu krijg ik die opties niet.
- > toets "2" om van map te wisselen.
> toets "1" voor de map "oude berichten".
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
@fdgroote,
Ik heb een inkomend nummer bij Weepee.
@philippe_d,
Ik heb reeds van map verwisseld. En heel wat opties (druk 0, 1, *, etc) beluisterd. Maar nooit kwam er de boodschap. Druk "5" (bijvoorbeeld) om het bericht te wissen. Ik denk dat dit niet mogelijk is. Zo ja, heb ik geen idee hoe dit te doen.
Gent32m
Ik heb een inkomend nummer bij Weepee.
@philippe_d,
Ik heb reeds van map verwisseld. En heel wat opties (druk 0, 1, *, etc) beluisterd. Maar nooit kwam er de boodschap. Druk "5" (bijvoorbeeld) om het bericht te wissen. Ik denk dat dit niet mogelijk is. Zo ja, heb ik geen idee hoe dit te doen.
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik gebruik een telefooncentrale dat dus een 0 vormt voor buitengesprekken, maar ik heb zelf gepropeerd om rechtstreeks vanuit de FB met hetzelvde resultaat. Il vindt niets bizonder in de FB instellingen, alhoewel ik vermoedt dat er toch hier iets mis is met een of ander device of instelling.philippe_d schreef:Is het mogelijk dat je FritzBox zo ingesteld is dat er automatisch een "0" of een "kengetal" gevormd wordt voor het nummer ? Hier werken de 19xx nummers perfect.
-
- Pro Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
Heb een Weepee nummer en krijg af en toe voicemail berichten via mijn email. Prima maar... hoe kan ik die berichten verwijderen ?
Wanneer ik namelijk hun nummer 1930 bel (of 1941 of 1942) krijg ik steevast een stem die mij zegt: "delijn is bezet, la ligne est occupe".
Reden waarom ik die voicemail box wil leegmaken is dat mijn FB in de garage staat. Dus als ik s'avonds binnenrij zou ik kunnen zien of er voicemail berichten zijn want dan gaat er op de FB een ledje flikkeren. Aangezien er echter al een aantal berichten geweest zijn die ik niet kan verwijderen flikkert het ding dus constant.
Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Wanneer ik namelijk hun nummer 1930 bel (of 1941 of 1942) krijg ik steevast een stem die mij zegt: "delijn is bezet, la ligne est occupe".
Reden waarom ik die voicemail box wil leegmaken is dat mijn FB in de garage staat. Dus als ik s'avonds binnenrij zou ik kunnen zien of er voicemail berichten zijn want dan gaat er op de FB een ledje flikkeren. Aangezien er echter al een aantal berichten geweest zijn die ik niet kan verwijderen flikkert het ding dus constant.
Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Nù kan ik eindelijk die speciaal nummers bereiken door te bellen met mijn smartphone via Sipdroid. Enigste nadeel is dat Sipdroid na het telefoonnummer uitzenden geen keyboard meer uitgeeft om dan een keuze in de menu te maken ))
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Stel, ik wil "1930" (het antwoordapparaat) bellen:
- er komt daadwerkelijk "1930" als oproepnummer bij WeePee toe: alles OK en zoals verwacht;
- er komt bijvoorbeeld "0#1930" als oproepnummer bij WeePee toe: "de lijn is bezet, la ligne est occupé , the line is busy".
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien niet.eternum schreef:Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Je bent inderdaad niet de enige. Ik denk ook dat er zich een probleem voordoet bij WeePee.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Mijn Fritz!Box vormt automatisch 0032 voor het nummer. Hier ligt waarschijnelijk de reden.philippe_d schreef:Misschien niet.eternum schreef:Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Je bent inderdaad niet de enige. Ik denk ook dat er zich een probleem voordoet bij WeePee.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Is er iemand die hier problemen mee heeft in de mogelijkheid om met behulp van bijvoorbeeld Wireshark eens te kijken wat er daadwerkelijk naar WeePee gestuurd wordt?
Indien alles goed is, zou men duidelijk "1930" (en niets meer of minder) moeten kunnen zien staan bij het "user part" van het "SIP to address".
Een voorbeeld in onderstaand plaatje. Bij mij werkt het zoals het hoort.
EDIT: Ik zie net dat er bij gebruiker openaf nog "0032" voor geplaatst wordt.
Dat zal het probleem dus wel zijn.
Indien alles goed is, zou men duidelijk "1930" (en niets meer of minder) moeten kunnen zien staan bij het "user part" van het "SIP to address".
Een voorbeeld in onderstaand plaatje. Bij mij werkt het zoals het hoort.
EDIT: Ik zie net dat er bij gebruiker openaf nog "0032" voor geplaatst wordt.
Dat zal het probleem dus wel zijn.
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Wireshark vraagt naar Host, port, authentication ( van de FB) ?eternum schreef:Is er iemand die hier problemen mee heeft in de mogelijkheid om met behulp van bijvoorbeeld Wireshark eens te kijken wat er daadwerkelijk naar WeePee gestuurd wordt?
Indien alles goed is, zou men duidelijk "1930" (en niets meer of minder) moeten kunnen zien staan bij het "user part" van het "SIP to address".
Een voorbeeld in onderstaand plaatje. Bij mij werkt het zoals het hoort.
EDIT: Ik zie net dat er bij gebruiker openaf nog "0032" voor geplaatst wordt.
Dat zal het probleem dus wel zijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
Klopt. Er werd 00 32 mee gestuurd. Na afzetten hiervan werken deze special nummers wel degelijk.eternum schreef: Toch maar even goed controleren ....
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig.
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Hier ook. Het optie "Relay special rate numbers without prefixes" aanvinken gaf geen soelaas.bobsys1 schreef:Klopt. Er werd 00 32 mee gestuurd. Na afzetten hiervan werken deze special nummers wel degelijk.eternum schreef: Toch maar even goed controleren ....
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig.
Iedereen bedankt.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Gezien de optie om 0032 mee te sturen apart kan geactiveerd worden voor iedere account, kan je dat inderdaad afzetten op de WeePee account.openaf schreef: Mijn Fritz!Box vormt automatisch 0032 voor het nummer. Hier ligt waarschijnelijk de reden.
Deze optie moet alleen aanstaan op Betmax accounts of eventueel buitenlandse account. Voor Belgische VoIP providers moet je die optie uitzetten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik kon de optie 0032 vormen uitschakelen met Weepee nummers en kon eindelijk naar de voicemail menu terecht.
Nù heb deze FB 7170, een duitse naar Annex A geflashed, op en B-Box2 aangesloten en wat moeten prutselen wat de IP address betreft, totdat het FB niet meer bereikbaar was, zelf met het fallback address, dus met een aangesloten telefoontoestel #991*15901590* vormen voor een totaal reset.
Alles ziet er weer goed uit, alleen kan ik mijn Betamax accounts niet meer gebruiken omdat de FB geen country code bijstuurt.
In advanced settings bestaat wel de land locatie en de country code ingevuld met 0032, maar ik vindt geen mogelijkheid meer om die country code te gebruiken of niet.
Alvast bedankt !
Nù heb deze FB 7170, een duitse naar Annex A geflashed, op en B-Box2 aangesloten en wat moeten prutselen wat de IP address betreft, totdat het FB niet meer bereikbaar was, zelf met het fallback address, dus met een aangesloten telefoontoestel #991*15901590* vormen voor een totaal reset.
Alles ziet er weer goed uit, alleen kan ik mijn Betamax accounts niet meer gebruiken omdat de FB geen country code bijstuurt.
In advanced settings bestaat wel de land locatie en de country code ingevuld met 0032, maar ik vindt geen mogelijkheid meer om die country code te gebruiken of niet.
Alvast bedankt !
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Normaal gezien moet je "0032" niet gebruiken bij betamax, als je in je persoonlijke details van de betamax provider als land België hebt ingevuld.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Met Betamax moet men de country code vormen bij ieder gesprek. Het is juist mijn probleem nù dat deze FB die country code niet gebruikt. Ieder keer dat ik probeer te bellen met Betamax krijg ik de boodschap "you have dialed an invalid number, please make sure the number starts with 00 and the country code".
Het meest verveelend is dat het optie gebruik/gebruik niet de country code niet meer te vinden is.
Het meest verveelend is dat het optie gebruik/gebruik niet de country code niet meer te vinden is.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dit is wel degelijk zo, openafGoztow schreef:Normaal gezien moet je "0032" niet gebruiken bij betamax, als je in je persoonlijke details van de betamax provider als land België hebt ingevuld.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 12:30
- Locatie: Tielt (W-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 8 keer
Ter voorbereiding van de omschakeling van Proximus naar Weepee bij mijn dochter heb ik het Weepee account op mijn FB 7490 ingesteld.
Vaste en mobiele nummers kan ik opbellen maar dan kom ik weer op het probleem van de special rate numbers !
Het 'Relay special rate numbers without prefixes' is aangevinkt maar toch wordt [email protected] uitgestuurdmet een 'Service unavailable (503)' tot gevolg.
Op Scarlet Voip lukt het met 1991 wel.
Wat doe ik hier verkeerd?
Vaste en mobiele nummers kan ik opbellen maar dan kom ik weer op het probleem van de special rate numbers !
Het 'Relay special rate numbers without prefixes' is aangevinkt maar toch wordt [email protected] uitgestuurdmet een 'Service unavailable (503)' tot gevolg.
Op Scarlet Voip lukt het met 1991 wel.
Wat doe ik hier verkeerd?
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.25 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.25 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
WeePee is een Belgische provider, jouw FritzBox staat ingesteld op land "België".
Er is geen reden waarom je op de WeePee lijn ingesteld hebt dat de FritzBox moet uitbellen met het prefix 0032.
Dus op de WeePee account stel je in:
Er is geen reden waarom je op de WeePee lijn ingesteld hebt dat de FritzBox moet uitbellen met het prefix 0032.
Dus op de WeePee account stel je in:
- Telephone Number Format
Precede the number dialed with these prefix numerals:
Country code: None
Area code: None
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.